Postawiłem jednak na Romet RR 50.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #146378
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    Witam miałem do wyboru Zippa pro 50 lub Romet RR 50 bo długim zastanowieniu padło na Rometa, pisałem już na forach dużo tematów na forach o tuningi i na tym się kończyło, lecz teraz Romet stoi już w garażu i czeka na:

    Silnik 125 – Prośba do was podajcie źródła skąd mogę zamówić 125 koniecznie markową podaję bez ceny bo jestem nie rozeznany tak więc chodzi mi o cenę minimalną markowego zestawu 125, pośrodku, i jak najlepszą jakościowo.
    Łańcuch – to samo
    Tłumik – to samo źródło, minimalna cena, średnia + najlepsza jakość
    Sprzęgło nie wiem czy jest sens wymieniać, jak myślicie ?
    Jestem mega uczulony co do tego tematu bo chce zrobić tego moto na glanc i jeździć nim do końca jego dni.

    #146395
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Czemu od razu nie kupiłeś coś w pojemności 125ccm? Było by zdecydowanie taniej niż takie kombinacje.

    #146396
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Silnika 125ccm markowego (nie china) dedykowanego pod tą ramę niedostaniesz, chyba że zagranicą… Jedyna opcja to włożenie silnika z np. cbr, tzr, nsr

    z chińskich silników to: http://allegro.pl/silnik-125-gb-romet-los-zipp-barton-rozrusznik-el-i3559149968.html

    #146408
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    benekpe napisał:

    Czemu od razu nie kupiłeś coś w pojemności 125ccm? Było by zdecydowanie taniej niż takie kombinacje.

    Ponieważ nie chce robić prawa jazdy Kat. A1 czy A2 czy A bo wiem że w niedalekiej przyszłości będę jeździć autem i jestem w trakcie robienia prawka na kat. B a ten Romet ma być moją zabaweczką którą chce dopieścić jak najlepiej że tak powiem 🙂

    #146410
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    serafinq napisał:

    Silnika 125ccm markowego (nie china) dedykowanego pod tą ramę niedostaniesz, chyba że zagranicą… Jedyna opcja to włożenie silnika z np. cbr, tzr, nsr
    z chińskich silników to: http://allegro.pl/silnik-125-gb-romet-los-zipp-barton-rozrusznik-el-i3559149968.html

    Przecież wyszedł romet rr 125 mają te same ramy co 50,tka (?).

    Yamaha wypuściła TZR z 4t ? chodzi mi tylko o czterosuwowy silnik o poj. 125cm3.

    Ten chiński z Allegro wydaję się być bardzo przyjemny ale odbiję się na tym jakościowo pewnie 100% ale kalkulując jesli chinski zestaw kosztuje 1 tyś. to pewnie markowy 2x więcej aż tyle to troche przeginka jak na mój budżet rozmyślałem też nad jakimś arisalem 80tka to już by było beż zmiany silnika sam cylek powiedzmy koszt 700zł jakiś lepszy.

    Zmieniał tutaj ktoś z forum 50/125 ? chętnie wgłębię się w temat.

    #146429
    belebele
    Użytkownik
    • 19
    • 258Postów:

    Popatrz za silnikami marki stomp, ew loncin czy lifan 🙂

    #146431
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • 142Postów:

    Prawdopodobnie mają tą samą ramę. Nie TZR jest 2t.

    #146439
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    belebele napisał:

    Popatrz za silnikami marki stomp, ew loncin czy lifan 🙂

    Po czym się sprawdza czy te gotowe zestawy wejdą w ramę, spasowanie itp przecież Ci producenci mogą nie widzieć że taki romet istnieje, wtedy po numerze ramy ? nie mam pojęcia 😀

    #146443
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    Lifan nie prezentuję się zbyt dobrze te chińskie kwadraty na stronie do mnie nie przemawiają, a jak byście od serca mielibyście polecić taki silnik 125tke do rometa żeby wszedł w cenie 700-1200zl ?

    #146521
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    #Bump

    #146525
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:
    #146536
    mkkociamber
    Użytkownik
    • 21
    • 118Postów:

    tylko powodzenia na tak cienkich „oponkach” z takim silnikiem.. przecież ty chodzi o twoje życie?

    #146545
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    mkkociamber napisał:

    tylko powodzenia na tak cienkich „oponkach” z takim silnikiem.. przecież ty chodzi o twoje życie?

    To nie ma być skuter śnieżny ani nic podobnego, cienkie opony to niskie opory toczenia = więcej mocy na suchej nawierzchni jaki to problem ?

    #146564
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    No i koniecznie jakieś dodatkowe wstawki w tą cieniutką ramę, bo te ramy w rometach już pękają z silniczkami 50ccm a co dopiero 125ccm 🙂 Kawałki szyny tramwajowej chyba wystarczą 🙂

    #146576
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Carbonated napisał:

    mkkociamber napisał:
    tylko powodzenia na tak cienkich „oponkach” z takim silnikiem.. przecież ty chodzi o twoje życie?

    To nie ma być skuter śnieżny ani nic podobnego, cienkie opony to niskie opory toczenia = więcej mocy na suchej nawierzchni jaki to problem ?

    Słabsza przyczepność to dość duży problem 😉

    #146578
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • 142Postów:

    lucek,
    A widziałeś CBR 125 lub CBF 125 ? I jakoś nikt nie narzeka… Lepiej to sobie wstawić opony od Zippa pro 50 i toczyć się to drodze nie jechać…

    Opony wystarczą jak i hamulce bo chyba nie różnią się od wersji 125…

    #146587
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    sylwek62 napisał:

    lucek,
    A widziałeś CBR 125 lub CBF 125 ? I jakoś nikt nie narzeka… Lepiej to sobie wstawić opony od Zippa pro 50 i toczyć się to drodze nie jechać…
    Opony wystarczą jak i hamulce bo chyba nie różnią się od wersji 125…

    Właśnie o to chodzi to nie jest jakiś super bike gdzie 200 w zakrętach idziesz te 125 cm3 to coś pomiędzy motorowerem a motorem ludzie przerabiają tak silniki bo chcą zyskać na mocy a jednocześnie nie rzucać się w oczy przecież 50 i 125 na pierwszy rzut oka nie wzbudza podejrzeń jakichkolwiek dlatego ułatnia to np kontrole drogowe ( nie mówię tu o kontroli prędkości bo jak 60+ to lipa ) ale jeśli ktoś zna umiejscowienie fotoradarów czy ma szybki refleks wyhaczyć krawężników to lajt. Ale nie o tym.

    OD SERCA JAKI MARKOWY SILNIK BYŚCIE POLECILI DO 1200ZŁ I TŁUMIK DO 400-500

    #146594
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Carbonated napisał:

    sylwek62 napisał:
    lucek,
    A widziałeś CBR 125 lub CBF 125 ? I jakoś nikt nie narzeka… Lepiej to sobie wstawić opony od Zippa pro 50 i toczyć się to drodze nie jechać…
    Opony wystarczą jak i hamulce bo chyba nie różnią się od wersji 125…

    Właśnie o to chodzi to nie jest jakiś super bike gdzie 200 w zakrętach idziesz te 125 cm3 to coś pomiędzy motorowerem a motorem ludzie przerabiają tak silniki bo chcą zyskać na mocy a jednocześnie nie rzucać się w oczy przecież 50 i 125 na pierwszy rzut oka nie wzbudza podejrzeń jakichkolwiek dlatego ułatnia to np kontrole drogowe ( nie mówię tu o kontroli prędkości bo jak 60+ to lipa ) ale jeśli ktoś zna umiejscowienie fotoradarów czy ma szybki refleks wyhaczyć krawężników to lajt. Ale nie o tym.
    OD SERCA JAKI MARKOWY SILNIK BYŚCIE POLECILI DO 1200ZŁ I TŁUMIK DO 400-500

    Nie jeździłem jeszcze 125tką na chińskich rowerowych oponkach, więc nie opowiem o przeżyciach z tym związanych. Mam z resztą nadzieję, że nigdy mi nie będzie dane takiej przygody zaznać 🙂

    #146600
    michalek510
    Użytkownik
    • 10
    • 60Postów:

    Tłumik kup taki, jak ci się podoba. To nie jest 2t żeby tłumik dodawał mocy. Zmieni ci się jedynie dźwięk.

    #146602
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    Ja nie wiem czemu dużo osób jest tak uczulona na chińszczyzne, wczesniej mialem torosa cały sezon 2013 zrobiłem 2k km jeździłem po 600 km przestał działać prędkościomierz pojechałem na serwis, naprawili jeździłem dalej, potem simering nawalił również pojechał zrobiłem i jeździłem dalej to jedyne usterki w nim. Po pierwsze warsztaty są między innymi żeby takimi rzeczami się zajmować kawasaki ducati czy yamahy wyjadą z salonu i nic się nie psuje cały czas jeżdżą i leją tylko paliwo ? myślcie, przecież wiadomo fakt chinskie produkty są mniej trwałe ale kupują taki sprzęt godzisz się na to z automatu, wystarczy szanować w każdym tego słowa znaczeniu i robić przeglądy regularnie w ASO najlepiej, samemu też jeśli się ma pojęcie, mam dużą polewę z tych co płaczą na forum że rama im pękła i odradzają kupna albo silnik zatarli albo PASEK PĘKŁ PO 500 KM POMOCY – jeśli go katujesz kretynie jeden z drugim to zawsze tak będzie szczególnie że to chinski sprzet, albo kupujesz dbasz i cieszysz się z jazdy albo kupujesz katujesz po lesie, wybojach czy płytach betonowych 60 na godzine czy jazda we dwojke 24/7 i płaczesz. Temat woda myślę że dużo osób potwierdzi moją opinie i dopisało by tu coś jeszcze ale po co jak niektórzy nie potrafią zrozumieć faktów… naprawdę denerwuję mnie takie gadanie. walić to jeśli można wrócił bym do tematu.

    #146603
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    michalek510 napisał:

    Tłumik kup taki, jak ci się podoba. To nie jest 2t żeby tłumik dodawał mocy. Zmieni ci się jedynie dźwięk.

    Właśnie rozchodzi się o ten dźwięk ! : D chce wydobyć piękną melodie z tej 125 jak najlepiej się da .

    #146607
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • 142Postów:

    Jak chcesz mocny bass to kup tłumik marki DOMINATOR. Bardzo ładny dźwięk.

    lucek. powiem Ci że miałem RR 50 i na tych oponkach się jeździło nawet, nawet niedawno sprzedałem go i nowy właściciel nie miał zastrzeżeń.

    Teraz mam YZF R125 i większy komfort jest ale bez przesady. Kolega robił ogara 900 na 125 a tam opony jeszcze cieńsze i jakoś jeździł.

    #146608
    Carbonated
    Użytkownik
    • 8
    • 35Postów:

    sylwek62 napisał:

    Jak chcesz mocny bass to kup tłumik marki DOMINATOR. Bardzo ładny dźwięk.
    lucek. powiem Ci że miałem RR 50 i na tych oponkach się jeździło nawet, nawet niedawno sprzedałem go i nowy właściciel nie miał zastrzeżeń.
    Teraz mam YZF R125 i większy komfort jest ale bez przesady. Kolega robił ogara 900 na 125 a tam opony jeszcze cieńsze i jakoś jeździł.

    Byłem na stronce DOMINATOR na liście nie ma żadnych rometów 😀 kurde masakra żeby nikt stąd nie umiał polecić jakiejś 125 do swapa do rometa i tłumika 😀 wysilcie się trochę dodam foty i filmy jak wszystko będzie gotowe 😛 Pozdrawiam !

    #146610
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Carbonated napisał:

    sylwek62 napisał:
    Jak chcesz mocny bass to kup tłumik marki DOMINATOR. Bardzo ładny dźwięk.
    lucek. powiem Ci że miałem RR 50 i na tych oponkach się jeździło nawet, nawet niedawno sprzedałem go i nowy właściciel nie miał zastrzeżeń.
    Teraz mam YZF R125 i większy komfort jest ale bez przesady. Kolega robił ogara 900 na 125 a tam opony jeszcze cieńsze i jakoś jeździł.

    Byłem na stronce DOMINATOR na liście nie ma żadnych rometów 😀 kurde masakra żeby nikt stąd nie umiał polecić jakiejś 125 do swapa do rometa i tłumika 😀 wysilcie się trochę dodam foty i filmy jak wszystko będzie gotowe 😛 Pozdrawiam !

    Chłopie ile Ty masz lat? Ludzie wrzucają Ci linki do silników, polecają producentów, a Tobie się strona internetowa nie podoba i na tej podstawie odrzucasz sprzęt. Zlituj się. Markowego silnika za te pieniądze nie kupisz, a jak już kupisz to nie zamontujesz sam bez narzędzi i minimalnej wiedzy technicznej.

    Jeśli już tak bardzo chcesz zmieniać silnik to kup w Romecie dedykowany do rr 125, dopytaj się czy mają takie same mocowania, a najlepiej im to zostaw, żeby zrobili za Ciebie.

    #146616
    mkkociamber
    Użytkownik
    • 21
    • 118Postów:

    Carbonated napisał:

    Ja nie wiem czemu dużo osób jest tak uczulona na chińszczyzne, wczesniej mialem torosa cały sezon 2013 zrobiłem 2k km jeździłem po 600 km przestał działać prędkościomierz pojechałem na serwis, naprawili jeździłem dalej, potem simering nawalił również pojechał zrobiłem i jeździłem dalej to jedyne usterki w nim. Po pierwsze warsztaty są między innymi żeby takimi rzeczami się zajmować kawasaki ducati czy yamahy wyjadą z salonu i nic się nie psuje cały czas jeżdżą i leją tylko paliwo ? myślcie, przecież wiadomo fakt chinskie produkty są mniej trwałe ale kupują taki sprzęt godzisz się na to z automatu, wystarczy szanować w każdym tego słowa znaczeniu i robić przeglądy regularnie w ASO najlepiej, samemu też jeśli się ma pojęcie, mam dużą polewę z tych co płaczą na forum że rama im pękła i odradzają kupna albo silnik zatarli albo PASEK PĘKŁ PO 500 KM POMOCY – jeśli go katujesz kretynie jeden z drugim to zawsze tak będzie szczególnie że to chinski sprzet, albo kupujesz dbasz i cieszysz się z jazdy albo kupujesz katujesz po lesie, wybojach czy płytach betonowych 60 na godzine czy jazda we dwojke 24/7 i płaczesz. Temat woda myślę że dużo osób potwierdzi moją opinie i dopisało by tu coś jeszcze ale po co jak niektórzy nie potrafią zrozumieć faktów… naprawdę denerwuję mnie takie gadanie. walić to jeśli można wrócił bym do tematu.

    właśnie mam takie chińskie gówno i fakt zrobiłem na nim 10k w rok ale średnio co dwa miesiące jestem w serwisie włożyłem więcej w niego niż sam jest wart a dbałem o niego i katowałem.. dlatego nie polecam nikomu tego chińskiego badziewia kupisz i potem nic z nim nie zrobisz bo sprzedanie chińskiego skutera graniczy z cudem i nikt mi nie wmówi że chińsko skutery są dobre bo są to gówniane jednorazówki..

    #146618
    mkkociamber
    Użytkownik
    • 21
    • 118Postów:

    i nie katowałem*

    #146619
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Lucek, gość sam tak na prawdę nie wie co chce. Ma gotowe rozwiązania, chociażby takie jak mu przed chwilą podsunąłeś, a gościu z uparciem maniaka szuka nie wiadomo czego.
    Zamiast zlecić to komuś, kto ma już w tej materii jakieś doświadczenie, sam próbuje coś wykombinować, tak naprawdę nie wiedząc co.
    Już na starcie kupując rometa skazał się na niepowodzenie.
    Nie ta liga, nie te pieniądze, nie te umiejętności.

    #172616
    Mścisław Bystrzanowski
    Użytkownik
    • 2
    • 11Postów:

    Nie wiem czemu macie takie uprzedzenia do tego Rometa. Sam obecnie jeżdżę na skuterze tej marki od dłuższego czasu i nie mam żadnych .Nie psuje się, ma dobre przyspieszenie.
    Cena nie była wysoka tak więc wiadomo,że nie należy oczekiwać niewiadomo czego. NIemniej jak na tę cenę to jak najbardziej jest ok.

    #172627
    H2O
    Użytkownik
    • 1
    • 269Postów:

    Ja z panem… Bekiem Pe, nie zwykłem tutaj polemizować w żaden sposób. Nigdy, a kolo (pan, piąte koło u wozu), podobno miał najlepszego z tych najgorszych… Keewaya. I miał go jednak dość krótko. Persona była to jednak nader… niepospolita. 😉
    *
    Chinol jest zawsze zwykły chinol, a jakakolwiek modernizacja takiego popychadła, to też żaden duży wydatek.
    I to się u nas jednak zwyczajowo przyjęło. Wbrew obiegowej opinii pozostałych. Zaiste, dziwny jest ten nasz kraj. 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button