problem po zmianie wału

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) problem po zmianie wału

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #246389

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A więc tak. Kupiłem wał rms sport. I po zmianie zdziwko. Skuter muli i z v maxa 100 teraz jest 60. Brak kopa jaki był wczesniej. Kombinowałęm z rolkami i gaźnikiem lecz skutków to nie przyniosło. PO wymianie rolek zauwazalna zmiana to minimalnie większy v max o 5 lecz dół na początku.
    Części
    – yasuni Z
    -sprzęgło i dzwon stage 6
    -wario hebo
    -pasek hebo
    -cylek metrakit handmade 70ccm
    -wał rms sport

    Kumpel podpowiadał że może być źle uszczelniony silnik, wg. was co może być przyczyną?

    Pozdro 🙂

    #246390

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Zmieniales simmeringiż

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #246391

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zmieniałem, wydawało by się że dobrze wsadzone

    #246392

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jesli to wał HPC, to jeszcze regulacja gaźnika by się przydała.
    No i sprawdź czy Ci membranek nie wypierdziało.

    #246393

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a to mogło by się przyczynić aż tak bardzo do tego muła :> ? a z tym uszczelnieniem silnika ? jak na moje oko sprężanie w miare ok. A prócz membran przychodzi ci coś do głowy to bym wszystko za razem sprawdźił żeby nie latać później 😛

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #246394

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tego typu wały zwiększają cisnienie wstępne czyli w komorze sprężania.
    Jeśli membrany puszczają – cisnienie nie utrzymuje się.
    Można to latwo zaobserwować. Wystarczy zdjąć filtr powietrza i zobaczyć podczas gazowania czy dużo mieszanki się cofa poza gaźnik.

    Możesz też wykręcić świece i zobaczyć czy nie jest tak jakby owiana przez uciekające gazy.

    A czym uszczelniłeś silnik po rozpołowieniu?

    #246395

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ten wał nie jest HPC… To zwykły RMS 😛 Pewnie coś źle złożyłeś i łapie lewe powietrze.

    #246396

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak nie jest to hpc, to faktycznie, gdzie lewe powietrze idzie.

    #246397

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Posprawdzaj czy wszystko jest szczelne jak tak to pojeździj spokojnie do 50km wał musi się ułożyć w łożyskach.

    #246398

    Anonimowy
    • Postów: 0

    był uszczelniany jakimś specjalnym sylikonem do silników. TO tak btw jak sprawdźić szczelność silnika 🙂

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie