Problem z bezpiecznikiem Longija

Witam Serdecznie.
Nie wiedziałem czy to odpowiedni dział więc jeśli nie przepraszam.
Kupiłem synowi skuterek Longijia jakiś rok temu.
Dziś wymieniałem w nim akumulator i po podłączniu stopiła mi się obudowa bezpiecznika która idzie plusowym kablem.
Czy przepalona tyla żarówka od kierunkowskazu ma coś z tym wspólnego ?

Dodam ze jestem zielony

Na pewno podłączyłeś plus do plusa i minus do minusa?
Szczerze mówiąc zwarcie powinno przepalić bezpiecznik a nie zacząć spawać, dziwna sprawa.
Przepalona żarówka na pewno nie spowoduje takiego efektu.

Mechanikiem nie jestem ale podłączyć akumulator raczej umiem.
Pofatygowałem się do garażu zrobić zdjęcie
Przepraszam za jakość ale nie chciało mi się szukać aparatu i telefonem pstrykłem.

http://imageshack.us/photo/my-images/715/zdjcie000ic.jpg/

Aha akumulator jest żelowy.
Po podłączeniu oraz pierwszym uruchomieniu oraz zgaszeniu skutera coś w środku bulgotało że tak to określę.

Czy ten jakiś regulator napięcia ma coś wspólnego z tym ?

Że tak powiem, g.. widać. Jak dla mnie jest zwarcie w akumulatorze czyli akumulator do wymiany jak gotuje się po uruchomieniu.

Witaj, jeśli wytapia się gniazdo bezpiecznika, a bezpiecznik nie przepala się oznacza. Gniazdo bezpiecznika jest pokryte śniedzią albo styki bardzo ścisło nie przylegają do bezpiecznika. Druga ewentualność jest taka, że jest zwarcie w instalacji, a bezpiecznik o dużej wartości prądowej nie przepala się więc pali się gniazdo bezpiecznika. Żelowy akumulator w żadnym wypadku nie powinien wydawać jakiegokolwiek dźwięku. Widziałem raz taki przypadek jak akumulator 6V był podłączony pod prostownik 12V. Moim zdaniem masz jakieś zwarcie w instalacji. Pytasz czy może zrobić zwarcie żarówka kierunkowskazu. Tak może, w pierwszej kolejności uszkadza się w takim przypadku przerywacz kierunkowskazów. Jeśli przed wymianą akumulatora było wszystko ok, możliwe, że coś źle podłączyłeś, lub przyciąłeś jakiś kabel, który styka się teraz z masą.