Problem przy wymianie oleju w przekładni (agility city 125)

Prośba o poradę.
Przy pierwszej wymianie oleju w przekładni zeszło około 150-160 ml zalanego fabrycznie.
Zalałem 180 zgodnie z serwisówką, spodziewałem się przelania przez dziurę do uzupełniania. Dodałem jeszcze 40 ml ale cały czas jakby było mało. Wg serwisówki powinno wejść około 180 ml przy wymianie.
Co zrobiłem nie tak? Czy to normalne? Lać dopóki się nie przeleje?
Otwory serwisowe których użyłem zgodnie z serwisówką:

Nie ma ci się ulać to nie kaszka zgodnie z serwisówką nalej nie więcej

paci napisał:

Nie ma ci się ulać to nie kaszka zgodnie z serwisówką nalej nie więcej

Też tak myślałem ale wg serwisówki należy lać do przelania, cyt" "if the oil level is lower than the check bolt hole lower edge, add gear oil to the lower edge". W Super 9 po wlaniu ilości zalecanej przez producenta oleju było dokładnie do otworu do nalewania.

To tak nalej jak tak napisali co skuter to inaczej i juz o takie pierdoly pytasz:D

paci napisał:

To tak nalej jak tak napisali co skuter to inaczej i juz o takie pierdoly pytasz:D

I dlatego liczę na info od osób które mają i serwisują dokładnie taki skuter...
Może Pietro coś podpowiesz? Długo eksploatowałeś agility 125.