Problem z Aprilią SR50 Ditech.

Mam taki problem mianowicie jeździłem wczoraj rano na przegląd była piękna pogoda.Potem miałem wyjazd i skuter stał na dworze i niestety zaczął padać deszcz ja nawet nie mogłem go schować bo nie było mnie w domu. Wróciłem do domu i próbowałem go odpalać. To miał duże trudności. I nie miał wcale mocy. Dzisiaj jak próbowałem go odpalić tylko kręci i nie łapie. Pomóżcie.

Wtrysk jest dobry dopóki nie zacznie się psuć..nie myślałeś o zastąpieniu go gaźnikiem?

Wiesz nawet nie miałem kiedy myśleć bo mam ten skuter od tygodnia. To wtrysk mógł paść?

Pewnie woda gdzieś doszła, nie koniecznie od razu padł.

To wcale nie musi być wina wtrysku. Skoro stał na deszczu to gdzieś coś zamokło. Wysusz dobrze sprzęt i zajrzyj do filtra powietrza czy nie ma tam czasem wody.

Filtr powietrza znajduje się nad tą skrzynką z wariatorem i paskiem? Jestem laikiem w tych sprawach wcześniej miałem tylko styczność z wską i komarem.

Tak. Filtr znajduje się w tej czarnej plastikowej puszcze. Po odkręceniu paru śrubek i zdjęciu pokrywy zobaczysz filtr.

Filtr był lekko wilgotny wysuszyłem go, ale to ciecz co była w środku była tłusta jak olej a nie jak woda.

A i kolega mi mówił że mógł przerywacz paść czy to prawda? I jeśli tak to gdzie się znajduje?

Z tego co mi wiadomo to w skuterze jest tylko jeden przerywacz i jest to przerywacz kierunkowskazów i nie ma on nic wspólnego z zapłonem silnika. Uznaje się go za uszkodzony gdy kierunkowskazy świecą nie przerwanym światłem.

Suszyłem go. Sprawdzałem ten filtr to pisałem że jest wilgotny jakąś tłustą cieczą. Teraz są takie objawy. Załapie pochodzi chwilę i gaśnie odrazu. A jak chcę dodać gazu to szybciej gaśnie.

Dzisiaj się wziąłem i wykręciłem świecę była czarna. Opłaca się kupić nową?