Problem z Aprilia Sr 50 ditech nie wchodzi na obroty

Witam mam problem z moją Aprilia Sr 50 ditech (na wtrysku) po remoncie pierwsze 100km było normalnie miała dużo siły ale teraz na prostej jedzie max 50-60 km/h (kiedyś 80) pod górkę ledwo podjezdza. Co może być nie tak? Wymieniono wał cylinder tłok wariator pasek dodam że teraz z górki jedzie tak jak kiedyś na prostej (nie wchodzi w ogóle na obroty tylko z górki a jak już wejdzie trochę przerywa)

Może filtry zapchane i gaźnik również zapchany??

Nie ma gaźnika tylko wtrysk a filtr powietrza wyczyszczony jest możliwość że wtrysk zepsuty??

Docierałeś motorek ?

wnioskuje że nie. skro już pierwsze 100km jeździł maxem to zapewne zajeździł. a zakładając że ktoś naprawiał na tanich częściach (bo prawie zawsze sie to tak odbywa) to łatwo było zajeździć.
Silnik osłabł.

zacznij od pomiaru kompresji tego silnika bo to może wszystko wyjaśnić.

Miałem na myśli że pierwsze 100 km wchodził w rezo przy 30 km/h max jechałem 40km/h a teraz go muli zauważyłem że na wtrysku ma luz na iglicy czy to może być tego wina

Teraz mam po remoncie 300 km i nie ma mocy

Cylinder i tłok z firmy power force żeliwny był docieramy wlewam mu 100ml oleju na 5l

Sam docierałem chiński cyl, bo Power Force to taka lepsza Chinszczyzna, docierałem 700 km i co się okazało ? Okazało się, że pierścienie mają masakryczne przedmuchy. Taka jest china. Teraz mam kolejną Chinę ale tą docieram z dbałością laboranta i ostatnio po 350km dałem mu do oporu przez jakiś kilometr i z kapci wyrywa. To, że docierałeś to ok, pytanie brzmi : Jak docierałeś ? Wystarczy, że raz przegrzejesz i od razu możesz zmieniać cylinder tłok i pierścienie. Mogłeś tego nie zauważyć i masz efekt. Po jednym przegrzaniu olej Ci się zeszkli na gładzi i nigdy już tego porządnie nie dotrzesz

i ILE docierałes? bo 300km na żeliwny cylinder to guzik a nie dotarcie. 800-1000km dociera sie żeliwo

Ja go będę dalej docierał tylko pod górki teraz nie chce podjeżdżać a do 60 rozpędziłem się 2 razy i więcej nie chciał jechać. A ten luz na tym wtrysku może być ??

ale może już nie ma co docierać, zmierz kompresje

Kompresja 13,5bar wymieniłem wtrysk na nowy oryginalny teraz lepiej pali i nie pluje paliwem ale mocy nadal nie ma jak by dostawał za mało paliwa

Co może być jeszcze nie tak??

wszystko co ma wpływ na dawke paliwa - od ciśnienia na pompie po czujniki temperatury powietrza, lambde (jak masz)…itd.
Można zgadywac ale to słaba droga. Trzeba diagnozowac wtrysk - czjniki, napięcia, ich wskazania…itd

Wtrysk wymieniłem na nowy oryginalny lepiej teraz pali ale i tak trzeba trochę pokręcić
Szczególnie na zimnym

wymieniłes wtrysk czy wtryskiwacz?
wtrysk - to cały system.

Wtryskiwacz

https://allegro.pl/oferta/aprilia-sr-50-factory-nrg-runner-wtrysk-nowy-orygn-6711029733?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
Link

Mam jeszcze jedno pytanie czy w aprili kompresję mierzy się razy 3 bo te 13,5 bar to już jest pomnożone razy 3 bo słyszałem że tak się robi w aprili