PROBLEM, Co to za sprezyna??? wypadla mi przy zmianie szczenek w KYMCO

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #184760
    Sky
    Uczestnik
    • 5
    • 12Postów:

    Witam…

    odkrecajac tylnie kolo chcialem wymienic szczenki bebnowe – popuscilem tez odkrecajac linke od hamulca tylnego

    po chwili patrze, a tu sprezyna lezy pod miejscem gdzie sa szczenki hamulcowe (na ziemi 😉 ) i nie wiem czy w trakcie wyciagania szczenek hamulcowych wypadla
    (oraz dodam ze w srodku jest jakis otwor za szczenkami w ktory jak wlozylem sprezyne to srednica pasowal – chodzi mi o ten odlew w czym leza szczenki)

    a moze przy luzie linki/hamulca tylniego gdzies tam byla ts sruba…hmmm

    prosze o pomocne info bo nie mam pojecia skad ta sprezyna sie znalazla moze jakies zwierze przytargalo bo na ogrodzie hasal, kot, jez i nutria w tym czasie 😛 wszystko moze sie zdarzyc… a skuter nie skrecony 🙁 przez ta sprezyne…

    link do fotki sprezyny: http://www.img.pl/KsWg.jpg

    #184761
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    Ona na linke wchodzi:)

    #184766
    Sky
    Uczestnik
    • 5
    • 12Postów:

    Aaa fakt czyli jednak nie od srodka bebna pochodzi 😛
    juz teraz widze dokladniej na tym zdjeciu http://www.sklep.motorek.pl/galerie/l/linka-hamulca-tyl-bebnow_435.jpg

    pozdrawiam i wielkie dzieki za cena pomoc!!!

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button