Problem 4T ZIPP STEED 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #99611 Reply
    driver
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 9
    • Postów: 17

    Witam. Czołem kluski z rosołem:), tak dla poprawy nastroju;P. Do przeczy.

    Tak jak w temacie ten sam model i silnik( ZIPP STEED50).

    Dość dawno pisałem na forum że mam problem z gwintem świecy – PROBLEM ZOSTAŁ NAPRAWIONY WYMIANĄ GŁOWICY.

    O tóż to:
    Po wymianie głowicy tak jak wcześniej napisałem wszystko jest ok.
    Przy zapalaniu pojawia się problem typu trzy razy próbuje zapalić po czwartym wypluwa wszystko do filtra, po zapaleniu gdy dodam lekko gazu dławi się, czy to wina gaznika?. Zawory są ustawione, Wlotowy 0,05 – Wylotowy 0,06 czy to ma coś wspólnego?. Dodam również że przed i po zapaleniu leje mi przez powrót. Byłem również u mechanika również się poddał.;( Proszę o szybką odpowiedz.

    #99618 Reply
    Semir
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 139
    • Postów: 152

    To widocznie mechanik do dupy.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #99620 Reply
    Semir
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 139
    • Postów: 152

    To widocznie mechanik do dupy skoro nie umie nic zdziałać. Poszukaj innego.

    #99633 Reply
    agentmb
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 293
    • Postów: 295

    Problem jest w gaźniku, możliwe że pływak jest źle ustawiony i w rezultacie w gaźniku jest za dużo paliwa. Możliwe również, że zaworek iglicowy jest zepsuty.

    Zaprowadź motorower do porządnego mechanika z doświadczeniem.

    #99725 Reply
    driver
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 9
    • Postów: 17

    Dzięki panowie za pomoc;)

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problem 4T ZIPP STEED 50
Twoje informacje:




Back to top button