Problem z Agility City 125

W dniu wczorajszym odebrałem swój pierwszy skuter. Nie nacieszyłem się nim długo gdyż po kilku przejechanych kilometrach zgasł i nie odpala :(
Rozrusznik kręci ale nic więcej. Z kopniaka też nic.
W baku zatankowane pod korek.
Znajomy podejrzewał zalanie świecy ale skuter przecież zgasł podczas jazdy. Nie wiem w którym miejscu znajduje się świeca w tym skuterze.
Poza tym chyba po kilku godzinach świeca by wyschła.

Oglądając skuter od spodu zauważyłem zwisający szary wężyk.
http://zapodaj.net/47bbeb7e373a8.jpg.html
Może to jest wężyk do paliwa? Bo chyba nie jakiś spustowy?
Serwis po przeglądzie zerowym nie podłączył go lub źle podłączył i wypadł?
Tak sobie gdybam bo nie znam się na tym.
Pech chciał, że długi weekend w pełni więc do poniedziałku i tak pewnie się nie dowiem co jest przyczyną że skuter nie pali :(
Może ktoś z forum pomorze?

Nowy??? Jak nowy to oddaj na gwarancję!

morze odczepił Ci się jakiś kabelek

Oczywiście, że nowy. Ostatnia sztuka z 2013 roku.
Z gwarancji skorzystam ale tak jak pisałem ze względu na długi weekend muszę poczekać do poniedziałku. Niesmak jest bo jeździłem tylko pierwszego dnia - kilka kilometrów od wyjechania z salonu a potem to już niestety kolejne kilometry pchania do domu (salon czynny był tylko do 18-tej więc nie mogłem już tam wracać). Liczyłem, że jak nie kupuje "chińczyka" z marketu to takie sytuacje nie będą miały miejsca...
Być może jest to jakaś błahostka?

Cześć
Też mam City, tylko 50 2t. Ten wężyk to przelew, też go mam, on tak powinien zwisać. Wszystko w porządku. Dlaczego zgasł trudno powiedzieć, ja mam dwusuwa, więc inna para kaloszy, lecz potwierdzam skuter wnerwiający, mnóstwo awarii, chociaż nigdy nie stałem w drodze przebieg (1350 km) to wiele rzeczy nie działa prawidłowo, szarpie, brzęczy itp.
Też się zawiodłem na tym sprzęcie.

Dzięki za odpowiedź.
Czyli trop z wężykiem nie trafiony.

O, Warszawa - masz z A-Zet Moto, czy Motohangaru?