Problem z aprilia sr replica !!!!

Witam.
Kupilem aprilie sr na seri ktora leciala 70 aby zwiekszyc osiagi kupilem wydech s6, ten wydech poprawil osiagi o 15km/h czyli aprilia jechala 85km/h. Po tygodniu na prostej predkosc spadla bo jechalem 80 km/h wiecej nie chcial. W dzien kiedy jechalem do kolegi na prostej aprilia jechala 75 ;<
po zmienie cylindra i zalozeniu wydechu na seryjnym apka teraz ledwo co wyciaga 60km/h, jakby nie chciala wkrecac sie na wyzsze obroty.
wsadzalismy naped od kolegi czyli wariator multivar pasek s6 i sprzeglo evo tec i wrac jedzie 60 nic to nie zmienia

Co moglo sie zepsuc ze tak zmienilo osiagi

gaznik dellorto 17.5 ( dobrze ustawiony)
cylinder TunEx
reszta skutera to seria

Prosze o pomoc, z gory dziekuje ;)

reguluj. ten TuneEx nowy był?

tak nowy, wyregulowany jest dobrze,
czy mozliwe ze to zaplon? start od 0 do 40 ma bardzo dobry pozniej zaczyna mulic troche do 55 a od 55 juz nie chce praktycznie jechac

bo nie jest wyregulowany

jest wyregulowany, poniewaz regulowany byl u mechanika i nic a pozniej kolega i tak samo.
Moge podpowiedziec ze jak siedzial gaznik dellorto 12 mm to v-max to 50 na 17.5 dellorto dopiero jedzie 60

wiec nie jest wyregulowany mimo wszystko. albo ten cylinder to padlina

JAk cylinder za 130zl[ciecz] 88zł ac[powietrze] ma być dobry[nazwa jest fajna] chińskie alu w nicasilu trzeszczy ponad 200 to o czym tu prawić

czyli ten cylinder na zlom? :D

kolega tez wsadzil seryjny od malagi gdzie u niego 80 leciala

Wrzóć na olx że oddasz za darmo ktoś nie zamożny w potrzebie sie ucieszy.a tak na boku tomogl bys napisać czy to ac,lc rocznik,silnik minarelli czy p/g

jest to aprilia sr replica ac 1997 minerelli

Na temat cylindrow do minarelki to Wombat coś tu może ppodrzucić ma kilka na parapecie zamiast kwiatów:)

jeżeli wał i łożyska nie są w stanie tragicznym to Malossi Sport 70, Polini Sport 70, Dr Evo 70. W żeliwie, starczą na długo. Wszystkie 9-10KM do uzyskania.
S6 Streetrace nie polecam. Tam w tych nowszych seriach są chyba słabe i puchnące tłoki przy ciasnym pasowaniu - co bywa problemem.W rok zatarłem dwa.
teraz łykne Malossi sporta 70 - wszyscy zachwyceni.

A nie lepiej Wombat dać ci jeden S6 Streetrace do szlifu i luz nominalny dać ciut większy.

finansowo to może i tak. Wyjdzie z połowa ceny nowego gara Malossi - tak ze 240-250zł ze szlifem i nowym tłokiem.
Tylko trzeba to mieć gdzie trzymać rozłożone na czas szlifu a na końcu i tak bedę miał cylinder z tłokiem Streetrace którym jakoś mało ufam.
Chwilowo to i tak plan bo mi się nie chce nic z tym robić.

Bo na
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-t6-70cc-12mm,pZ001605.bhtml
to cie nie namowi bo nie żeliwny?

Nicasilowy Airsal? Już miałem

po 400km było tak

:D
zresztą dać 400 z groszami za airsala z powłoką nicasilową jak włos a za 50-60zł więcej jest żeliwne malossi z opinią ^nie do zajechania^.

wlasnie tez muyslalem nad malossi sport 70 tylko czy kupie kompletny do250, kolega co zmienial cylinder mowil ze lozyska do wymiany sa, wiec nie lepiej kupic uzywke jakiegos sportowego walu? sadzicie ze w 350 zl wyrobilbym sie z cylindrem i z walem?

nie