Postawiłem jednak na Romet RR 50.

Witam miałem do wyboru Zippa pro 50 lub Romet RR 50 bo długim zastanowieniu padło na Rometa, pisałem już na forach dużo tematów na forach o tuningi i na tym się kończyło, lecz teraz Romet stoi już w garażu i czeka na:

Silnik 125 - Prośba do was podajcie źródła skąd mogę zamówić 125 koniecznie markową podaję bez ceny bo jestem nie rozeznany tak więc chodzi mi o cenę minimalną markowego zestawu 125, pośrodku, i jak najlepszą jakościowo.
Łańcuch - to samo
Tłumik - to samo źródło, minimalna cena, średnia + najlepsza jakość
Sprzęgło nie wiem czy jest sens wymieniać, jak myślicie ?
Jestem mega uczulony co do tego tematu bo chce zrobić tego moto na glanc i jeździć nim do końca jego dni.

Czemu od razu nie kupiłeś coś w pojemności 125ccm? Było by zdecydowanie taniej niż takie kombinacje.

Silnika 125ccm markowego (nie china) dedykowanego pod tą ramę niedostaniesz, chyba że zagranicą... Jedyna opcja to włożenie silnika z np. cbr, tzr, nsr

z chińskich silników to: http://allegro.pl/silnik-125-gb-romet-los-zipp-barton-rozrusznik-el-i3559149968.html

benekpe napisał:

Czemu od razu nie kupiłeś coś w pojemności 125ccm? Było by zdecydowanie taniej niż takie kombinacje.

Ponieważ nie chce robić prawa jazdy Kat. A1 czy A2 czy A bo wiem że w niedalekiej przyszłości będę jeździć autem i jestem w trakcie robienia prawka na kat. B a ten Romet ma być moją zabaweczką którą chce dopieścić jak najlepiej że tak powiem :)

serafinq napisał:

Silnika 125ccm markowego (nie china) dedykowanego pod tą ramę niedostaniesz, chyba że zagranicą... Jedyna opcja to włożenie silnika z np. cbr, tzr, nsr
z chińskich silników to: http://allegro.pl/silnik-125-gb-romet-los-zipp-barton-rozrusznik-el-i3559149968.html

Przecież wyszedł romet rr 125 mają te same ramy co 50,tka (?).

Yamaha wypuściła TZR z 4t ? chodzi mi tylko o czterosuwowy silnik o poj. 125cm3.

Ten chiński z Allegro wydaję się być bardzo przyjemny ale odbiję się na tym jakościowo pewnie 100% ale kalkulując jesli chinski zestaw kosztuje 1 tyś. to pewnie markowy 2x więcej aż tyle to troche przeginka jak na mój budżet rozmyślałem też nad jakimś arisalem 80tka to już by było beż zmiany silnika sam cylek powiedzmy koszt 700zł jakiś lepszy.

Zmieniał tutaj ktoś z forum 50/125 ? chętnie wgłębię się w temat.

Popatrz za silnikami marki stomp, ew loncin czy lifan :)

Prawdopodobnie mają tą samą ramę. Nie TZR jest 2t.

belebele napisał:

Popatrz za silnikami marki stomp, ew loncin czy lifan :)

Po czym się sprawdza czy te gotowe zestawy wejdą w ramę, spasowanie itp przecież Ci producenci mogą nie widzieć że taki romet istnieje, wtedy po numerze ramy ? nie mam pojęcia :D

Lifan nie prezentuję się zbyt dobrze te chińskie kwadraty na stronie do mnie nie przemawiają, a jak byście od serca mielibyście polecić taki silnik 125tke do rometa żeby wszedł w cenie 700-1200zl ?

#Bump

http://allegro.pl/silnik-4t-125ccm-4-biegi-atv-110-pro-fighter-jolly-i3551453051.html

tylko powodzenia na tak cienkich "oponkach" z takim silnikiem.. przecież ty chodzi o twoje życie?

mkkociamber napisał:

tylko powodzenia na tak cienkich "oponkach" z takim silnikiem.. przecież ty chodzi o twoje życie?

To nie ma być skuter śnieżny ani nic podobnego, cienkie opony to niskie opory toczenia = więcej mocy na suchej nawierzchni jaki to problem ?

No i koniecznie jakieś dodatkowe wstawki w tą cieniutką ramę, bo te ramy w rometach już pękają z silniczkami 50ccm a co dopiero 125ccm :-) Kawałki szyny tramwajowej chyba wystarczą :-)

Carbonated napisał:

mkkociamber napisał:
tylko powodzenia na tak cienkich "oponkach" z takim silnikiem.. przecież ty chodzi o twoje życie?

To nie ma być skuter śnieżny ani nic podobnego, cienkie opony to niskie opory toczenia = więcej mocy na suchej nawierzchni jaki to problem ?

Słabsza przyczepność to dość duży problem ;)

lucek,
A widziałeś CBR 125 lub CBF 125 ? I jakoś nikt nie narzeka... Lepiej to sobie wstawić opony od Zippa pro 50 i toczyć się to drodze nie jechać...

Opony wystarczą jak i hamulce bo chyba nie różnią się od wersji 125...

sylwek62 napisał:

lucek,
A widziałeś CBR 125 lub CBF 125 ? I jakoś nikt nie narzeka... Lepiej to sobie wstawić opony od Zippa pro 50 i toczyć się to drodze nie jechać...
Opony wystarczą jak i hamulce bo chyba nie różnią się od wersji 125...

Właśnie o to chodzi to nie jest jakiś super bike gdzie 200 w zakrętach idziesz te 125 cm3 to coś pomiędzy motorowerem a motorem ludzie przerabiają tak silniki bo chcą zyskać na mocy a jednocześnie nie rzucać się w oczy przecież 50 i 125 na pierwszy rzut oka nie wzbudza podejrzeń jakichkolwiek dlatego ułatnia to np kontrole drogowe ( nie mówię tu o kontroli prędkości bo jak 60+ to lipa ) ale jeśli ktoś zna umiejscowienie fotoradarów czy ma szybki refleks wyhaczyć krawężników to lajt. Ale nie o tym.

OD SERCA JAKI MARKOWY SILNIK BYŚCIE POLECILI DO 1200ZŁ I TŁUMIK DO 400-500

Carbonated napisał:

sylwek62 napisał:
lucek,
A widziałeś CBR 125 lub CBF 125 ? I jakoś nikt nie narzeka... Lepiej to sobie wstawić opony od Zippa pro 50 i toczyć się to drodze nie jechać...
Opony wystarczą jak i hamulce bo chyba nie różnią się od wersji 125...

Właśnie o to chodzi to nie jest jakiś super bike gdzie 200 w zakrętach idziesz te 125 cm3 to coś pomiędzy motorowerem a motorem ludzie przerabiają tak silniki bo chcą zyskać na mocy a jednocześnie nie rzucać się w oczy przecież 50 i 125 na pierwszy rzut oka nie wzbudza podejrzeń jakichkolwiek dlatego ułatnia to np kontrole drogowe ( nie mówię tu o kontroli prędkości bo jak 60+ to lipa ) ale jeśli ktoś zna umiejscowienie fotoradarów czy ma szybki refleks wyhaczyć krawężników to lajt. Ale nie o tym.
OD SERCA JAKI MARKOWY SILNIK BYŚCIE POLECILI DO 1200ZŁ I TŁUMIK DO 400-500

Nie jeździłem jeszcze 125tką na chińskich rowerowych oponkach, więc nie opowiem o przeżyciach z tym związanych. Mam z resztą nadzieję, że nigdy mi nie będzie dane takiej przygody zaznać :)

Tłumik kup taki, jak ci się podoba. To nie jest 2t żeby tłumik dodawał mocy. Zmieni ci się jedynie dźwięk.

Ja nie wiem czemu dużo osób jest tak uczulona na chińszczyzne, wczesniej mialem torosa cały sezon 2013 zrobiłem 2k km jeździłem po 600 km przestał działać prędkościomierz pojechałem na serwis, naprawili jeździłem dalej, potem simering nawalił również pojechał zrobiłem i jeździłem dalej to jedyne usterki w nim. Po pierwsze warsztaty są między innymi żeby takimi rzeczami się zajmować kawasaki ducati czy yamahy wyjadą z salonu i nic się nie psuje cały czas jeżdżą i leją tylko paliwo ? myślcie, przecież wiadomo fakt chinskie produkty są mniej trwałe ale kupują taki sprzęt godzisz się na to z automatu, wystarczy szanować w każdym tego słowa znaczeniu i robić przeglądy regularnie w ASO najlepiej, samemu też jeśli się ma pojęcie, mam dużą polewę z tych co płaczą na forum że rama im pękła i odradzają kupna albo silnik zatarli albo PASEK PĘKŁ PO 500 KM POMOCY - jeśli go katujesz kretynie jeden z drugim to zawsze tak będzie szczególnie że to chinski sprzet, albo kupujesz dbasz i cieszysz się z jazdy albo kupujesz katujesz po lesie, wybojach czy płytach betonowych 60 na godzine czy jazda we dwojke 24/7 i płaczesz. Temat woda myślę że dużo osób potwierdzi moją opinie i dopisało by tu coś jeszcze ale po co jak niektórzy nie potrafią zrozumieć faktów... naprawdę denerwuję mnie takie gadanie. walić to jeśli można wrócił bym do tematu.