problem po zmianie wału

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #246389
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A więc tak. Kupiłem wał rms sport. I po zmianie zdziwko. Skuter muli i z v maxa 100 teraz jest 60. Brak kopa jaki był wczesniej. Kombinowałęm z rolkami i gaźnikiem lecz skutków to nie przyniosło. PO wymianie rolek zauwazalna zmiana to minimalnie większy v max o 5 lecz dół na początku.
    Części
    – yasuni Z
    -sprzęgło i dzwon stage 6
    -wario hebo
    -pasek hebo
    -cylek metrakit handmade 70ccm
    -wał rms sport

    Kumpel podpowiadał że może być źle uszczelniony silnik, wg. was co może być przyczyną?

    Pozdro 🙂

    #246390
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zmieniales simmeringiż

    #246391
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    zmieniałem, wydawało by się że dobrze wsadzone

    #246392
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jesli to wał HPC, to jeszcze regulacja gaźnika by się przydała.
    No i sprawdź czy Ci membranek nie wypierdziało.

    #246393
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a to mogło by się przyczynić aż tak bardzo do tego muła :> ? a z tym uszczelnieniem silnika ? jak na moje oko sprężanie w miare ok. A prócz membran przychodzi ci coś do głowy to bym wszystko za razem sprawdźił żeby nie latać później 😛

    #246394
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tego typu wały zwiększają cisnienie wstępne czyli w komorze sprężania.
    Jeśli membrany puszczają – cisnienie nie utrzymuje się.
    Można to latwo zaobserwować. Wystarczy zdjąć filtr powietrza i zobaczyć podczas gazowania czy dużo mieszanki się cofa poza gaźnik.

    Możesz też wykręcić świece i zobaczyć czy nie jest tak jakby owiana przez uciekające gazy.

    A czym uszczelniłeś silnik po rozpołowieniu?

    #246395
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ten wał nie jest HPC… To zwykły RMS 😛 Pewnie coś źle złożyłeś i łapie lewe powietrze.

    #246396
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak nie jest to hpc, to faktycznie, gdzie lewe powietrze idzie.

    #246397
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Posprawdzaj czy wszystko jest szczelne jak tak to pojeździj spokojnie do 50km wał musi się ułożyć w łożyskach.

    #246398
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    był uszczelniany jakimś specjalnym sylikonem do silników. TO tak btw jak sprawdźić szczelność silnika 🙂

    #246399
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Odpalasz i tam gdzie są uszczelnienia polewasz lekko wody z mydłem – pojawią się bąbelki.

    #246400
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    aha no to dzięki 😀 dzisiaj sprawdze membrany i te uszczelnienie, w razie problemów będę kontynuował temat ;). A wypierdziane membrany można poznać po szczelinach między płytkami a membraną ?

    Edit:
    świeca jest hmmm czarna z tego co widzialem po ostatnim odkręcaniu

    #246401
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czarna świeca to da duża dysza główna i ogólna regulacja gaźnika może go zalewać i dlatego nie chce kręcić max obrotów

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button