Pompa wody kymco bet & win

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #657917 Reply
    Bet&win
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 7
    • Postów: 10

    Witam znowu mam problem rozebrałem pompe wody wymieniłem łożyska i złożyłem wszystko dokręciłem wlałem płyn odpalam skuter przejechałem pare metrów temperatura skoczyła patrze na pompe a tam cieknie wymieniłem uszczelke i nadal cieknie o co chodzi? A może trzeba jakiś silikon dać żeby lepiej uszczelnić

    #657921 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    może lepiej dokręcić, oczyścić powierzchnie przed montażem uszczelki… trudno powiedziec co jest nie tak nie widząc tego i nie widząc skąd i jak leci

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #657927 Reply
    Bet&win
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 7
    • Postów: 10

    nagrałem filmik nie wiem czy to wina źle założonej uszczelki czy coś w środku jest jeszcze zepsute https://www.youtube.com/watch?v=SfyZfA8Lp2w

    #657928 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    I to przy założeniu że : uszczelki są fabrycznie nowe , elementy do których mają przylegać równe , nie popękane i jak by na to nie patrzeć robisz to jeszcze raz powoli i dokładnie.
    Silikon bym sobie odpuścił – bo to na krótką metę.
    Rozumiem że nabyłeś zestaw naprawczy dedykowany do bet&win-a i wymieniłeś wszystkie elementy z zestawu.

    #657932 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    a układ to ty masz drożny? bo może masz zakitowaną chłodnice lub którąś rure i przeciska to przez uszczelnienia pompy.
    Poza tym to słabo wygląda ta uszczelka.. gdzieś wystaje, gdzieś sie chowa głeboko miedzy części. To jakiś zamiennik czy oryginał?
    śruby trzymają? nic nie przeskakuje jak dokręcasz – gwinty równe i w dobrym stanie?

    #657933 Reply
    Bet&win
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 7
    • Postów: 10

    Uszczelke kupiłem na stronie pisało orginalna śruby nie przeskakują ale może ten układ zapchany jak to sprawdzić?

    #657934 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    węże twardnieją? chłodnica sie nagrzewa?

    #657935 Reply
    Bet&win
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 7
    • Postów: 10

    Jutro ci powiem jeszcze raz to zdejmne założe dokładnie zrobie i dam znać

    #657984 Reply
    Bet&win
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 7
    • Postów: 10

    Zdjełem to lepiej wyczyściłem wszystko złożyłem i nie cieknie tylko jest nadal problem płyn jest wlany pod pełno odpalam skuter pochodzi chwile i temperatura idzie do góry może płyn nie dochodzi czy coś takiego?

    #657986 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    odpowietrzałes? co z tymi wężami? nagrzewają sie ? twardnieją?

    #657987 Reply
    Bet&win
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 7
    • Postów: 10

    Węże nie twardnieją ani nie nagrzewają sie a odpowietrzenie to chodzi tylko o to żeby korek otworzyć od zbiorniczka czy coś jeszcze?

    #657988 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    po nagrzaniu silnika (głowicy) powinien otworzyć sie termostat i płyn powinien popłynąc wężami do chłodnicy – automatycznie nagrzac węże i chłodnice i weże powinny stwardnieć bo sie w nich pojawi ciśnienie.
    Jeżeli tak sie nie dzieje to coś jest nie tak z obiegiem.
    Tu masz zalewanie płynem – co prawda w wersji 150cm ale to chyba podobnie https://www.manualslib.com/manual/753879/Kymco-BAndw-150.html?page=42#manual
    porównaj sobie układ i elementy.

    #657993 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    Panowie dodam coś od siebie :
    Układ chłodzenia w bet&win 50 2T jest prosty wręcz prymitywny , nie ma żadnych termostatów ani wymuszonego chłodzenia chłodnicy . W momencie odpalenia silnika zaczyna kręcić się wirnik pompy i ciecz zaczyna krążyć. Odpowietrzenie odbywa się po zalaniu do pełna chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego , wtedy odpalamy silnik i powinny pojawić się bąble powietrza które było w układzie. Cały proces trwa dość długo i trzeba mieć zapas płynu do dolania bo trochę pójdzie – to tak w skrócie. Na logikę – jeśli po odpaleniu silnika przewody nie nagrzewają się to albo jest zapowietrzony albo przewody są niedrożne.

    #657995 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    albo chłodnica jest niedrożna – w każdym razie gdzies w układzie jest zator

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Pompa wody kymco bet & win
Twoje informacje:




Back to top button