Prawo jazdy na skuter (AM) i inne pytania.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum OFFtopic Prawo jazdy na skuter (AM) i inne pytania.

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Blodio Blodio 7 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Blodio
    Blodio
    Użytkownik

Witam. Jestem nowy na tym forum i chciałbym, abyście odpowiedzieli na kilka pytań.. Jestem totalnie ZIELONY w tych sprawach.
    Przeczytałem gdzieś, że wchodzi prawo jazdy na skuter, motorower, chyba nazywa się AM. A tutaj dawka pytań:
    1. Mam 13 lat (rocznikowo). Skończę je w październiku. Jeśli zdam na kartę motorowerową przed 21 stycznia gdy ma wejść to prawo to będę mógł jeździć ciągle na motorowerowej?

2. Czy testy i egzaminy na tę nową kartę (prawko) będą wciąż odbywać się w szkole? Czy tylko w WORDZIE?

3. Czy to prawda, że będzie można na to zdawać tylko w wieku 14 lat?

I inne pytanie:

1. Czy zdanie na kartę motorowerową (jeszcze w tym roku) w WORDZIE jest płatne? I czy jest tylko sama teoria czy razem z praktyką.

Naprawdę starałem się napisać zrozumiale, ale po prostu jestem w tym „cienki bolek”. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam, Blodio.

Zdjęcie profilowe Reebok61
    Reebok61
    Użytkownik

Siema, jeżeli w Twojej szkole jest taka możliwość to zrób przed 21 stycznia. Wtedy będziesz mógł jeździć na kartę motorowerową. Nie będziesz musiał robić prawa jazdy AM.

Haotian Arrow 50
    Silnik – 50QT-7B
    Przebieg – początek lipca – 3200km
    Przebieg – koniec sezonu 2012 – 6300km

Czytaj
    REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    Zdjęcie profilowe TheMiqlaq
    TheMiqlaq
    Użytkownik