Prędkość maksymalna w skuterze

Witam!
Mam pewien problem, a mianowicie mój skuter nie osiąga “Odpowieniej” prędkości jak na swoje możliwości. Cylinder 70cc, wydech Leovince ZX, sprzęgło WM Motors,gaźnik seria, sprężyna centralna 20%, Dysza 75, wariator seryjny z rolkami 4.5g, zielone sprężynki sprzęgła POLINI. Wszystkie blokady zdjęte, a skuter wyciąga max 63-65km/h na prostej drodze. Zapomniałem dodać, że jest to 2-suw. Podczas jazdy czuć, że skuter ma moc przyśpieszenie naprawdę w porządku wkręca się na obroty, ale brakuje mu tej prędkości. Próbowałem regulować napęd cięższe rolki, inne sprężynki sprzęgła i sprężyna centralna nic nie zmieniały. Wydaje mi się, że coś go jeszcze blokuje, ale nie mam pojęcie co?! Jest możliwość, że w tłumiku jest zwężka? Podejrzewam, że nie skoro to tłumik “sportowy”. Reszta blokad zdjęta. Liczę na pomoc oraz porady.
Pozdrawiam!

po pierwsze nie piszesz co to za sprzęt.
po drugie nie piszesz czy to prędkość wg licznika czy wg gps. liczniki kłamią - generalnie bardzo zawyżają ale też bywają takie co zaniżają.
Po trzecie zmieniłeś sam cylinder czy cylinder z głowicą (komplet)? Czy może masz rzeźbe w gównie czyli głowice od 50cm z jednego zestawu i cylinder 70 z innego zestawu? Wtedy stopień spreżania jest zagadką… lub przykrą niespodzianką
Sprzęgło WM czy wariator WM? Jeżeli wariator WM to szału może nie być. Może mieć za małą średnice, pasek może być za krótki…itd

Skuterowi brakuje prędkości bo brakuje mu mocy przy obr maksymalnych. Przy prędkości 20-30km/h to one wszystkie szybkie i nawet gume spalą. Potem (wyżej) jest problem.
O wydechu ci nic nie powiem - trzeba zdjąć i zobaczyć czy ma zwężkę. Wszystkie tłumiki “sportowe” są sprzedawane ze zwężką (łatwo demontowalną) żeby mieć homologacje i żeby mogły być sprzedawane.
Z innych spraw - jeżeli to chiński cylinder to może być marny lub w marnym stanie. Zmierz kompresje i jeżeli bedzie te 10-12 atm to szukaj przyczyn dalej. Jeżeli bedzie 9 lub mniej - to jedna z przyczyn.

Dysza 75 to jest dobra do dobrego cylindra 70cm ale przy 19mm gaźniku. Do słabszego cylindra może wystarczy w 17mm gaźniku. Jeżeli masz seryjny gaźnik (~12mm) to do 4T wkładają dysze 90 a co dopiero w 2T który potrzebuje znacznie więcej paliwa (prawie dwa razy więcej).
Żeby to bangalało to wszystko musi być dopasowane do siebie z sensem a potem jeszcze wystrojone/wyregulowane.
Zobacz kolor świecy po jeździe z manetą na maxa, zrób flamastrem promienie na wario (kilka) i zobacz ile tego flamastra pasek ściera (to ci da jaką wiedze o pracy napędu).

Przy takiej ilości danych co dostarczyłeś wiecej się z sensem nie bardzo da coś doradzić.