Poznań Motor Show 5-7 kwietnia 2013

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #109351 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Kto się wybiera?

    http://www.motorshow.pl

    Tak było w 2012 roku:

    #109352 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Ja.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #109354 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Ja będę na wycieczce szkolnej 🙂

    #109358 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Z Madim planujemy wyjazd w piątek 5 kwietnia o 23.00 przyjazd do Poznania o 4.25,bilet 35zł,powrót w sobotę 6 kwietnia o 23.35,przyjazd do Warszawy o 5.00 bilet 20zł

    http://www.polskibus.com/

    #109359 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Ja będę 5 kwietnia od godziny 10 do 17.

    #109361 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    My w sobotę 6 kwietnia byśmy chodzili po targach 🙂

    #109362 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    No my będziemy niestety tylko 5 ; / Szkoda że tak szybko trzeba wracać 🙁 W jeden dzień ciężko będzie wszystko zobaczyć.

    #111271 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Bilety juz kupione,wyjezdzamy w piatek 5 kwietnia o 23 zeby dojechac w sobote rano do Poznania,moze jest jeszcze ktos chetny z Warszawy? 🙂

    #111308 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    chcialbym ale poczekam na wroclaw ,zabrze ,katowice to blizej jak poznan- dodajcie jakies foty i filmiki po powrocie -powodzenia

    #111954 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Dziś wyjazd,może ktoś w ostatniej chwili się zdecyduje 🙂

    #111967 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    No ja się powoli zaczynam szykować, część prowiantu na drogę już jest a resztę się dokupi 🙂 Będę miał ze sobą kamerę fullHD więc pewnie po powrocie jakiś filmik sklecę i wstawię na jutube’a. Jedziemy polskim busem, wyjazd z pętli Młociny o 23:30. W Wawie będziemy pewnie koło 20:30. Potem zapewne pojedziemy na Maltańską na kebaba a następnie gdzieś połazić, żeby nie czekać tyle czasu na pętli. Może się też pojeździ tramwajami, zobaczymy.

    #112007 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Ja właśnie wracam 🙂 Bardzo fajnie było 🙂

    #112106 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    jedziemy polskim busem, dojechaliśmy namlociny ostatnią chwilę. Wygodnie, wifi smiga, telefon sie laduje 😉

    #112118 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    nagrywaj nagrywaj obejrze chetnie nakrecone okiem fana motoryzacji dwukolkowej:)
    pozdro i fajnych ujec

    #112119 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Zblizamy sie do Lodzi

    #112121 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    a ja zblizam sie do spania 🙂

    #112123 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Wyjezdzamy z Lodzi 🙂

    #112130 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    jak tam to wtglada -swiatowo jak zwykle?

    4T FOREVER

    #112703 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1
    #112705 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    zaraz wbijam na kukloka 🙂

    4T FOREVER

    #112706 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    czekam na filmy i fotki chlopakow co pojechali – niespecjalnie to pokazane a najlepsza to chyba syrena sport-wiem ze zapaleniec robil serie probna tych syren do samodzielnego montazu cena miala byc kolo 29 tys w zaleznosci od silnika nawet do 35 tys i 40 tys
    pozdrawiam

    4T FOREVER

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Poznań Motor Show 5-7 kwietnia 2013
Twoje informacje:




Back to top button