Porting karterów

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Porting karterów

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #234275

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Co to jest porting karterów dużo o tym słyszałem i chciałbym to zrobić ale nie wiem co to jest.

    #234276

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kamil12363 napisał:

    Co to jest porting karterów dużo o tym słyszałem i chciałbym to zrobić ale nie wiem co to jest.

    no to skoro nie wiesz o tym nic to się za to nie bierz bo to trudne i skomplikowane…

    ale powiem Ci może częściowo : jest to jakby powiększanie tych wszystkich kanałów (w ,np cylku) , a w karterach to nie wiem co można portingować ,bo się nie znam 😀

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #234277

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja bym może chciał to gdzieś zrobić.

    #234278

    Anonimowy
    • Postów: 0

    porting w karterach to po prostu powiększanie/rozwiercanie tych „dolotów” do cylka, tam gdzie cylinder łączy się z karterami są takie wyżłobienia żeby mieszanka dochodziła z karterów do cylindra. na prawo, lewo i od góry tłoka są takie.
    jak cylinder jest jakiś racing to w cylindrze są większe te doloty i wtedy karter zasłania ich sporo i trzeba powiększyć te w karterze żeby nie zasłaniały wlotów w cylindrze i mieszanka lepiej przelatywała i w większej ilości.
    w seri to nic nie da, w sporcie raczej też nie bardzo.

    [ Dodano: 19-08-2009, 21:07 ]
    pokaże to na kicie CM:
    http://img529.imageshack.us/i/beztytuuvsi.jpg/
    to co zaznaczone na czerwono to właśnie te doloty które się powiększa tak aby nie zasłaniały i były na rozmiar tych które są w cylindrze.

    #234279

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A gdzie mogę zrobić taki porting ❓

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #234280

    Anonimowy
    • Postów: 0

    w jakiśch serwisach co się tym zajmują, może w jakiejś dobrej szlifierni cylindrów by powiększyli też bo przecież szlifują w niektórych głowice, kanały w głowicy…
    ale w seryjnym cylku 50 nic nie da, nawet w 70 sportowej też nie.
    to dopiero się robi przy cylindrach racing i wyżej.

    #234281

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja mam cylinder Malossi MHR.

    #234282

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Replica ? Czy zwykły MHR ?

    #234283

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wynika z tego że MHR bo mam kanał wydechowy dzielony na pół.

    #234284

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Z tego co wiem to oba mają kanał dzielony ale nie jestem pewien

    Bez specjalnej wiedzy możesz sobie wypolerować skrzynie korbową i kanały płuczące w cylindrze ale nie na lustro..

    Bo np do zmiany konta otwarcia potrzeba już wiedzy;/ i trzeba wiedzieć czy lubimy jeździć na wysokich obrotach czy jak cylinder ciągnie z dołu.. Można tez wyrównać kanały dolotowe w cylindrze z kanałami w karterze żeby nie było żadnego progu na łączeniu ich 🙂 powiększanie i polerowanie pod wydech kanału wydechowego 😛

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie