Problem. Tuning = pogorszenie osiągów =/

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #247482
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam!
    Mam taki problem że poddałem tuningowi mojego skutera którym jet Peugeot JetForce C-tech (gaźnik) i okazało się że przed tuningiem miał lepszy v-max niż teraz teraz to max 85 a przedtem ponad 90 się zdarzało dodam do tego że skuter jest dobrze wyregulowany rolkami bo nie ma żadnych mułów przyspiesza pięknie no ale tylko do 80 a później końec nie raz się zdarzy więcej ale nie dużo.. i nie ma tak że wyje a nie jedzie… mam sprężynę centralną TopRacing +15% gaźnik jest raczej dobrze wyregulowany sądząc po świecy … tylko jeszcze dyszy w nim nie wymieniałem którą jest 54 a podobno w Jet’ach dysza to blokada i powinno się założyć o 10 większą ..
    Jak myślicie czego to może być przyczyna bo ja już na niego sił nie mam 🙁 Błagam pomóżcie mi!! oczywiście piwka i „pomógł” się posypią dla tych co mi pomogą 🙄
    Pozdro!

    #247483
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jakie masz teraz rolki ?:) Sprezyna do tego zestawu jest dobra 🙂 Wiec na pewno zla regulacja rolkami :]

    #247484
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja też męczę się w moim, tyle że po załozeniu sprzęgła, na sporotwym wariu, sportowej centralnej i LAserku piękne osiągi, a teraz się pogorszyły i nie ma sposobu żeby wyregulować ;/ Jeszcze błąd zrobiłem bo się bawiłem i rozwierciłem filtr powietrza, potem zaklejałem i rozregulowałem gźnik bo prubowałem wyregulować ^^ Teraz już lepiej jest ale nie idealnie. Z radą kumpla doszedłem do wniosku, że większą dyszę trzeba dać, a jak nie dam rady wyregulować to na stacje kontroli pojazdów mam podjechać, oni mają tam sprzet to siędogadam i powinni porządnie wyregulować gazior 😀 więc może i Ty spróbuj ;]

    #247485
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    przeciętnie wchodzi że są to 5,85g bo włożyłem 6,6g i 5,1g z zestawu rolek testowych polini i na tych rolkach jedynie pięknie się na obro wkręca a na innych gorzej się wkręca a wcale szybszy raczej nie jest … a czy większa dysza coś da? bo zamówiłem a gdy ją wymienie to co mam od razu zrobić? zwiększyć ilość mieszanki czy może zmniejszyć? a może zwiększyć powietrze? i jak rozpoznać która śrubka jest od mieszanki a która od powietrzaż? trochę głupie pytania no ale nigdy się nie bawiłem w regulacje gaziora :-/

    #247486
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Od powietrza to ta gdzie rurka z filtra powietrza wchodzi – śrubokrętem tam kręcisz xP a mieszanka to taka większa, którą się da ręką obracać, jest tam pod nią sprężyna. Trudno to wytłumaczyć xD ale niczym więcej nie da siętam kręcić ^^ wiec się połapiesz.

    #247487
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ta co jest sprężyna to od obrotów przecież …

    #247488
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kdekarz123, ale ty się znasz xD Jak nie wiesz to nic nie pisz! Proszę… Są 2 śrubki, jedna reguluje wolne obroty, druga mieszankę. Mieszankę regulujesz tą bliżej filtra powietrza.

    #247489
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a ta śrubka ze sprężynką to nie jest śrubka od regulacji powietrza a paliwo się nie reguluje oglicaż

    #247490
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    od obrotów to jest ta ze sprężynką to wiem… no ale od mieszanki jest jedna a drugiej od powietrza nie ma!? to czemu ludzie piszą że muszą wyregulować powietrze bo za mało powietrza dostaje..? Troskę to dziwne… no dobra czy zna ktoś odp na moje pytanie? czmeu po tunei jest wolniejszy niż przed tunem??? 😕

    #247491
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ze sprężynką to mi się wydaje ze od powietrza

    #247492
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Źle wam się wydaje. Jest tak jak napisałem na 100%

    #247493
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no dzięki jasiu na info :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    #247494
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Aha czyli jest tylko regulacja niskich obrotów i mieszankiż a takiego czegoś jak regulacja powietrza nie małą? I są w sumie tylko 2 śrubki do regulacji?? I co moze być mojemu złomowi że jest tak wolny po takim tunie? może to być powód za małej dyszy?

    #247495
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No tzn. mieszanka to powietrze regulujesz.

    #247496
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    raczej mieszankę paliwa z powietrzem… 🙄 no i chyba olejem…
    No dobrze ale dalej nie uzyskałem odp. czemu on jest taki wolny na tym setupie ??

    #247497
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Daj większą dysze nie ma siły rozbuja obrotów przy takiej dyszy

    #247498
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    powinna niedługo przyjść tzn w następnym tygodniu ^^ a jak myślicie czy to od dyszy moze tak zależeć?? …

    #247499
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Może i to dużo.

    #247500
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no dobra a po wymianie dyszy to co od razu zrobić? zwiększyc mieszanke? czy zmniejszyć? i jaką założyć gdy mam teraz 54???

    #247501
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zakladaj dysze o 10 wieksza 🙂 No i regulacja .. nikt ci nie powie czy zwiekszyc czy zmniejszyc 🙂 .. próbuj i będzie dobrze 🙂

    #247502
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dobrze a więc niedługo powinno mi to przyjść więc jak coś to będę tu jeszcze pisał jakieś pytania i relacje czy coś się poprawiło więc proszę moderatorów o nie zamykanie tego tematu
    Dziękuję 🙄

    #247503
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a w którą stronę się kręci śrubką od powietrza aby zwiększyć dopływ? odkręcać?

    #247504
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    W lewo, jak każdą śrubkę.

    #247505
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kowal napisał:

    jak każdą śrubkę

    Nie każdą śrubkę wykręca się w lewo, niektóre mają lewy gwint 🙂

    Ale te przy gaźniku są akurat zwykłe 😉

    #247506
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tyle że nie od powietrza a od paliwa – odkręcasz = zwiększasz dopływ paliwa (czyli wzbogacasz mieszankę).

    #247507
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A probowałes pobawic się z iglicaż
    Nie jestem tego pewny ale powinno to cos dac…

    #247508
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Z iglica hmm a co by mi to dało? gdybym ją podniósł do góry lub w dół? i jak to zrobić…?

    #247509
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    W moim przypadku rozkreca się u gory gaźnik, odkreca się przykrywke i wyjmuje taka gumke gdzie znajduje się iglica wyciagam ja a pozniej biore sciagam „nakładki” reguluje je jak chce wysoko lub nisko zeby mi się iglica chodziła no i git. Z tego co ja wiem jak się opuszcza to wyzej się podnosi iglica i dostaje wieksza dawke paliwa a jak te „nakładki” dasz wyzej to jest odwrotnie 😉
    PS: Jesli bys mial zabogata mieszanke w powietrze to by Ci się zabardzo nie chcial wkrecac na obroty 🙄

    #247510
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    co do regulacji pare podstawowych zasad panowie

    przy zwiekszonej dyszy gaźnik wypluwa więcej benzyny, wiec zwiekszamy doplyw powietrza odkrecajac srubke regulacyjną w lewo

    przy seryjnym gaźniku to powinno wystarczyc w zupelnosci, ale znacznie bardziej ci polecam zakup używanego gażnika dellorto PHBN 17,5 z dyszą 90, mi bez żadnych problemów chodził na oryginalnym filtrze powietrza i zaznaczam beż zadnego „ALE”

    co do iglicy nie wytlumaczycie zabardzo jak rozebrać, to trzeba na wlasne oczy zobaczyć i poprostu usiąść popatrzeć i przetrawić jak to jest złożone,

    PS: Jesli bys mial zabogata mieszanke w powietrze to by Ci się zabardzo nie chcial wkrecac na obroty

    obajwy zbyt ubogiej mieszanki są takie że motor nie schodzi z obrotów za chętnie, (czyli powietrza za dużo)
    zaś objawy zbyt bogatej mieszanki są takie że motor kopci na niebiesko, pierdzi i nie wkręca się na obroty inaczej nie można tego określić

    Pozdrawiam[/code]

    #247511
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A więc wymieniłem dysze na 0,64 i wyregulowałem gaźnik wynik taki że jak by znikły dziury w przyspieszeniu ale v-max nadal ten sam!! ja nerwicy dostanę chyba z tym moim złomem … cały dzień dzisiaj siędziałem i w różne sposoby go regulowałem i nic idzie 85km/h i to pod wielkim przymusem! i z lekkim wiatrem w plecy.. Proszę powiedzcie mi co to może być 😥 ja już nie mam na niego sił … na wszystkie sposoby go regulowałem i nic nadal to samo 😥 o co z tym chodzić czemu po tuningu jest wolniejszy!? według mnie nie jest to normalne :-/

    [ Komentarz dodany przez: Borek02: 24-06-2009, 14:16 ]
    Zamykam bo ludzie spamia iw gornikow się bawia. Jak będziesz chcial to poprosc odblokuje. Borek02

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button