problem z 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #65189
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Witam. Mam problem ze swoim chińskim 4t. Pewnego dnia 😀 Jeździłem sobie na takim placu. i nagle zgasł. oblukałem dookoła i wężyk od filtra paliwa był rozłączony. Założyłem, próbuje odpalić a on nic. Pokopałem tak z 500 razy jak nie lepiej i nic. Zadzwoniłem po kolege i za holował mnie do garażu. Na drugi dzień poszedłem spróbować odpalić i też ciężko, nie chciał odpalić ale za którymś tam razem odpalił, ok. Pojechałem sobie pojeździć, jade i nagle zszedł z obrotów i zgasł i też nie chciał odpalić. Pokopałem troche i nic, zakręciłem rozrusznikiem i jako odpalił Ale się kopciło… Później pojechałem do babci i jak chciałem już wyjeżdżać to też nie chciał odpalić. Rozkręciłem filtr powietrza, przytkałem tam tą dziurkę ręką i kopnąłem i poczułem że mam mokrą ręke, była to benzyna. Pomyślalem że mogła to się iglica zawiesić. To wziąłem i wyciągnąłem gaźnik, przedmuchałem, podważyłem pare razy tą iglice, zamontowałem wszystko, skręciłęm i nic dalej nie odpala. Podłączyłem na kable pod samochód
    i zakręciłem rozrusznikiem, kręciłem ciągle tak przez dłuższą chwile i dodałem gazu na maxa, aż w końcu odpalił, ale chodził tylko na wysokich obrotach na full manetce, strasznie kopcił jak się lekko puściło manetke to schodził z obrotów i gasł i tak próbowałem kilka razy i nic. ciągle ciężko palił i tylko na full manetce i kopcił. Co to może być ? Mi się wydaje że to coś z pierścieniami. Ale czy na pewno. mam prawie 13 tyś km na liczniku bez awaryjnie można powiedzieć zmieniałem tylko sprężynki sprzęgła i rolki. CO to mogło się z nim stać ?

    #65198
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    wyczysc dysze w gaźniku i sprawdź ssanie czy działa

    #65199
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    w sumie to mozesz cały gaznik wyczyscic profilaktycznie

    #65200
    Simsonsr50
    Użytkownik
    • 0
    • 11Postów:

    Być może jest to wina sprzęgła w skuterze które się rozwaliło i pracuje tylko na wysokich obrotach

    #65206
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    Pierscienie..

    #65217
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Co ma napęd do chodzenia silnika ? Mi się wydaje że wina leży albo na gaźniku albo na pierścieniach. Ale czy na pewno pierścienie, jest sens rozbierać pół silnika ?

    #65220
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    szyszu masz zaworu do regulacji obowiązkowo. najprawdopodobniej przestawil sie kat jednego z zaworow stad ciezki rozruch i dymienie

    #65221
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Bardzo możliwe. Bo już od dłuższe czasu strzela z tłumika.

    #65222
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    jaki znowu kąt ? byłoby tylko wielkie chrupnięcie że nawet kopką by nie ruszył

    siadło gniazdo zaworu albo się poluzowała nakrętka i skasował się luz dlatego masz “cofkę”

    #65292
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Powiem wam, że zawory są w porządku, tylko mało oleju coś w nich, wydaje mi się że powinno kapać aż z nich a tam prawie suchutko. Wydechowy ma dobry luz, a ten drugi taki słaby, prawie nie odczuwalny. Jeszcze pomierzę szczelinomierzem, bo nie miałem miałem tylko 0,10 najmniejszy.:) Jeszcze zobacze gaźnik, bo miałem już tak 2 razy że był jakiś kamyczek tam w pływaku i nie domyka. To może teraz weszło coś w dysze.

    #65298
    Bonzo
    Uczestnik
    • 3
    • 135Postów:

    A czy ten olej to właściwie był w silniku? Może po prostu go zatarłeś?

    #65308
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    W silniku to ja mam aż za dużo nalane. Ale dziwiło mnie że malo jest na zaworach.

    #65334
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    I co nikt nie wie ?

    #65337
    romet727p10
    Użytkownik
    • 51
    • 471Postów:

    mozliwe że poszedł Ci pierścionek i nie ma kompresji 🙂

    #65351
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    no właśnie kompresje ma słabą.

    #65372
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    szyszu3 napisał:

    no właśnie kompresje ma słabą.

    A więc sam sobie odpowiedziałeś..

    #65375
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Jutro jeszcze sprawdze, a co mogło się z nim stać ?

    #65387
    norbert1710
    Użytkownik
    • 19
    • 347Postów:

    kopnij go i sprawdź czy jest ten skok w cylindrze i czy kompresja jest podobna jak wczesniej, jak Ci lzej kopniak chodzi to po pierścieniu:P

    #65393
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    niby kopniak normalnie chodzi. Ale mój ojciec się troche zna to patrzał tam i mówił że troche kompresja słaba.

    #65636
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Mam winowajce. Dzieje się tak przez iskrę ! ponieważ jest tylko raz na początku, zakręce rozrusznikiem i raz jest i dalej nie ma i tak za każdym razem. I teraz wina czego ? modułu ?

    #65650
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • 373Postów:

    W takim razie może wina statora…

    #65666
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Gadalem z kolegą, który się troche na tym zna to od razu powiedział że to moduł.

    #65747
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    A jednak nie. To nie moduł. Coś się dzieje z iskrą. Nie ma wgl iskry. Cewka dobra, moduł też. I dla tego jak jechałem to zanikała iskra i gasł. Co to może jeszcze być ?

    #65752
    R2_D2
    Uczestnik
    • 4
    • 582Postów:

    Może kabel wysokiego napięcia ma przebicie na masę i stąd te zanikania iskry.

    #65754
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Jakby miał przebić to już dawno by mnie pieprzło.xd A do modułu powinien dochodzić prąd na zgaszonym silniku ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button