Mam pewien problem po przejechaniu już dobrych 5500km rozebrałem cylinder. jak zobaczyłem gładź cylindra wyglądała ok, jednak na tłoku było widać przedmuchy. luz na zamku pierścienia był ok 1,5 mm. z tego co wiem to max 0,8mm. Jak dobrze pamiętam to tłok bez pierścieni puszczony w cylindrze powinien powoli opadać a ten mój spada jak kamień.
teraz najważniejsze pytanie do was drodzy koledzy.
1. czy kupić tłok + pierścienie na większy wymiar i dać do rozwiercenia i honowania cylinder czyli gdzieś wyjdzie 320zł +-.
dzięki.Malossi ma więcej przejechane niż napisałem źle spojrzałem bo 2 liczniki miałem nowy z obrtomierzem i stary oryginał to będzie już spokojnie ponad 8 tys.
Co do gaźnika to mam Tec DELORTO PHBG 19MM z filtrem Doppler.
Co do smarowania to pompke oleju będę chciał wywalić i robić mieszankę wstępną i na oleju BEL RAY H1R racing co o nim sądzisz??