Honda X8RS – problem z v-max

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Honda X8RS – problem z v-max

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #193689
    Zdjęcie profilowe redbull12340
    redbull12340
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam mam problem zmoją honda x8rs z rocznika 99 gdy ją kupiłem jezdzila okolo 65 lecz trzeba bylo wymienic cylinder podobno jakis chinski ale z wysokiej półki tak samo jak tłok bo nie trzymal cisnienia bylo to okolo 1.5 roku temu predkosc byla wtedy tylko 55 wiec 6 miesiecy temu wymienilem wariator na malossi,przeciw talerz na polini oraz dalem nowe rolki i spręzyne koloru zóltego ktore byly w zestawie skoter jezdzi teraz do 60 na poczatku wymienilem wszystko oprocz sprerzyny i jechal 65 po wymienieniu spręrzyny z czarnej na zółtą jezdzi 60 max, na poczatku myslalem ze ten skuter ma poprostu taki v-max lecz widze wszedzie na internecie ze powinna mi jechac okolo 75, bylem u mechanika i tez powiedzial ze z takim setupem powinienem wyciagac te 75, co do blokad to modol jest odblokowany (odcienty kabelek), wydech jest leo vince zx szukalem jakiejs blokady przy tlumniku oraz przy cylindrze i nic nie ma, gaznik jest jakis sportowy nie wiem dokladnie jaki bo nigdzie nie jest napisane,przy wariatorze nie dawalem obraczki wiec tez nie ma blokady.swieca jest prawie ze nowa ma 3 miesiace, sprzegla nie wymienialem ale jest tez pollini nw ile ma, skuter odpala bez problemu jedynie jak jest cieply to musze dodac troche gazu ale mysle ze to jest normalne, gaznik jest ustawiony przez mechanika wiec nie w tym chyba problem,Prosilbym o pomoc co to moze byc jezeli mam doslac zdjecia nie ma problemu.

    #193956
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Kupując części tuningowe należy je odpowiednio dobrać względem siebie i pojazdu. Ty widzę kupiłeś parę markowych podzespołów nic nie wiedząc o ich specyfikacji. Teraz któreś z nich może się gryźć z pozostałymi. Które, to musisz dojść samemu,bo na odległość nikt Ci nic konkretnie nie powie. Poza tym, to w przypadku skuterów najczęstszą i najskuteczniejszą metodą sprawdzenia części jest metoda prób i błędów. Montujesz i sprawdzasz. Działa to zostawiasz, nie działa regulujesz lub wymieniasz na inne.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #193973
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 847

    dokładnie. po pierwsze nie ma „sportowych gaźników”. są gaźniki mniejsze i większe dopasowane lub nie 🙂
    tak samo ze spreżyną czy rolkami – żółta malossi nie oznacza że bedzie dobra u ciebie. bo może do tych rolek lepsza by była biała albo jeszcze inna.
    co do tego że mechanik ustawiał wiec jest dobrze.. to wiesz – mój ustawiało ze 3 mechaników i każdy twierdził że jest dobrze a jak ustawiłem sam to jest jeszcze lepiej.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

    Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie