pomodzony skuter a brak mocy

Witam. Mam taki skuterek. Jest to City Choper. Zwykły chińczyk 2t.
Skuter ma

  • nowy wał i łożyska
    -Cylinder 70cc
  • rolki 3.5g
  • wydech technigas
  • odblokowany gaznik z dysza 90.
  • sportowy moduł
  • nowa cewka
  • filtr stożkowy
  • seryjne jest tylko sprzegło i pasek. Skuter Po remoncie przejechanie ma 1000km a sprzęgło i pasek ma 11500km.
    Ostatnim modem był wydech. Po jego zmianie silnik zyskał drugie tyle mocy ale żeby nie było za pięknie Po przejechaniu 1km skuter słabnie i traci około 20km/h i wolno się rozpedza. Gorzej niż na seryjnym wydechu.dodam że ma seryjnym wydechu nie ma takich skoków mocy są cały czas takie same. Regulując iglice i zwiększając dawkę paliwa jest ciut lepiej. Jak zmniejsza dawkę jest jeszcze gorzej. Czy to może być zbyt mała dysza? Świecą jest taka brązowa więc wydaje się ok.
    Co może być nie tak?

jak masz jakiś seryjny gaźnik typu 12mm to tam dysza 90 to za mało. zasadniczo taki gaźnik przy tej pojemności jest już pomyłką i może nie wyrabiać. U ciebie z opisu wygląda tak że jak odpuszcza ssanie to zdycha - a to jest niedobór paliwa

gaznik ma 19mm

no to ja dość mocny cylinder (Malossi Sport70, S6 Streetrace70 - czyli okolice 9-10KM) regulowałem na 19mm dellorto na dyszach 75 max bo na wyższych się zalewał. Wiec jak masz słabszy cylinder (no name z allegro, powerforce, motoforce…itd) to ta dysza 90 w 19mm gaźniku jest dużo za duża. Na chińskiej 70cm to się jeździ na 12mm seryjnych gaźnikach z ciut większa dyszą

Co proponujesz? Na seryjnym wydechu był dużo słabszy na dyszy 70 niż na dyszy 90. Czuć było sporą różnice. Ale jechał cały czas tak samo i trzymał móc. Dopiero po zmianie wydechu pojawiły się problemy. W takim razie mam dysze zwiększyć czy zmniejszyć Twoim zdaniem?

a jaki to cylinder?
Na 10KM wystarczy dysza około 72-75 na DOBRYM 19mm gaźniku. A jak masz słabszy gar to mniejsza

gar jest typowo chiński. Ciśnienie na nim wynosi 9 Bar. Gaznik też jest pod chinola. Jedyne co jest w miarę to ten wydech. Sam już nie wiem na ssaniu ma kopa że aż miło. A na ciepłym mól totalny. Zmniejszając paliwo na iglicy jest gorzej.

9 bar to słabe ciśnienie. w zasadzie najniższe akceptowalne.
ale skoro na ssaniu jest dobrze to wal tego paliwa jeszcze więcej

ok już zamówiłem kilka dusz i będę testował. A że tak zapytam jakie prawidłowe ciśnienie powinien mieć chińczyk? Lub jaki zestaw można mu założyć oczywiście 70cc żeby uzyskać jeszcze więcej?

11-12 bar to porządane ciśnienie. hardkorowe gary mają i po 14.
Żeby uzyskać więcej mocy musisz założyć lepszy cylinder - taki o sprawdzonych i zdefiniowanych osiągach a nie że ktoś napisał że ma pierdyliard koni.
tylko w chińskim 2T razem z takim 10KM cylindrem to w zasadzie trzeba wymienić wszystko w silniku - inaczej się rozleci. Tam i wał jest zbyt słaby i łożyska i króciec dolotowy robi za restrykcje…itd

Jeszcze tak dla ścisłości - ten twój gaźnik to gdzie ma 19mm? na wlocie czy wewnątrz w gardzieli? Pytam bo strasznie mnie dziwi że na tak potęznym gaźniku i ogromnej dyszy przy chińskim i słabym cylku dało ci się go odpalić.

tzn 19mm ma id strony krućca. Wewnątrz gaznika. W samym środku nie wiem bo te chińskie gazniki nie posiadają takich info. Ale możliwe że tam jest kilka mm mniej. To jest standardowy chiński gaznik odblokowany ponoć z allegro za nie całe 100pln jak nie mniej. Choć mój stary był podobny tylko ciut mniejszy wewnątrz