pomodzony skuter a brak mocy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery pomodzony skuter a brak mocy

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe goku10sdl goku10sdl 2 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #630182
    Zdjęcie profilowe goku10sdl
    goku10sdl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam. Mam taki skuterek. Jest to City Choper. Zwykły chińczyk 2t.
    Skuter ma
    – nowy wał i łożyska
    -Cylinder 70cc
    – rolki 3.5g
    – wydech technigas
    – odblokowany gaznik z dysza 90.
    – sportowy moduł
    – nowa cewka
    – filtr stożkowy
    – seryjne jest tylko sprzegło i pasek. Skuter Po remoncie przejechanie ma 1000km a sprzęgło i pasek ma 11500km.
    Ostatnim modem był wydech. Po jego zmianie silnik zyskał drugie tyle mocy ale żeby nie było za pięknie Po przejechaniu 1km skuter słabnie i traci około 20km/h i wolno się rozpedza. Gorzej niż na seryjnym wydechu.dodam że ma seryjnym wydechu nie ma takich skoków mocy są cały czas takie same. Regulując iglice i zwiększając dawkę paliwa jest ciut lepiej. Jak zmniejsza dawkę jest jeszcze gorzej. Czy to może być zbyt mała dysza? Świecą jest taka brązowa więc wydaje się ok.
    Co może być nie tak?

    • Ten temat został zmodyfikowany2 lata, 1 miesięcy temu przezZdjęcie profilowe goku10sdl goku10sdl.
    Piotr
    • Ten temat został zmodyfikowany2 lata, 1 miesięcy temu przezZdjęcie profilowe goku10sdl goku10sdl.
    #630187
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 538

    jak masz jakiś seryjny gaźnik typu 12mm to tam dysza 90 to za mało. zasadniczo taki gaźnik przy tej pojemności jest już pomyłką i może nie wyrabiać. U ciebie z opisu wygląda tak że jak odpuszcza ssanie to zdycha – a to jest niedobór paliwa

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #630216
    Zdjęcie profilowe goku10sdl
    goku10sdl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    gaznik ma 19mm

    Piotr
    #630217
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 538

    no to ja dość mocny cylinder (Malossi Sport70, S6 Streetrace70 – czyli okolice 9-10KM) regulowałem na 19mm dellorto na dyszach 75 max bo na wyższych się zalewał. Wiec jak masz słabszy cylinder (no name z allegro, powerforce, motoforce..itd) to ta dysza 90 w 19mm gaźniku jest dużo za duża. Na chińskiej 70cm to się jeździ na 12mm seryjnych gaźnikach z ciut większa dyszą

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #630218
    Zdjęcie profilowe goku10sdl
    goku10sdl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Co proponujesz? Na seryjnym wydechu był dużo słabszy na dyszy 70 niż na dyszy 90. Czuć było sporą różnice. Ale jechał cały czas tak samo i trzymał móc. Dopiero po zmianie wydechu pojawiły się problemy. W takim razie mam dysze zwiększyć czy zmniejszyć Twoim zdaniem?

    Piotr
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #630219
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 538

    a jaki to cylinder?
    Na 10KM wystarczy dysza około 72-75 na DOBRYM 19mm gaźniku. A jak masz słabszy gar to mniejsza

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #630220
    Zdjęcie profilowe goku10sdl
    goku10sdl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    gar jest typowo chiński. Ciśnienie na nim wynosi 9 Bar. Gaznik też jest pod chinola. Jedyne co jest w miarę to ten wydech. Sam już nie wiem na ssaniu ma kopa że aż miło. A na ciepłym mól totalny. Zmniejszając paliwo na iglicy jest gorzej.

    Piotr
    #630223
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 538

    9 bar to słabe ciśnienie. w zasadzie najniższe akceptowalne.
    ale skoro na ssaniu jest dobrze to wal tego paliwa jeszcze więcej

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #630226
    Zdjęcie profilowe goku10sdl
    goku10sdl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    ok już zamówiłem kilka dusz i będę testował. A że tak zapytam jakie prawidłowe ciśnienie powinien mieć chińczyk? Lub jaki zestaw można mu założyć oczywiście 70cc żeby uzyskać jeszcze więcej?

    Piotr
    #630232
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 538

    11-12 bar to porządane ciśnienie. hardkorowe gary mają i po 14.
    Żeby uzyskać więcej mocy musisz założyć lepszy cylinder – taki o sprawdzonych i zdefiniowanych osiągach a nie że ktoś napisał że ma pierdyliard koni.
    tylko w chińskim 2T razem z takim 10KM cylindrem to w zasadzie trzeba wymienić wszystko w silniku – inaczej się rozleci. Tam i wał jest zbyt słaby i łożyska i króciec dolotowy robi za restrykcje..itd

    Jeszcze tak dla ścisłości – ten twój gaźnik to gdzie ma 19mm? na wlocie czy wewnątrz w gardzieli? Pytam bo strasznie mnie dziwi że na tak potęznym gaźniku i ogromnej dyszy przy chińskim i słabym cylku dało ci się go odpalić.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie