Prędkość spadła po wymianie wariatora.

Siemka, w zeszłym roku połamał mi się wariator przed tam leciał ok. 80 może nawet więcej bo wskazówka wychodziła poza skalę (75). W serwisie wymienili mi wariator i po przyjeździe jechał już tylko 70, niezależnie na jakich rolkach leci 70. Siedziały rolki 8,5 g -70 teraz 6g też 70 tylko przyspieszenie się zmieniło. Jak myślicie to przez wariator prędkość i przyspieszenie spadło aż o 10 km/h ?
Ps. wariator siedział jakiś sportowy made in china. skuter zumico eos 80ccm 4t. Jeżeli założyłem w złym dziele to proszę o przeniesienie

odświeżam

Flamastrujesz sobie po wariatorze, robisz rundkę i już wiesz czy to wina niewłaściwych rolek w napędzie, zużytego paska, albo blokowanego modułu CDI czy tam np. sprężyny centralnej (korektora).
*
Potem dążysz do *perfekcji* z tym i tyle. Realne 80 km/h ??? Zapomnij, bo te *liczniczki* pokazują co chcą. Bez ruszania przekładni masz pewne 70km/h. Przy dobrym wietrze w plecy.
*
Kliknij... *Pomógł*. ;-)

Pasek wchodzi na samą górę ma 400 km przebiegu wygląda jak nowy, nie ma znaczenia czy jade na sportowym czy na seryjnym sprzęgle i tak jedzie 70 i w jaki sposób cdi mogłoby sie samo zablokować jak było odblokowane?? rolki nie mają znaczenia i tak idzie do 70 niezależnie od gramatury. On jakby chciał a nie mógł .
ps. przekładnia całą była ruszana( sprzęgło, wariator) przełożenia nie są blokowane w nim.

Rolki przy CVT mają jednak znaczenie. Zasadnicze zazwyczaj.
*
Edit:
Masz całe... 70 km/h. Czego więcej oczekujesz?

o rolkach wiem że maja znaczenie w cvt, na 6g przyśpieszenie wzrosło ale czy tak czy tak to jedzie tyle samo
chyba wariator trzeba będzie wymienić na taki jak wcześniej siedział i problem z głowy