PROBLEM Z CHINCZYKIEM LJ50qT4

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #29768
    LUIS95
    Użytkownik
    • 3
    • 5Postów:

    OPIS SYTUACJI:
    skuter na poczatku miał blokady i jechał 50-55km/h
    nie był własciwie dotarty przy przejechaniu 100km
    jezdzono na nim we dwie osoby w trase ponad 100km przy górzystym terenie
    potem zostały sciagniete blokady i dodany moduł zapłono
    skuter szedł 65km/h przy pochyłym terenie 70km/h (w serwisie powiedziano ze powinien iść koło 80km takze sadze ze ter trasy odbily sie echem)
    nastepnie przy jednej dłuzszej trasie po przejechaniu 80km z zawirowywacza spalin odchodziła guma do filtra powietrza ta guma uległa nagrzaniu i wypaliła dziure we filtrze i sama sie upaliła
    Zawirowywacz spalin został usuniety i zaspawany a filtr powietrza nadlany plastykiem (zawirowywacz spalin to blokada) skuter jechał teraz max 55km/h po zapoznaniu sie z sytuacja i mechanikami stwierdzono ze jest skatowany dlatego tylko tyle pociagnie nie ulega watpliwosci ze wine ponosi uzytkownik
    dałem go mechanikom ci wymienili tłok z pierscieniami i wyszlifowali cylinder po dotarciu skutera 300km tym razem juz przy łagodnej jeździe 40h okazuje sie ze max skutera na prostej to tylko 55km/h takze nie zmieniło sie nic a 350zł za naprawe poszło w błoto
    skuter najpierw rozpedza sie do 75km/h ale potem go cos przytyka i jedzie tylko 55km/h takze za 350zł zmieniło sie to ze w pierwszej minucie jazdy jedzie 75 a potem 55
    prosze o pomoc co mogło sie stac czy mechanicy zawinili czy cos innego??

    #29787
    dychul
    Uczestnik
    • 8
    • 971Postów:

    Wg mojej oceny jeśli skuter idzie 75 km/h a po jakimś czasie prędkość spada to obstawiam 2 dwie przyczyny. Zbyt mała ilość paliwa dociera do gaźnika (przytkany układ paliwowy), a druga możliwość. To silnik pracuje na jednakowych obrotach, a prędkość spada czyli problem może tkwić w przekładni.

    #29789
    LUIS95
    Użytkownik
    • 3
    • 5Postów:

    A JESLI PRZEKŁADNIA TO DUZA PRACY JEST PRZY TYM??

    #29806
    dychul
    Uczestnik
    • 8
    • 971Postów:

    Pracy dużo nie ma przy przekładni. Jednak przydatny jest klucz pneumatyczny do odkręcenia wariatora i dzwona. Potem już nie ma problemu aby zdemontować całą przekładnię. Jednak w twoim wypadku zacząłbym od wyczyszczenia układu paliwowego.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button