Problem z Aprilia Sr 50 ditech nie wchodzi na obroty

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Problem z Aprilia Sr 50 ditech nie wchodzi na obroty

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 tygodni, 2 dni temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #674024

    Tomasz Galert
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam mam problem z moją Aprilia Sr 50 ditech (na wtrysku) po remoncie pierwsze 100km było normalnie miała dużo siły ale teraz na prostej jedzie max 50-60 km/h (kiedyś 80) pod górkę ledwo podjezdza. Co może być nie tak? Wymieniono wał cylinder tłok wariator pasek dodam że teraz z górki jedzie tak jak kiedyś na prostej (nie wchodzi w ogóle na obroty tylko z górki a jak już wejdzie trochę przerywa)

    #674025
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 16

    Może filtry zapchane i gaźnik również zapchany??

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #674031

    Tomasz Galert
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Nie ma gaźnika tylko wtrysk a filtr powietrza wyczyszczony jest możliwość że wtrysk zepsuty??

    #674032
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 150

    Docierałeś motorek ?

    Szumi
    #674037
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 791

    wnioskuje że nie. skro już pierwsze 100km jeździł maxem to zapewne zajeździł. a zakładając że ktoś naprawiał na tanich częściach (bo prawie zawsze sie to tak odbywa) to łatwo było zajeździć.
    Silnik osłabł.

    zacznij od pomiaru kompresji tego silnika bo to może wszystko wyjaśnić.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #674293

    Tomasz Galert
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Miałem na myśli że pierwsze 100 km wchodził w rezo przy 30 km/h max jechałem 40km/h a teraz go muli zauważyłem że na wtrysku ma luz na iglicy czy to może być tego wina

    #674294

    Tomasz Galert
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Teraz mam po remoncie 300 km i nie ma mocy

    #674295

    Tomasz Galert
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Cylinder i tłok z firmy power force żeliwny był docieramy wlewam mu 100ml oleju na 5l

    #674297
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 150

    Sam docierałem chiński cyl, bo Power Force to taka lepsza Chinszczyzna, docierałem 700 km i co się okazało ? Okazało się, że pierścienie mają masakryczne przedmuchy. Taka jest china. Teraz mam kolejną Chinę ale tą docieram z dbałością laboranta i ostatnio po 350km dałem mu do oporu przez jakiś kilometr i z kapci wyrywa. To, że docierałeś to ok, pytanie brzmi : Jak docierałeś ? Wystarczy, że raz przegrzejesz i od razu możesz zmieniać cylinder tłok i pierścienie. Mogłeś tego nie zauważyć i masz efekt. Po jednym przegrzaniu olej Ci się zeszkli na gładzi i nigdy już tego porządnie nie dotrzesz

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 tygodni, 3 dni temu przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811.
    Szumi
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 tygodni, 3 dni temu przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811.
    #674300
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 791

    i ILE docierałes? bo 300km na żeliwny cylinder to guzik a nie dotarcie. 800-1000km dociera sie żeliwo

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie