Prawo jazdy AM - 50 ccm a prędkość.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #147363
    michaal01
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam, niedługo chciałbym zrobić prawo jazdy AM. Upatrzyłem sobie motor z pojemnością silnika 50ccm ale wyciąga 95km/h.

    Będę mógł takim motorem jeździć po zrobieniu AM?

    #147364
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    to bież go na ta pojemnosc to bardzo dużo

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #147369
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    ha ha ha hła hła hła hłaaaahahaha nie mogę!!! 95km/h przy cylindrze 50cm3 przez Ciebie leże i płaczę!! 😀

    #147372
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    ej kolego kumpel miał 80 ccm3 i troszke sportowych rzeczy i leciał 152km/h skuterem aeroxem ( to jest podana prędkość przez fotoradar zdjęcie przyszło)

    #147374
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    I w tej bajce były smoki.

    Mam cylinder 72cm3 (47mm), i na dość dobrym setupie jedzie 80km/h. Kolega Zviezda ma Honde 125cm3, i jedzie mu 120km/h. maxiskutery typu Kymco Grandink 250 jadą 140km/h, Kymco newdink jedzie 160km/h.

    Na 50cm3 więcej niż 70km/h z górki nie osiągniesz, na liczniku możesz mieć nawet 300km/h, jednak na 50cm3 więcej nie pojedziesz.

    #147375
    Padalec
    Uczestnik
    • Postów: 887

    martin1996a napisał:

    ej kolego kumpel miał 80 ccm3 i troszke sportowych rzeczy i leciał 152km/h skuterem aeroxem ( to jest podana prędkość przez fotoradar zdjęcie przyszło)

    – a smoki były w tej bajce 🙂
    Ludzie pomyślcie chociaż chwilę nad tym co piszecie !

    #147379
    kornik3007
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Polecam brac pod uwagę wage skutera, poniewaz… np. RouterBassa bez blokad leci 75km/h i to nie jest zart testowalem na wlasniej skorze ;PP Jest to strasznie maly i lekki skuter wiec rozpedzenie sie i utrzymanie predkosci to dla niego pestka :P… ale np. Peugeot Speedfight jest
    strasznie ciezki i potrzbuje naprawde dobrycch podzespolow zeby osiagnac taki wynik 😛 Wiec jezeli chcesz juz cos robic napisz nam nazwe tego skuteru ktory masz zamiar kupic 😉

    #147380
    kornik3007
    Użytkownik
    • Postów: 7

    I dodam ze scigalem sie z Astra ;P i tyle bylo na liczniku :75km/h

    #147392
    eadem
    Uczestnik
    • Postów: 2 328

    izdebski12 napisał:

    ha ha ha hła hła hła hłaaaahahaha nie mogę!!! 95km/h przy cylindrze 50cm3 przez Ciebie leże i płaczę!! 😀

    Przecież ten świat dzieli się na 2T i 4T. W ogóle mówienie o samej pojemności mija się z celem. A raczej świadczy o braku wiedzy w temacie.

    #147400
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    A aprilla rs 50 to co 90km nie lata?

    #147402
    michaal01
    Użytkownik
    • Postów: 2

    ogólnie rozchodzi się o to czy jak motor wyciąga więcej niż 45km/h (max. przy kat. AM) to czy można takowym wyjechać na ulicę?

    #147405
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    michal98 napisał:

    A aprilla rs 50 to co 90km nie lata?

    lata lata.
    Izdebski nie śmiej się bo są 2T 50 ccm co 90-95 a nawet i 100 (z wielkim trudem ale jednak) wyciągają.

    #147414
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Bo wy wszyscy się nie znacie! Te sprzęty nawet pod dwie paki latają 🙂

    Nawet markowe 125-tki, Honda CBR, CBF, Varadero tyle nie wyciągną, a co dopiero skuterki 50ccm 🙂

    Moja Honda CBF 125 z 13-ma konikami wyciągała 110km/h. A wam się wydaje, że ile skuterek 50ccm – 72ccm z 3-4 konikami wyciągnie?
    Wszyscy wiemy jak bardzo chińskie liczniki przekłamują… W zasadzie, gdyby przekłamywał o 50% to może i by się zgadzało 🙂

    Kolego martin1996a – mało która 500-tka rozpędza się do 160km/h a Ty twierdzisz że mały motorek tyle pojedzie?

    #147418
    monek100
    Użytkownik
    • Postów: 296

    Nie porównujcie chińczyków z silnikiem 139qmb, do markowych minarelli am6. Sam mam am6 i wyciągam ponad 90km/h. Co do pytania. Teoretycznie nie możesz, ale w praktyce wszyscy wiemy jak to wygląda. Teoretycznie moim komarem nie moge bo vmax (sprawdzane gpsem) to 46km/h :D. To już za dużo

    #147456
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Wiecie, licznik mojego F16 też wychodzi po za skalę, a i tak nie przekracza rzeczywistych 80km/h. Ostatnio spełniło się jedno z moich wielu marzeń – na światłach stanął przy mnie po super tuningu wizualnym, i raczej też mechanicznych 2-sów, gość popatrzył na mnie ze śmiechem a, że byłem ubrany w kamizelkę odblaskową to jasna sprawa, że wolno jadę, co nie? 😀 Zielone – dodaliśmy gazu, i nagle okazało się, że kolesia mogę oglądać w lusterkach a, że miałem rolki 4,5gr, to nawet ładnie mój poleciał. Inna bajka jak 2 tygodnie temu wracając ze szkoły wyprzedzając 2 samochody z lewej, musiałem zjechać przez chwile na prawy pas aby wyprzedzić pewien markowy skuter jadący lewym pasem. I co chińczyk nie da rady?… Z cylindrem 72cm3 🙂

    A jeszcze, żeby bajka była, – ale taka rzeczywista, powiem wam, że na gwiazdkę planuję włożyć do „znanej” F16 cylinder 72cm3 ameliniowy firmy NARAKU, oraz chciałbym (jeżeli będę bogaty) włożyć takie cuda:
    http://www.racing-planet.pl/sportowe-przelozenia-wtorne-139qmba-p-4670-1.html

    #147460
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Ku…a ludzie co za baje wy tu piszecie,liczniki w 50 mają około 20-25%przekłamania w górę taka prawda.Z GPS to sprawdzajcie,wtedy piszcie a nie pier….cie jak potłuczeni!Skut odblokowany 50 firmówka dobra,nie Chinol nawet 2T z 0%tuningu idzie z GPS max.70 km/h!Stuningowany nawet Aerox czy Aprilia RS z GPS max.90-95 i tyle!!A kolega martin1996a to ma 152km-h jak leci na kibel srac w domu jak go prypili!!Zastanow sie co Ty chlopie piszesz w ogole i ogarnij!

    #147463
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Robertonos napisał:

    A kolega martin1996a to ma 152km-h jak leci na kibel srac w domu jak go prypili!!

    Hahahahahaha Roz… Zepsułeś system. 😀

    #147465
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    A nie bo już mam dobry Bracie izdebski12 ;),Ty widziałeś to koleś pisze że 80 leci 152 ku..wa kilosy na godzinę!Co on bierze w mordę że takie baje pisze co?!Błahahahaha….

    #147468
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    A może było 15,2 km/h, tylko nie przeczytał, a może nawet nie chciał przeczytać z przecinkiem? 🙂

    #147469
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Robertonos napisał:

    Co on bierze w mordę że takie baje pisze co?!Błahahahaha….

    Ty weź ostrzegaj, oplułem monitor 😀

    #147472
    Seiandin
    Uczestnik
    • Postów: 100

    Kolega się pomylił, bo to prędkość w milach jest.:]

    #147473
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    A nooooo to wyjaśnia sprawę Seiandin,że też nie pomyślałem że o mile chodzi błahahahaha mój błąd 😉

    #147483
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Co wy tu z Hondą CBF wyskakujecie. Ona ma mało palić, jeździć jako tako i być bezawaryjna. W dodatku to przecież 4T osiągające maksymalnie 10k rpm.

    Wkurza mnie gdy ktoś wypowiada się na pewne tematy a sam zwykle nie ma pojęcia o czym mówi.

    Piaggio NRG MC3 na cylindrze 65 cm^3 z gaźnikiem 21 mm potrafi wyciągać ponad 110 km/h bo po dobrym dobraniu części ma ponad 13 KM. Remont silnika po 15k km, generalka co 30k km.

    Stare Hondy MB z silnikami 4T 50cm^3 z pionowym cylindrem osiągały coś około 14k rpm (4V) i miały trochę ponad 8 KM. Generalny remont silnika po 30k km.

    Cagiva Mito 125 cm^3 seryjnie miała 41 KM, osiągała ponad 160 km/h i kręciła się do 13k rpm. Generalny remont silnika po 10k km.

    Gilera Runer SP50 z cylindrem 50 cm^3 klasy evo i wydechem strojonym na 12k rpm wyciąga trochę ponad 100 km/h ale wciąga cały bak (9L) w ciągu 45 minut jazdy z maksymalną prędkością.

    Kymco Vitality z cylindrem 50 cm^3 przejeżdża ponad 30k km bez remontu pod warunkiem przestrzegania zasad eksploatacyjnych osiągając maksymalną prędkość około 75 km/h.

    I można takich przykładów podać więcej. Im bardziej wysilony silnik tym mniejsza żywotność jednostki napędowej. Powyżej pewnej wartości mocy okresy między remontami staną się tak małe że motocykla nie można było by używać na co dzień.

    #147488
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    michaal01 napisał:

    Witam, niedługo chciałbym zrobić prawo jazdy AM. Upatrzyłem sobie motor z pojemnością silnika 50ccm ale wyciąga 95km/h.
    Będę mógł takim motorem jeździć po zrobieniu AM?

    Tylko ze świadomością pełnych konsekwencji prawnych za poruszanie się motocyklem bez uprawnień.

    martin1996a napisał:

    ej kolego kumpel miał 80 ccm3 i troszke sportowych rzeczy i leciał 152km/h skuterem aeroxem ( to jest podana prędkość przez fotoradar zdjęcie przyszło)

    Leciał, ale chyba obok samochodu, któremu radar wykrył prędkość.
    Po drugie, gdzie mu przysłali i jak go poznali, po oczach?
    Wiem, że są radary robiące zdjęcia z tyłu pojazdu ale ciągle obstawiam, że to auto. No i ciekawy jestem zakończenia tego zdarzenia jeśli miało miejsce, w co wątpię bardzo.

    #147492
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    degename to Ty piszesz człowieku?Po pierwsze w życiu z cyla 65cm nawet z ręsztą część tunnigowych nie wyrwiesz 13koni!!A Gillera SP 50cm z sportowym cylem i wydechem pójdzie z GPS-em max.95km/h!I po ch…zestrajać coś na 12tysi.jak ten pojazd z życiu nie wykręci tylu obrotów?Prędzej silnik mu pier….jak to cyl 50cm i nie ważne może być i Mega Evo.Co do Mito prawdę napisałeś,Kymco Vitality również.

    #147493
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Miałem okazję zobaczyć jak startuje skut Yamaha Aerox z cylem 65cm czy 70cm plus koleś miał sportowy tłumik i mówił mi że parę innych część tuningowych w siniku.Ja mam Yamahę X-max 125cm na wtrysku i rolki doktora Pulleya lekkie i to wsio.Podsumowanie:Kolo wąchał smrodek z mojego wydechu na starcie i został w tyle,a potem na V-max jak poszedłem 125km/g to już był bardzo deleko błahahahaha 🙂

    #148190
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Mnie tylko ciekawi dlaczego wszyscy piszą o poprawie przyspieszenia i powstają setki tematów o tuningu, cylindrach i tłokach, siedemdziesiątkach, wydechach itp. ale => chyba nikt nigdy nie napisał nic o poprawie skuteczności działania hamulców przy wyższych predkosciach! Jeśli rozpędzamy się szybciej to i powinniśmy móc szybciej zahamować! Nie sztuką jest rozpędzić się ale sztuką jest wytracić prędkość. Cieżko mi wyobrazić sobie Bassę z dwoma bebnami hamującą z 90 km/h na odcinku 50 czy nawet 100 m. No chyba, że się mylę i mam płytką wyobraźnię… Bo naprawdę – sa sytuacje na drodze, że gacie szybko się napełniają…

    #148210
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Kisiu, przecież najszybciej prędkość wytraca się na drzewie bądź innym elemencie związanym na stałe z gruntem, ba tylna klapa auta też doskonale sprawdza się jako spowalniacz 🙂

    #148211
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Kisiu1981 napisał:

    Mnie tylko ciekawi dlaczego wszyscy piszą o poprawie przyspieszenia i powstają setki tematów o tuningu, cylindrach i tłokach, siedemdziesiątkach, wydechach itp. ale => chyba nikt nigdy nie napisał nic o poprawie skuteczności działania hamulców przy wyższych predkosciach! Jeśli rozpędzamy się szybciej to i powinniśmy móc szybciej zahamować! Nie sztuką jest rozpędzić się ale sztuką jest wytracić prędkość. Cieżko mi wyobrazić sobie Bassę z dwoma bebnami hamującą z 90 km/h na odcinku 50 czy nawet 100 m. No chyba, że się mylę i mam płytką wyobraźnię… Bo naprawdę – sa sytuacje na drodze, że gacie szybko się napełniają…

    Kisiu, weź nie wkurzaj, bo wczoraj cudem udało mi się awaryjnie hamując zjechać z lewego pasa na prawy pas w ostatniej chwili, inaczej bym w gościa walnął.

    #148231
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja tylko mówię, że jesli się zmienia jedno to powinno się pomyśleć i o drugim. Bo to dla waszego bezpieczeństwa. Forumowiczów powinno przybywac, a nie ubywać:-)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button