! Forum Serwis problem z 4t

Ten temat zawiera 24 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  szyszu3 7 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #65189

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Witam. Mam problem ze swoim chińskim 4t. Pewnego dnia 😀 Jeździłem sobie na takim placu. i nagle zgasł. oblukałem dookoła i wężyk od filtra paliwa był rozłączony. Założyłem, próbuje odpalić a on nic. Pokopałem tak z 500 razy jak nie lepiej i nic. Zadzwoniłem po kolege i za holował mnie do garażu. Na drugi dzień poszedłem spróbować odpalić i też ciężko, nie chciał odpalić ale za którymś tam razem odpalił, ok. Pojechałem sobie pojeździć, jade i nagle zszedł z obrotów i zgasł i też nie chciał odpalić. Pokopałem troche i nic, zakręciłem rozrusznikiem i jako odpalił Ale się kopciło… Później pojechałem do babci i jak chciałem już wyjeżdżać to też nie chciał odpalić. Rozkręciłem filtr powietrza, przytkałem tam tą dziurkę ręką i kopnąłem i poczułem że mam mokrą ręke, była to benzyna. Pomyślalem że mogła to się iglica zawiesić. To wziąłem i wyciągnąłem gaźnik, przedmuchałem, podważyłem pare razy tą iglice, zamontowałem wszystko, skręciłęm i nic dalej nie odpala. Podłączyłem na kable pod samochód
    i zakręciłem rozrusznikiem, kręciłem ciągle tak przez dłuższą chwile i dodałem gazu na maxa, aż w końcu odpalił, ale chodził tylko na wysokich obrotach na full manetce, strasznie kopcił jak się lekko puściło manetke to schodził z obrotów i gasł i tak próbowałem kilka razy i nic. ciągle ciężko palił i tylko na full manetce i kopcił. Co to może być ? Mi się wydaje że to coś z pierścieniami. Ale czy na pewno. mam prawie 13 tyś km na liczniku bez awaryjnie można powiedzieć zmieniałem tylko sprężynki sprzęgła i rolki. CO to mogło się z nim stać ?

    Ja w korkach nie stoje.
    #65198
    Zdjęcie profilowe hmm
    hmm
    Użytkownik
    • Postów: 67

    wyczysc dysze w gaźniku i sprawdź ssanie czy działa

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #65199
    Zdjęcie profilowe hmm
    hmm
    Użytkownik
    • Postów: 67

    w sumie to mozesz cały gaznik wyczyscic profilaktycznie

    #65200
    Zdjęcie profilowe Simsonsr50
    Simsonsr50
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Być może jest to wina sprzęgła w skuterze które się rozwaliło i pracuje tylko na wysokich obrotach

    #65206
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    Pierscienie..

    .. Bez polskich znak’o’w .
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #65217

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Co ma napęd do chodzenia silnika ? Mi się wydaje że wina leży albo na gaźniku albo na pierścieniach. Ale czy na pewno pierścienie, jest sens rozbierać pół silnika ?

    Ja w korkach nie stoje.
    #65220
    Zdjęcie profilowe KrzysiekP
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    szyszu masz zaworu do regulacji obowiązkowo. najprawdopodobniej przestawil sie kat jednego z zaworow stad ciezki rozruch i dymienie

    KrzysiekP
    Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

    Moje Gadu-Gadu
    [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
    http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

    #65221

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Bardzo możliwe. Bo już od dłuższe czasu strzela z tłumika.

    Ja w korkach nie stoje.
    #65222
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    jaki znowu kąt ? byłoby tylko wielkie chrupnięcie że nawet kopką by nie ruszył

    siadło gniazdo zaworu albo się poluzowała nakrętka i skasował się luz dlatego masz „cofkę”

    Kymco B&W 170
    #65292

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Powiem wam, że zawory są w porządku, tylko mało oleju coś w nich, wydaje mi się że powinno kapać aż z nich a tam prawie suchutko. Wydechowy ma dobry luz, a ten drugi taki słaby, prawie nie odczuwalny. Jeszcze pomierzę szczelinomierzem, bo nie miałem miałem tylko 0,10 najmniejszy.:) Jeszcze zobacze gaźnik, bo miałem już tak 2 razy że był jakiś kamyczek tam w pływaku i nie domyka. To może teraz weszło coś w dysze.

    Ja w korkach nie stoje.
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie