Problem rejestracji

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #653512 Reply
    Klimu
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 2
    • Postów: 5

    Koleś mi takie coś napisał.

    „bo jak chciałem przeerejstrowac skutera to powiedzieli ze data pierwszej umowy sie nie zgadza ale mozna normalnie jezdzic tak mi powiedzieli w urzedzie”

    Da rady jakoś to obejść by zarejestrować skuter?
    Pilnie potrzebuje odp z góry dzięki

    #653513 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 319
    • Postów: 21 374

    jaki koleś? skąd ten koleś? czemu tobie tak powiedział?
    Ile jest tych umów?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #653519 Reply
    Klimu
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 2
    • Postów: 5

    facet jest 4 właścicielem

    #653522 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 319
    • Postów: 21 374

    to niech ogarnie kwestie rejestracji a potem ty go sobie kupisz.
    Oprócz tego truje jak potłuczony. Nie można tak jeździć, nie można go tak przerejstrować na co masz 30 dni a jak sie skończy miejsce w dowodzie na stempelki od przeglądów to ci nikt nie wyda nowego dowodu. A jak ci zawiną dowód to też ci go nie oddadzą. Wiec się nie pchaj na tą minę bez względu na cenę bo na końcu się okaże że jeszcze kwity są lewe i stąd ta rzewna historia.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Problem rejestracji
Twoje informacje:




Back to top button