Problem z Aprilia Sr 50 ditech nie wchodzi na obroty
- This topic has 21 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 3 years, 11 months temu by
- AutorWpisy
- 24 listopada 2019 dnia 10:29 #674024
Witam mam problem z moją Aprilia Sr 50 ditech (na wtrysku) po remoncie pierwsze 100km było normalnie miała dużo siły ale teraz na prostej jedzie max 50-60 km/h (kiedyś 80) pod górkę ledwo podjezdza. Co może być nie tak? Wymieniono wał cylinder tłok wariator pasek dodam że teraz z górki jedzie tak jak kiedyś na prostej (nie wchodzi w ogóle na obroty tylko z górki a jak już wejdzie trochę przerywa)
24 listopada 2019 dnia 11:07 #674025Anonim
Nieaktywny- 3
- 16Postów:
Może filtry zapchane i gaźnik również zapchany??
24 listopada 2019 dnia 13:27 #674031Nie ma gaźnika tylko wtrysk a filtr powietrza wyczyszczony jest możliwość że wtrysk zepsuty??
24 listopada 2019 dnia 14:40 #674032Docierałeś motorek ?
24 listopada 2019 dnia 16:40 #674037wnioskuje że nie. skro już pierwsze 100km jeździł maxem to zapewne zajeździł. a zakładając że ktoś naprawiał na tanich częściach (bo prawie zawsze sie to tak odbywa) to łatwo było zajeździć.
Silnik osłabł.zacznij od pomiaru kompresji tego silnika bo to może wszystko wyjaśnić.
1 grudnia 2019 dnia 16:52 #674293Miałem na myśli że pierwsze 100 km wchodził w rezo przy 30 km/h max jechałem 40km/h a teraz go muli zauważyłem że na wtrysku ma luz na iglicy czy to może być tego wina
1 grudnia 2019 dnia 16:53 #674294Teraz mam po remoncie 300 km i nie ma mocy
1 grudnia 2019 dnia 16:56 #674295Cylinder i tłok z firmy power force żeliwny był docieramy wlewam mu 100ml oleju na 5l
1 grudnia 2019 dnia 18:44 #674297Sam docierałem chiński cyl, bo Power Force to taka lepsza Chinszczyzna, docierałem 700 km i co się okazało ? Okazało się, że pierścienie mają masakryczne przedmuchy. Taka jest china. Teraz mam kolejną Chinę ale tą docieram z dbałością laboranta i ostatnio po 350km dałem mu do oporu przez jakiś kilometr i z kapci wyrywa. To, że docierałeś to ok, pytanie brzmi : Jak docierałeś ? Wystarczy, że raz przegrzejesz i od razu możesz zmieniać cylinder tłok i pierścienie. Mogłeś tego nie zauważyć i masz efekt. Po jednym przegrzaniu olej Ci się zeszkli na gładzi i nigdy już tego porządnie nie dotrzesz
1 grudnia 2019 dnia 19:06 #674300i ILE docierałes? bo 300km na żeliwny cylinder to guzik a nie dotarcie. 800-1000km dociera sie żeliwo
2 grudnia 2019 dnia 17:58 #674331Ja go będę dalej docierał tylko pod górki teraz nie chce podjeżdżać a do 60 rozpędziłem się 2 razy i więcej nie chciał jechać. A ten luz na tym wtrysku może być ??
2 grudnia 2019 dnia 19:51 #674336ale może już nie ma co docierać, zmierz kompresje
15 grudnia 2019 dnia 08:36 #674783Kompresja 13,5bar wymieniłem wtrysk na nowy oryginalny teraz lepiej pali i nie pluje paliwem ale mocy nadal nie ma jak by dostawał za mało paliwa
15 grudnia 2019 dnia 19:28 #674786Co może być jeszcze nie tak??
15 grudnia 2019 dnia 19:41 #674787wszystko co ma wpływ na dawke paliwa – od ciśnienia na pompie po czujniki temperatury powietrza, lambde (jak masz)..itd.
Można zgadywac ale to słaba droga. Trzeba diagnozowac wtrysk – czjniki, napięcia, ich wskazania..itd15 grudnia 2019 dnia 20:27 #674788Wtrysk wymieniłem na nowy oryginalny lepiej teraz pali ale i tak trzeba trochę pokręcić
Szczególnie na zimnym16 grudnia 2019 dnia 00:39 #674792wymieniłes wtrysk czy wtryskiwacz?
wtrysk – to cały system.16 grudnia 2019 dnia 17:27 #674843Wtryskiwacz
16 grudnia 2019 dnia 17:40 #67484420 grudnia 2019 dnia 14:01 #674957Mam jeszcze jedno pytanie czy w aprili kompresję mierzy się razy 3 bo te 13,5 bar to już jest pomnożone razy 3 bo słyszałem że tak się robi w aprili
20 grudnia 2019 dnia 15:26 #674959cooooooooooo??????
no to jak ty nie masz 13,5 bar tylko 1/3 tego to masz cylinder do wymiany20 grudnia 2019 dnia 15:40 #674960Dlaczego chcesz mierzyć kompresję x3? To nie prom kosmiczny. Wskazanie manometra to jest to prawidłowe, nic się nie mnoży ani nie dzieli. Masz 4,5 Bar kompresji czyli w zasadzie nie masz kompresji. Zwróć ten wtryskiwacz jak możesz i kup nowy cylek i tłok.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.