Pracuje na wysokich obrotach, a wolno jedzie.
- This topic has 9 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 10 years, 8 months temu by
szyszu3.
-
AutorWpisy
-
18 lipca 2012 dnia 19:43 #70049
Witamm. Mam problem ponieważ mój skuterek pracuje na wysokich obrotach, a wolno jedzie.. jest to chiński 4t. Starte rolki ? Pasek się ślizga ? Sprzęgło do wymiany ? Dzwon ?
18 lipca 2012 dnia 19:49 #70050Moze byc wszystko co wymieniles 😉 wiec do roboty 😛
18 lipca 2012 dnia 19:54 #70052jutro wymienie sprzęgło i dzwon i zobaczymy jakie będą efekty.
18 lipca 2012 dnia 20:00 #70054Najbardziej pasuje tu pasek lub zbyt lekkie rolki. Albo wariator sie zablokowal i nie chce sie rozszerzyc 😉
18 lipca 2012 dnia 20:11 #70057mi się wydaje, że to rolki albo sprzęgło 😀 Mam już ponad 13 tyś km. dzwon fioletowy widziałem, a okłądzin sprzęgła nie sprawdzałem, ale jutro rozbiore to zobaczę 🙂
18 lipca 2012 dnia 20:26 #70062Też by mi to wyglądało na pasek, tylko że z paskiem to słabo rusza bo silnik kręci sie jak durny a skuter ledwo człapie ale po przekroczeniu tych np 30-40km/h dynamika powraca i skuter się zbiera nawet ok, a po iluś tam (niewielu) kilometrach pasek sie urywa 🙁 No ale to ja tak mam , a to nic nie znaczy bo to zależy od zestrojenia napędu wagi rolek wariatora itp. Tak czy inaczej coś ci się na pewno ślizga. Lub jak Maniek_smola… podpowiada może byc wariator, on niby nie moze sie zablokować ale w tym blaszanym talerzu gdzie sa ślizgi plastikowe to te ślizgi mogły się zetrzeć i ostre krawędzie blachy w której są ślizgi mogą drzeć po prowadnicach wariatora, a że to aluminium łatwo te prowadnice zniszczyć na zużytych ślizgach, a jak na prowadnicach sa powybijane duże schody, wariator nie będzie się płynnie przesuwał i to może powodować zacięcia wariatora. Mogę się mylić ale tyle mi na szybko do głowy przyszło.
18 lipca 2012 dnia 20:46 #70064powiem wam ze wariator to wątpie że się zacina. Mi to wygląda na zużyte rolki, są zbyt lekkie i wario nie dochodzi do końca pasek nie może wskoczyć wyżej.:)
18 lipca 2012 dnia 20:58 #70070mnie ostatnio pękła szczęka sprzęgła
spadek prędkości i przy hamowaniu odgłos jakby koło miało odpaść 😛18 lipca 2012 dnia 21:34 #70076miałem podobny przypadek i okazało się, że wariator jest pęknięty. Był to wario jakiś WMotors czy jakoś tak z allegro i ,iał na koncie ze 2000km.
18 lipca 2012 dnia 21:36 #70081Sprawdzę jutro cały napęd 🙂
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.