Predkosciomierz elektroniczny

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #652175 Reply
    Gwizdek z Routera
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12

    Witam przybywam z zapytaniem. Mam rometa senke 125. Licznik troszeczke sie rypie i myślę nad jego zmianą. Tutaj moje pytanko. Czy znajde gdziekolwiek licznik z wyswietlaczem elektronicznym ale napędzany na linke? Jakby ktos wiedział prosiłbym o link. Jeśli jednak takiej mozliwosci nie ma może widział ktos jakis ciekawy licznik z obrotomierzem ale obydwa napedzane na linke. Dziekuje bardzo za pomoc forumowicze 😀😀

    #652176 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 324
    • Postów: 21 379

    obrotomierz na linke? oszalałeś?

    chcesz moda to kup sobie uniwersalny licznik z czujnikiem magnetycznym na koło. ślimaka sobie zaslepisz żeby syfu nie nałapał i po kłopocie

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #652239 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • 45
    • Postów: 772
    • Postów: 817

    Obrotomierz na linkę – chyba od ETZ250 🙂 choc to nie jest elektroniczny.
    Kymco chyba montował liczniki cyfrowe których szybkościomierz – mimo że wyświetlał cyfry – był napędzany linką. Obrotomierz zawsze bierze impulsy z modułu zapłonowego.

    #652459 Reply
    Gwizdek z Routera
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12
      Zbytnio się nie znam a zobaczylem ze jakaś linka idzie od silnika do zegarów. No nic moj błąd. Te liczniki kryja sie na allegro pod haslem „uniwersalny”? Bo o czujniku magnetycznym w opisach nic nie podaja a niechcialbym zamawiac na łeb na szyje. Dzieki wam za odpowiedzi 😀
    #652461 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 324
    • Postów: 21 379
    #652462 Reply
    Gwizdek z Routera
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12

    Dzięki Wielkie za pomoc 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Predkosciomierz elektroniczny
Twoje informacje:




Back to top button