Problem po wymianie cylindra wraz z glowica.

Witam
Posiadam Peugeot Jet Force 50 C-Tech A1AAAB 13 inch zakupiłem na Allegro kompletny cylinder wraz z głowicą oraz pokrywa. Po jej wymianie problem jest bardzo dziwny cylinder stuka o pokrywę to tak jak by potrzebował dosłownie z 2 mm aby wysuną się całkowicie. Co może być nie tak? przypomnę komplet był przypisany do tego modelu skutera. Czy potrzeba jakieś dystanse? bo ten cylinder jest większy od oryginalnego.

jaki cylinder ci stuka o jaka pokrywe?
może tłok ci stuka o głowice?

Trzeba wyregulować odstęp cylindra od karterów. kupuje się specjalne podkładki różnej grubości. Ale tak jak Wombat napisał co o co stuka ?

Przepraszam za nie prawidłowy opis
Wiec, stary tłok/cylinder miał 40mm zakupiłem na allegro komplet obudowę + pokrywę w której znajduje się świeca i przepływa płyn chłodniczy + tlok/cylinder który jest większy i ma 47mm.
Po zamontowaniu wszystkiego jak tylko próbuje zrobić obrót to tlok/cylinder cofa się idealnie ale jak tylko dochodzi do pokrywy ze świecą stuka o niego i nie może się wycofać do tyłu to tak jak by potrzebował by 2 mm aby się idealnie wysunął do przodu a następnie wycofał.
Jak poluzuje śruby które mocują to wszystko to w tedy wszystko działa idealnie ale jest luz wiec tak nie może być.
Przypomnę ze to był komplet i nie było kupowane osobno.

nie obudowe i pokrywe tylko cylinder i głowice… nawet nie umiesz tego ponazywac a się bierzesz za remonty.
Zestaw ewidentnie nie pasuje. Może jest na wał o innym wykorbieniu, może do innego rocznika lub typu