Problem z Aprilia Sr 50 ditech nie wchodzi na obroty

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #674024 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Witam mam problem z moją Aprilia Sr 50 ditech (na wtrysku) po remoncie pierwsze 100km było normalnie miała dużo siły ale teraz na prostej jedzie max 50-60 km/h (kiedyś 80) pod górkę ledwo podjezdza. Co może być nie tak? Wymieniono wał cylinder tłok wariator pasek dodam że teraz z górki jedzie tak jak kiedyś na prostej (nie wchodzi w ogóle na obroty tylko z górki a jak już wejdzie trochę przerywa)

    #674025 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • Postów: 13
    • Postów: 16

    Może filtry zapchane i gaźnik również zapchany??

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #674031 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Nie ma gaźnika tylko wtrysk a filtr powietrza wyczyszczony jest możliwość że wtrysk zepsuty??

    #674032 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    Docierałeś motorek ?

    #674037 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    wnioskuje że nie. skro już pierwsze 100km jeździł maxem to zapewne zajeździł. a zakładając że ktoś naprawiał na tanich częściach (bo prawie zawsze sie to tak odbywa) to łatwo było zajeździć.
    Silnik osłabł.

    zacznij od pomiaru kompresji tego silnika bo to może wszystko wyjaśnić.

    #674293 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Miałem na myśli że pierwsze 100 km wchodził w rezo przy 30 km/h max jechałem 40km/h a teraz go muli zauważyłem że na wtrysku ma luz na iglicy czy to może być tego wina

    #674294 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Teraz mam po remoncie 300 km i nie ma mocy

    #674295 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Cylinder i tłok z firmy power force żeliwny był docieramy wlewam mu 100ml oleju na 5l

    #674297 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    Sam docierałem chiński cyl, bo Power Force to taka lepsza Chinszczyzna, docierałem 700 km i co się okazało ? Okazało się, że pierścienie mają masakryczne przedmuchy. Taka jest china. Teraz mam kolejną Chinę ale tą docieram z dbałością laboranta i ostatnio po 350km dałem mu do oporu przez jakiś kilometr i z kapci wyrywa. To, że docierałeś to ok, pytanie brzmi : Jak docierałeś ? Wystarczy, że raz przegrzejesz i od razu możesz zmieniać cylinder tłok i pierścienie. Mogłeś tego nie zauważyć i masz efekt. Po jednym przegrzaniu olej Ci się zeszkli na gładzi i nigdy już tego porządnie nie dotrzesz

    #674300 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    i ILE docierałes? bo 300km na żeliwny cylinder to guzik a nie dotarcie. 800-1000km dociera sie żeliwo

    #674331 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Ja go będę dalej docierał tylko pod górki teraz nie chce podjeżdżać a do 60 rozpędziłem się 2 razy i więcej nie chciał jechać. A ten luz na tym wtrysku może być ??

    #674336 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    ale może już nie ma co docierać, zmierz kompresje

    #674783 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Kompresja 13,5bar wymieniłem wtrysk na nowy oryginalny teraz lepiej pali i nie pluje paliwem ale mocy nadal nie ma jak by dostawał za mało paliwa

    #674786 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Co może być jeszcze nie tak??

    #674787 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    wszystko co ma wpływ na dawke paliwa – od ciśnienia na pompie po czujniki temperatury powietrza, lambde (jak masz)..itd.
    Można zgadywac ale to słaba droga. Trzeba diagnozowac wtrysk – czjniki, napięcia, ich wskazania..itd

    #674788 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Wtrysk wymieniłem na nowy oryginalny lepiej teraz pali ale i tak trzeba trochę pokręcić
    Szczególnie na zimnym

    #674792 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    wymieniłes wtrysk czy wtryskiwacz?
    wtrysk – to cały system.

    #674843 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Wtryskiwacz

    #674844 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12
    #674957 Reply
    Tomasz Galert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 11
    • Postów: 12

    Mam jeszcze jedno pytanie czy w aprili kompresję mierzy się razy 3 bo te 13,5 bar to już jest pomnożone razy 3 bo słyszałem że tak się robi w aprili

    #674959 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    cooooooooooo??????
    no to jak ty nie masz 13,5 bar tylko 1/3 tego to masz cylinder do wymiany

    #674960 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    Dlaczego chcesz mierzyć kompresję x3? To nie prom kosmiczny. Wskazanie manometra to jest to prawidłowe, nic się nie mnoży ani nie dzieli. Masz 4,5 Bar kompresji czyli w zasadzie nie masz kompresji. Zwróć ten wtryskiwacz jak możesz i kup nowy cylek i tłok.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Problem z Aprilia Sr 50 ditech nie wchodzi na obroty
Twoje informacje:




Back to top button