Problem piaggio nrg 50cc

siemka, od kilku dni mój skuter odmawia posłuszeństwa, nie chce jeździć. Awaria stała się nagle, przyjechałem do domu a na następny poranek nie chciał już chodzić.

Jak narazie wykluczyłem, zapchany/uszkodzony kranik(paliwo dolatuje do gaźnika), kompresja- 8 Bar, wymieniłem świece- iskra wygląda lepiej niż na starej, ale nie ma różnicy w pracy silnika, wyczyściłem dokładnie gaźnik, przedmuchałem dysze i na nowo wyregulowałem skład powietrze/paliwo. Membrana bez przerw. Filtr przeczyszczony

Już nie wiem co sprawdzać, myślę nad kupnem nowego gaźnika, ale nie wiem czy to coś da- bo tak nagle by coś się w nim stało? (pływak nie pęknięty, ani nie widać uszkodzen okiem) Mam nadzieje że mi podsuniecie co jeszcze może tu być źle, pozdrawiam i licze na pomoc

Film: https://youtu.be/njlyKYKGn24

kompresja 8 bar to nędza. w zasadzie poniżej 9 (jeżeli prawidłowo mierzysz) kwalifikuje cylinder do wymiany

Kompresja jest taka sama jak była wcześniej i skuter normalnie jeździł miał siłe i nwm dlaczego to sie kwalfikuje do wymiany… Tak więc to nie wina kompresji, wróćmy do postawionego wcześniej pytania…

ps. Mierzyłem na zimnym silniku, tak więc możemy zakładać że na ciepłym kompresja będzie większa

Aaaaa czyli nie chciał chodzić nie oznacza że nie chodzi silnik tylko że nie jeździ jak powinien ale generalnie jeździ.
Dlaczego kompresja - dlatego że nominalna kompresja dla tego silnika to 12-13, 10 to słabo, 9 to źle a poniżej kwalifikuje cylinder do wymiany.
Chodziło mi o to czy mierzyłeś z otwartą przepustnicą i poprawnie.
Objawy i dźwięk jest taki jakby się zalewał (oprócz jednego momentu podczas startu kiedy dźwięk jest raczej taki jakby paliwa było za mało) ale takie zalewanie może być też spowodowane niższą kompresją. Świeca co sugeruje? Zalanie czy suchoty?
Kolejna sprawa to szczelność dolotu z uszczelniaczami bloku (wału) włącznie, zakitowany wydech… itd. Niestety przyczyn może być sporo - ale zdychający cylinder to podstawa.

Świeca sugeruje suchote, sprawdzę jutro dokładnie szczelność dolotu, ale wątpie ze coś znajde bo jak czyscilem gaznik rzuciłem okiem na króciećce i nic nie widziałem- do tego trzyma wolne obroty i zchodzi z obrotów jak powinien wgł mnie.

A uszczelniacze na wale sprawdzę w najbliższym czasie

Przyczyna- Nieszczelna puszka filtra

ale nieszczelna przed filtrem czy już za filtrem?