Prawo jazdy AM - 50 ccm a prędkość.

Ten temat zawiera 38 odpowiedzi, ma 19 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Montecjusz Montecjusz 7 lata, 2 miesiące temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #147363 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe michaal01
    michaal01
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam, niedługo chciałbym zrobić prawo jazdy AM. Upatrzyłem sobie motor z pojemnością silnika 50ccm ale wyciąga 95km/h.

    Będę mógł takim motorem jeździć po zrobieniu AM?

  • #147364 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe martin1996a
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    to bież go na ta pojemnosc to bardzo dużo

  • #147369 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    ha ha ha hła hła hła hłaaaahahaha nie mogę!!! 95km/h przy cylindrze 50cm3 przez Ciebie leże i płaczę!! 😀

  • #147372 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe martin1996a
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    ej kolego kumpel miał 80 ccm3 i troszke sportowych rzeczy i leciał 152km/h skuterem aeroxem ( to jest podana prędkość przez fotoradar zdjęcie przyszło)

  • #147374 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    I w tej bajce były smoki.

    Mam cylinder 72cm3 (47mm), i na dość dobrym setupie jedzie 80km/h. Kolega Zviezda ma Honde 125cm3, i jedzie mu 120km/h. maxiskutery typu Kymco Grandink 250 jadą 140km/h, Kymco newdink jedzie 160km/h.

    Na 50cm3 więcej niż 70km/h z górki nie osiągniesz, na liczniku możesz mieć nawet 300km/h, jednak na 50cm3 więcej nie pojedziesz.

  • #147375 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Padalec
    Padalec
    Użytkownik
    • Postów: 887

    martin1996a napisał:

    ej kolego kumpel miał 80 ccm3 i troszke sportowych rzeczy i leciał 152km/h skuterem aeroxem ( to jest podana prędkość przez fotoradar zdjęcie przyszło)

    – a smoki były w tej bajce 🙂
    Ludzie pomyślcie chociaż chwilę nad tym co piszecie !

  • #147379 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kornik3007
    kornik3007
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Polecam brac pod uwagę wage skutera, poniewaz… np. RouterBassa bez blokad leci 75km/h i to nie jest zart testowalem na wlasniej skorze ;PP Jest to strasznie maly i lekki skuter wiec rozpedzenie sie i utrzymanie predkosci to dla niego pestka :P… ale np. Peugeot Speedfight jest
    strasznie ciezki i potrzbuje naprawde dobrycch podzespolow zeby osiagnac taki wynik 😛 Wiec jezeli chcesz juz cos robic napisz nam nazwe tego skuteru ktory masz zamiar kupic 😉

  • #147380 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kornik3007
    kornik3007
    Użytkownik
    • Postów: 7

    I dodam ze scigalem sie z Astra ;P i tyle bylo na liczniku :75km/h

  • #147392 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 328

    izdebski12 napisał:

    ha ha ha hła hła hła hłaaaahahaha nie mogę!!! 95km/h przy cylindrze 50cm3 przez Ciebie leże i płaczę!! 😀

    Przecież ten świat dzieli się na 2T i 4T. W ogóle mówienie o samej pojemności mija się z celem. A raczej świadczy o braku wiedzy w temacie.

  • #147400 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe michal98
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    A aprilla rs 50 to co 90km nie lata?

    Routery to dobre
    skutery, bo ciągną jak
    renifery. Mają w zanadrzu
    trzy konie i robią dziurę w
    betonie.
  • #147402 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe michaal01
    michaal01
    Użytkownik
    • Postów: 2

    ogólnie rozchodzi się o to czy jak motor wyciąga więcej niż 45km/h (max. przy kat. AM) to czy można takowym wyjechać na ulicę?

  • #147405 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    michal98 napisał:

    A aprilla rs 50 to co 90km nie lata?

    lata lata.
    Izdebski nie śmiej się bo są 2T 50 ccm co 90-95 a nawet i 100 (z wielkim trudem ale jednak) wyciągają.

    Router WS 50 2013
  • #147414 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Bo wy wszyscy się nie znacie! Te sprzęty nawet pod dwie paki latają 🙂

    Nawet markowe 125-tki, Honda CBR, CBF, Varadero tyle nie wyciągną, a co dopiero skuterki 50ccm 🙂

    Moja Honda CBF 125 z 13-ma konikami wyciągała 110km/h. A wam się wydaje, że ile skuterek 50ccm – 72ccm z 3-4 konikami wyciągnie?
    Wszyscy wiemy jak bardzo chińskie liczniki przekłamują… W zasadzie, gdyby przekłamywał o 50% to może i by się zgadzało 🙂

    Kolego martin1996a – mało która 500-tka rozpędza się do 160km/h a Ty twierdzisz że mały motorek tyle pojedzie?

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

  • #147418 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe monek100
    monek100
    Użytkownik
    • Postów: 296

    Nie porównujcie chińczyków z silnikiem 139qmb, do markowych minarelli am6. Sam mam am6 i wyciągam ponad 90km/h. Co do pytania. Teoretycznie nie możesz, ale w praktyce wszyscy wiemy jak to wygląda. Teoretycznie moim komarem nie moge bo vmax (sprawdzane gpsem) to 46km/h :D. To już za dużo

    ______________________________________________________________________________________
    Komar 2352 – 1979r
    Peugeot XR6 2007r
    Simson S51 – 1988r
  • #147456 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Wiecie, licznik mojego F16 też wychodzi po za skalę, a i tak nie przekracza rzeczywistych 80km/h. Ostatnio spełniło się jedno z moich wielu marzeń – na światłach stanął przy mnie po super tuningu wizualnym, i raczej też mechanicznych 2-sów, gość popatrzył na mnie ze śmiechem a, że byłem ubrany w kamizelkę odblaskową to jasna sprawa, że wolno jadę, co nie? 😀 Zielone – dodaliśmy gazu, i nagle okazało się, że kolesia mogę oglądać w lusterkach a, że miałem rolki 4,5gr, to nawet ładnie mój poleciał. Inna bajka jak 2 tygodnie temu wracając ze szkoły wyprzedzając 2 samochody z lewej, musiałem zjechać przez chwile na prawy pas aby wyprzedzić pewien markowy skuter jadący lewym pasem. I co chińczyk nie da rady?… Z cylindrem 72cm3 🙂

    A jeszcze, żeby bajka była, – ale taka rzeczywista, powiem wam, że na gwiazdkę planuję włożyć do „znanej” F16 cylinder 72cm3 ameliniowy firmy NARAKU, oraz chciałbym (jeżeli będę bogaty) włożyć takie cuda:
    http://www.racing-planet.pl/sportowe-przelozenia-wtorne-139qmba-p-4670-1.html

  • #147460 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Ku…a ludzie co za baje wy tu piszecie,liczniki w 50 mają około 20-25%przekłamania w górę taka prawda.Z GPS to sprawdzajcie,wtedy piszcie a nie pier….cie jak potłuczeni!Skut odblokowany 50 firmówka dobra,nie Chinol nawet 2T z 0%tuningu idzie z GPS max.70 km/h!Stuningowany nawet Aerox czy Aprilia RS z GPS max.90-95 i tyle!!A kolega martin1996a to ma 152km-h jak leci na kibel srac w domu jak go prypili!!Zastanow sie co Ty chlopie piszesz w ogole i ogarnij!

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
  • #147463 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Robertonos napisał:

    A kolega martin1996a to ma 152km-h jak leci na kibel srac w domu jak go prypili!!

    Hahahahahaha Roz… Zepsułeś system. 😀

  • #147465 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    A nie bo już mam dobry Bracie izdebski12 ;),Ty widziałeś to koleś pisze że 80 leci 152 ku..wa kilosy na godzinę!Co on bierze w mordę że takie baje pisze co?!Błahahahaha….

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
  • #147468 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    A może było 15,2 km/h, tylko nie przeczytał, a może nawet nie chciał przeczytać z przecinkiem? 🙂

  • #147469 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Robertonos napisał:

    Co on bierze w mordę że takie baje pisze co?!Błahahahaha….

    Ty weź ostrzegaj, oplułem monitor 😀

    Router WS 50 2013
  • #147472 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Seiandin
    Seiandin
    Użytkownik
    • Postów: 100

    Kolega się pomylił, bo to prędkość w milach jest.:]

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/69884] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/69884/icon3.png[/IMG][/URL]
  • #147473 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    A nooooo to wyjaśnia sprawę Seiandin,że też nie pomyślałem że o mile chodzi błahahahaha mój błąd 😉

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
  • #147483 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Co wy tu z Hondą CBF wyskakujecie. Ona ma mało palić, jeździć jako tako i być bezawaryjna. W dodatku to przecież 4T osiągające maksymalnie 10k rpm.

    Wkurza mnie gdy ktoś wypowiada się na pewne tematy a sam zwykle nie ma pojęcia o czym mówi.

    Piaggio NRG MC3 na cylindrze 65 cm^3 z gaźnikiem 21 mm potrafi wyciągać ponad 110 km/h bo po dobrym dobraniu części ma ponad 13 KM. Remont silnika po 15k km, generalka co 30k km.

    Stare Hondy MB z silnikami 4T 50cm^3 z pionowym cylindrem osiągały coś około 14k rpm (4V) i miały trochę ponad 8 KM. Generalny remont silnika po 30k km.

    Cagiva Mito 125 cm^3 seryjnie miała 41 KM, osiągała ponad 160 km/h i kręciła się do 13k rpm. Generalny remont silnika po 10k km.

    Gilera Runer SP50 z cylindrem 50 cm^3 klasy evo i wydechem strojonym na 12k rpm wyciąga trochę ponad 100 km/h ale wciąga cały bak (9L) w ciągu 45 minut jazdy z maksymalną prędkością.

    Kymco Vitality z cylindrem 50 cm^3 przejeżdża ponad 30k km bez remontu pod warunkiem przestrzegania zasad eksploatacyjnych osiągając maksymalną prędkość około 75 km/h.

    I można takich przykładów podać więcej. Im bardziej wysilony silnik tym mniejsza żywotność jednostki napędowej. Powyżej pewnej wartości mocy okresy między remontami staną się tak małe że motocykla nie można było by używać na co dzień.

  • #147488 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    michaal01 napisał:

    Witam, niedługo chciałbym zrobić prawo jazdy AM. Upatrzyłem sobie motor z pojemnością silnika 50ccm ale wyciąga 95km/h.
    Będę mógł takim motorem jeździć po zrobieniu AM?

    Tylko ze świadomością pełnych konsekwencji prawnych za poruszanie się motocyklem bez uprawnień.

    martin1996a napisał:

    ej kolego kumpel miał 80 ccm3 i troszke sportowych rzeczy i leciał 152km/h skuterem aeroxem ( to jest podana prędkość przez fotoradar zdjęcie przyszło)

    Leciał, ale chyba obok samochodu, któremu radar wykrył prędkość.
    Po drugie, gdzie mu przysłali i jak go poznali, po oczach?
    Wiem, że są radary robiące zdjęcia z tyłu pojazdu ale ciągle obstawiam, że to auto. No i ciekawy jestem zakończenia tego zdarzenia jeśli miało miejsce, w co wątpię bardzo.

  • #147492 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    degename to Ty piszesz człowieku?Po pierwsze w życiu z cyla 65cm nawet z ręsztą część tunnigowych nie wyrwiesz 13koni!!A Gillera SP 50cm z sportowym cylem i wydechem pójdzie z GPS-em max.95km/h!I po ch…zestrajać coś na 12tysi.jak ten pojazd z życiu nie wykręci tylu obrotów?Prędzej silnik mu pier….jak to cyl 50cm i nie ważne może być i Mega Evo.Co do Mito prawdę napisałeś,Kymco Vitality również.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
  • #147493 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Miałem okazję zobaczyć jak startuje skut Yamaha Aerox z cylem 65cm czy 70cm plus koleś miał sportowy tłumik i mówił mi że parę innych część tuningowych w siniku.Ja mam Yamahę X-max 125cm na wtrysku i rolki doktora Pulleya lekkie i to wsio.Podsumowanie:Kolo wąchał smrodek z mojego wydechu na starcie i został w tyle,a potem na V-max jak poszedłem 125km/g to już był bardzo deleko błahahahaha 🙂

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
  • #148190 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Mnie tylko ciekawi dlaczego wszyscy piszą o poprawie przyspieszenia i powstają setki tematów o tuningu, cylindrach i tłokach, siedemdziesiątkach, wydechach itp. ale => chyba nikt nigdy nie napisał nic o poprawie skuteczności działania hamulców przy wyższych predkosciach! Jeśli rozpędzamy się szybciej to i powinniśmy móc szybciej zahamować! Nie sztuką jest rozpędzić się ale sztuką jest wytracić prędkość. Cieżko mi wyobrazić sobie Bassę z dwoma bebnami hamującą z 90 km/h na odcinku 50 czy nawet 100 m. No chyba, że się mylę i mam płytką wyobraźnię… Bo naprawdę – sa sytuacje na drodze, że gacie szybko się napełniają…

  • #148210 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Kisiu, przecież najszybciej prędkość wytraca się na drzewie bądź innym elemencie związanym na stałe z gruntem, ba tylna klapa auta też doskonale sprawdza się jako spowalniacz 🙂

  • #148211 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Kisiu1981 napisał:

    Mnie tylko ciekawi dlaczego wszyscy piszą o poprawie przyspieszenia i powstają setki tematów o tuningu, cylindrach i tłokach, siedemdziesiątkach, wydechach itp. ale => chyba nikt nigdy nie napisał nic o poprawie skuteczności działania hamulców przy wyższych predkosciach! Jeśli rozpędzamy się szybciej to i powinniśmy móc szybciej zahamować! Nie sztuką jest rozpędzić się ale sztuką jest wytracić prędkość. Cieżko mi wyobrazić sobie Bassę z dwoma bebnami hamującą z 90 km/h na odcinku 50 czy nawet 100 m. No chyba, że się mylę i mam płytką wyobraźnię… Bo naprawdę – sa sytuacje na drodze, że gacie szybko się napełniają…

    Kisiu, weź nie wkurzaj, bo wczoraj cudem udało mi się awaryjnie hamując zjechać z lewego pasa na prawy pas w ostatniej chwili, inaczej bym w gościa walnął.

  • #148231 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja tylko mówię, że jesli się zmienia jedno to powinno się pomyśleć i o drugim. Bo to dla waszego bezpieczeństwa. Forumowiczów powinno przybywac, a nie ubywać:-)

  • #149016 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Montecjusz
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    @kisiu wynika to pewnie z tego, że z kiepskiej sprawności hamulców przy większej prędkości najczęściej zdajemy sobie sprawę dopiero wtedy gdy skuter jest już skasowany więc nie ma co poprawiać. Mało kto wpada na pomysł wytestowania tego na jakiejś pustej drodze 🙂

    Zipp quantum 2t.
    Wierzę i się tego nie wstydzę 🙂
    LwG!
  • #149021 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Dlatego warto mieć choć jedna tarczę na pokładzie do sytuacji awaryjnych 🙂

  • #149022 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Lucek, ja rozumiem, że jakieś podstawowe klucze, jakiś zestaw naprawczy koła warto wozić.
    Ale jak czytam różne posty, to mam wrażenie, że każdy powinien zabierać ze sobą dużą pojemną skrzynkę narzędziową i drugą równie dużą wypchaną „niezbędnymi” częściami zamiennymi. To już zakrawa na paranoje! Nie po to kupuje się swój wymarzony jednoślad, by od razu zakładać, że na trasie może odpaść koło, urwać się wał korbowy, odpadnie lusterko, przepalą się wszystkie żarówki 🙂 A to wszystko my sami będziemy musieli gdzieś na poboczu naprawiać 🙂
    W tym miejscu nie chcę kolejny już raz pisać, by uniknąć takich sytuacji należy kupować markowe skutery, regularnie je serwisować. Tylko tak ustrzeżemy się przed takimi sytuacjami jak opisywałem wyżej.
    Jazda jednośladem ma dla nas być przyjemnością, niczym nie zakłóconą 🙂
    Ja nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy mój jednoślad odmawia dalszej jazdy a ja go będę musiał pchać do domu albo próbować go naprawiać. I nie ważne jaką ma on pojemność, 50ccm, 600ccm czy 1200ccm. Te pojazdy mają bezawaryjne jeździć, a my musimy jedynie dbać o to by benzyny im nie zabrakło 🙂
    Ja tak jeżdżę, a Wy?

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

  • #149023 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Benekpe, mi chodziło o hamulec tarczowy, warto go w swoim pierdziku mieć. W ogóle tarczowe heble to powinien być taki standard jak dwa koła w jednośladzie 🙂

    Ja ze sobą nie wożę zupełnie nic, nawet świecy zapasowej. Piździka używam do poruszania się po mieście i jakby miało coś pójść nie tak to wrócę autobusem, tramwajem czy taksówką… Mam podobne podejście jak Ty, skuter ma jeździć i nie mam zamiaru w nim grzebać gdziekolwiek poza miejscem zamieszkania. Na szczęście w Like’u nie musiałem nawet świecy samodzielnie wymieniać 🙂

  • #149024 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Ale biorąc pod uwagę statystyki psucia się jednośladów – tych z dalekiego wschodu, to za wyjątkiem ramy chyba trzeba by było wozić wszystkie pozostałe części. Chociaż jak pokazuje życie, zdarza się że i ramy pękają. Nawet w tych bardziej markowych jak Junak czy Zipp albo nawet Romet 🙂
    Ok, koniec już tych złośliwości 🙂
    Pozdrawiam.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

  • #149058 Odpowiedź

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Nie obrażaj Junaka ;P W mojej 901-ce rs padły na razie tylko 2 obrotomierze i wskaźnik poziomu paliwa(4600 km w 6,5 miesiąca) ;D Tak poza tym nic się nie zepsuło samo z siebie. Mam tylko zarysowany przedni błotnik,bo lekko zachaczyłem o Cinquechento,jak już bokiem ostatnie 0,5 m przejechałem(wymuszenie pierwszeństwa)Co do hamowania-z 65 km/ potrafię wyhamować w jakieś 20m,nawet mniej.Tylko to jest oczywiście sytuacja przewidziana.Nieprzewidziana to będzie +10/20m Jednak tarczówki to jest moc ;D I nie ma problemów z regulacją,jak w bębnach.

  • #149067 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Montecjusz
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Co do bębnów to dość dobry patent na żwir i inne dodatki na drogach 😀 Nie ma siły żeby koło zablokować 😀 A tak serio to przednia tarczówka wymaga jednak wyczucia żeby niespodziewanie się nie położyć 🙂

    Zipp quantum 2t.
    Wierzę i się tego nie wstydzę 🙂
    LwG!
  • #149097 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Podkan098
    Podkan098
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Będziesz mógł jeździć, PS. Według prawa motorowery czyli 50-siątki maxymalnie w ruchu moga jechac 45km/h ale kto na to patrzy 😀

  • #149131 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Montecjusz
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    @podkan098 powiedz tak smutnym panom w niebieskim jak Cię na suszarce złapią 🙂 Prawda jest taka, że trzeba też jeździć z głowa jeżeli nie chce mieć się problemów bo czepiać się mogą i robić z tego niezłe problemy 🙂

    Zipp quantum 2t.
    Wierzę i się tego nie wstydzę 🙂
    LwG!
Odpowiedz do: Prawo jazdy AM - 50 ccm a prędkość.
Informacje o Tobie:




Back to top button