problem z 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #65189 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Witam. Mam problem ze swoim chińskim 4t. Pewnego dnia 😀 Jeździłem sobie na takim placu. i nagle zgasł. oblukałem dookoła i wężyk od filtra paliwa był rozłączony. Założyłem, próbuje odpalić a on nic. Pokopałem tak z 500 razy jak nie lepiej i nic. Zadzwoniłem po kolege i za holował mnie do garażu. Na drugi dzień poszedłem spróbować odpalić i też ciężko, nie chciał odpalić ale za którymś tam razem odpalił, ok. Pojechałem sobie pojeździć, jade i nagle zszedł z obrotów i zgasł i też nie chciał odpalić. Pokopałem troche i nic, zakręciłem rozrusznikiem i jako odpalił Ale się kopciło… Później pojechałem do babci i jak chciałem już wyjeżdżać to też nie chciał odpalić. Rozkręciłem filtr powietrza, przytkałem tam tą dziurkę ręką i kopnąłem i poczułem że mam mokrą ręke, była to benzyna. Pomyślalem że mogła to się iglica zawiesić. To wziąłem i wyciągnąłem gaźnik, przedmuchałem, podważyłem pare razy tą iglice, zamontowałem wszystko, skręciłęm i nic dalej nie odpala. Podłączyłem na kable pod samochód
    i zakręciłem rozrusznikiem, kręciłem ciągle tak przez dłuższą chwile i dodałem gazu na maxa, aż w końcu odpalił, ale chodził tylko na wysokich obrotach na full manetce, strasznie kopcił jak się lekko puściło manetke to schodził z obrotów i gasł i tak próbowałem kilka razy i nic. ciągle ciężko palił i tylko na full manetce i kopcił. Co to może być ? Mi się wydaje że to coś z pierścieniami. Ale czy na pewno. mam prawie 13 tyś km na liczniku bez awaryjnie można powiedzieć zmieniałem tylko sprężynki sprzęgła i rolki. CO to mogło się z nim stać ?

    #65198 Reply
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 56
    • Postów: 67

    wyczysc dysze w gaźniku i sprawdź ssanie czy działa

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #65199 Reply
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 56
    • Postów: 67

    w sumie to mozesz cały gaznik wyczyscic profilaktycznie

    #65200 Reply
    Simsonsr50
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 11
    • Postów: 11

    Być może jest to wina sprzęgła w skuterze które się rozwaliło i pracuje tylko na wysokich obrotach

    #65206 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Pierscienie..

    #65217 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Co ma napęd do chodzenia silnika ? Mi się wydaje że wina leży albo na gaźniku albo na pierścieniach. Ale czy na pewno pierścienie, jest sens rozbierać pół silnika ?

    #65220 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    szyszu masz zaworu do regulacji obowiązkowo. najprawdopodobniej przestawil sie kat jednego z zaworow stad ciezki rozruch i dymienie

    #65221 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Bardzo możliwe. Bo już od dłuższe czasu strzela z tłumika.

    #65222 Reply
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 783
    • Postów: 783

    jaki znowu kąt ? byłoby tylko wielkie chrupnięcie że nawet kopką by nie ruszył

    siadło gniazdo zaworu albo się poluzowała nakrętka i skasował się luz dlatego masz „cofkę”

    #65292 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Powiem wam, że zawory są w porządku, tylko mało oleju coś w nich, wydaje mi się że powinno kapać aż z nich a tam prawie suchutko. Wydechowy ma dobry luz, a ten drugi taki słaby, prawie nie odczuwalny. Jeszcze pomierzę szczelinomierzem, bo nie miałem miałem tylko 0,10 najmniejszy.:) Jeszcze zobacze gaźnik, bo miałem już tak 2 razy że był jakiś kamyczek tam w pływaku i nie domyka. To może teraz weszło coś w dysze.

    #65298 Reply
    Bonzo
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 132
    • Postów: 135

    A czy ten olej to właściwie był w silniku? Może po prostu go zatarłeś?

    #65308 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    W silniku to ja mam aż za dużo nalane. Ale dziwiło mnie że malo jest na zaworach.

    #65334 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    I co nikt nie wie ?

    #65337 Reply
    romet727p10
    Użytkownik
    • 51
    • Postów: 420
    • Postów: 471

    mozliwe że poszedł Ci pierścionek i nie ma kompresji 🙂

    #65351 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    no właśnie kompresje ma słabą.

    #65372 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    szyszu3 napisał:

    no właśnie kompresje ma słabą.

    A więc sam sobie odpowiedziałeś..

    #65375 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Jutro jeszcze sprawdze, a co mogło się z nim stać ?

    #65387 Reply
    norbert1710
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 328
    • Postów: 347

    kopnij go i sprawdź czy jest ten skok w cylindrze i czy kompresja jest podobna jak wczesniej, jak Ci lzej kopniak chodzi to po pierścieniu:P

    #65393 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    niby kopniak normalnie chodzi. Ale mój ojciec się troche zna to patrzał tam i mówił że troche kompresja słaba.

    #65636 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Mam winowajce. Dzieje się tak przez iskrę ! ponieważ jest tylko raz na początku, zakręce rozrusznikiem i raz jest i dalej nie ma i tak za każdym razem. I teraz wina czego ? modułu ?

    #65650 Reply
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 368
    • Postów: 373

    W takim razie może wina statora…

    #65666 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Gadalem z kolegą, który się troche na tym zna to od razu powiedział że to moduł.

    #65747 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    A jednak nie. To nie moduł. Coś się dzieje z iskrą. Nie ma wgl iskry. Cewka dobra, moduł też. I dla tego jak jechałem to zanikała iskra i gasł. Co to może jeszcze być ?

    #65752 Reply
    R2_D2
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 578
    • Postów: 582

    Może kabel wysokiego napięcia ma przebicie na masę i stąd te zanikania iskry.

    #65754 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Jakby miał przebić to już dawno by mnie pieprzło.xd A do modułu powinien dochodzić prąd na zgaszonym silniku ?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: problem z 4t
Twoje informacje:




Back to top button