Problem po wyczyszczeniu filtra powietrza w Piaggio Nrg

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Problem po wyczyszczeniu filtra powietrza w Piaggio Nrg

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 12 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #273284 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ostatnio wyczyściłem filtr powietrza w moim piaggio nrg extreme ponieważ ciężko pali z rozrusznika. Był brudny-ze dwa razy go myżem w benzynie. Teraz w ogóle go nie mogę odpali z rozrusznika a jak odpale z kopki(bezproblemowo za pierwszym razem) to podczas szybszej jazdy na pełnej manetce przerywa jakbym hamował. Prosze o pomoc.

    #273285 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dokładnie wyreguluj gaźnik. może był to wina złej mieszanki, (albo ssania – za mało zupy dostaje??)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #273286 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    moze wyczysc gaźnik i go wyreguluj

    #273287 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Napewno trzeba wycy?cię i podregulować gaźnik. Jeżdże bardzo długo na brudnym filtrze powietrza i do takiego stanu teraz doprowadzić że po wyczyszczeniu filtra za dużo powietrza dostaje i się dusi

    #273288 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wyczyściłem gaźnik i go wyregulowałem. Ale nadal nie pali z rozrusznika. Podłączyłem nowy akumulator samochodowy ale też nic nie dało. Później przez dziure na świece zobaczyłem nagar na tłoku. Odkręciłem głowice i wylała się woda z chłodnicy. Wyczyściłem tłok i zamontowałem uważając na uszczelki. Teraz gdy dam gaz na maxa to obroty wachają się między 6-8 tył. tzn.dochodzi do 8 i przerywa (strzela z tłumika) schodzi do 6tył. Już nie mam pojęcia co może to powodował. Może woda chłodzłca tłok przelewa się do komory świecy i tłokach. Proszę o pomoc.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #273289 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ja bym postawićna uszczelke pompy wodnej tak mi się wydaje a czym nasz zalana chłodnice czystą woda czy jakims płynem specjalnym do chłodnic (borygo, petrygo)

    #273290 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Na 99% wiem co może był przyczyną. Prawdopodobnie to stare, rozcięgniżte uszczelki pod głowicę. Jak skr?cażem mogęy się gdzieś przesun?? i tłok ?apaż wode.Zamówię nowe i zobaczymy. Starych nie mogę dopasowałw rowki.

    [ Dodano: 2008-08-04, 19:01 ]
    Czy rozrusznik może stracił moc? Np. szczotki się wytarły czy coś takiego? Wykluczjąc akumulator.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
Odpowiedz do: Problem po wyczyszczeniu filtra powietrza w Piaggio Nrg
Informacje o Tobie: