Problem po wymianie cylindra wraz z glowica.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Problem po wymianie cylindra wraz z glowica.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 miesięcy, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #689523 Odpowiedź

    Lukas
    • Postów: 0

    Witam
    Posiadam Peugeot Jet Force 50 C-Tech A1AAAB 13 inch zakupiłem na Allegro kompletny cylinder wraz z głowicą oraz pokrywa. Po jej wymianie problem jest bardzo dziwny cylinder stuka o pokrywę to tak jak by potrzebował dosłownie z 2 mm aby wysuną się całkowicie. Co może być nie tak? przypomnę komplet był przypisany do tego modelu skutera. Czy potrzeba jakieś dystanse? bo ten cylinder jest większy od oryginalnego.

    #689534 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 442

    jaki cylinder ci stuka o jaka pokrywe?
    może tłok ci stuka o głowice?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #689565 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 694

    Trzeba wyregulować odstęp cylindra od karterów. kupuje się specjalne podkładki różnej grubości. Ale tak jak Wombat napisał co o co stuka ?

    Nie pomagam na priv 😉
    #689741 Odpowiedź

    Lukas
    • Postów: 0

    Przepraszam za nie prawidłowy opis
    Wiec, stary tłok/cylinder miał 40mm zakupiłem na allegro komplet obudowę + pokrywę w której znajduje się świeca i przepływa płyn chłodniczy + tlok/cylinder który jest większy i ma 47mm.
    Po zamontowaniu wszystkiego jak tylko próbuje zrobić obrót to tlok/cylinder cofa się idealnie ale jak tylko dochodzi do pokrywy ze świecą stuka o niego i nie może się wycofać do tyłu to tak jak by potrzebował by 2 mm aby się idealnie wysunął do przodu a następnie wycofał.
    Jak poluzuje śruby które mocują to wszystko to w tedy wszystko działa idealnie ale jest luz wiec tak nie może być.
    Przypomnę ze to był komplet i nie było kupowane osobno.

    #689753 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 442

    nie obudowe i pokrywe tylko cylinder i głowice… nawet nie umiesz tego ponazywac a się bierzesz za remonty.
    Zestaw ewidentnie nie pasuje. Może jest na wał o innym wykorbieniu, może do innego rocznika lub typu

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Problem po wymianie cylindra wraz z glowica.
Informacje o Tobie: