POMOCY ZIPP BASIC

Wyświetlanie 10 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #46150
      ZezeR
      Użytkownik
      • Postów: 5

      Witam.
      Posiadam Zippa Basic kupiony tego roku przejechalem mim 3700 km .
      I od tego czasu zacza sie problem otóż niedawno zauwazylem ze pasek jest w tragicznym stanie postanowilem go wymienic wraz z paskiem wymienilem wariator sprzegło modul i swiece ale dalej mialem problem poniewaz motor zimny chodzi normalnie po przejechaniu 100 m zaczyna sie cos z nim dziać otóz zaczyna strasznie przerywac po obruceniu 1/10 manietki. Wyczytalem w internecie ze to wina zaworów postanowilem je ustawic ale napewno zle ustawilem i jeszcze gozej przerywa. Chcialbym wiedziec czy to wina zaworów i jak je ustawic jaką przerwe dac a jak nie to czego innego wina . BARDZO PRZOSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIEKUJE :]

    • #46153
      maciejekk
      Użytkownik
      • Postów: 18

      Poradnik jak ustawić zawory znajdziesz na YouTube albo nawet na Skuterowo, masz tam również jakie przerwy mają być.
      Link:
      http://www.skuterowo.com/poradnik-ustawianie-zaworow-4t/

    • #46158
      ZezeR
      Użytkownik
      • Postów: 5

      Mam nadzieje ze to tylko wina zaworów to przerywanie .Sprawdzę jutro

    • #46159
      roomcajz
      Uczestnik
      • Postów: 1 073

      wyreguluj też gaźnik, wyczyść filtr powietrza

    • #46168
      ZezeR
      Użytkownik
      • Postów: 5

      A gaznik jak wyregulować ??

    • #46171
      norbert1710
      Użytkownik
      • Postów: 347

      zawory ustaw na żyletkę, kup żyletkę podsadz przykrec tak zebys mogl ja wyjąć:) gaznik tam bezyne i sprawdz jakie rolki masz w nowym wariatorze…

    • #46173
      Kapuchon
      Użytkownik
      • Postów: 2 689

      Zawory ustawia się na szczelinomierz a nie żadną żyletkę. Jeśli się nie ma szczelinomierza to warto kupić bo przydaje się nie tylko do regulacji zaworów. W gaźniku masz śrubkę składu mieszanki. Wkręcasz ją całkowicie i silnik zgaśnie, później wykręć z 1.5 obrotu i doreguluj wolne obroty tak aby silnik nie gasł i żeby tylne koło w powietrzu się nie kręciło. Później możesz jeszcze wykręcić z pół obrotu śrubę składu mieszanki i wyregulować jeszcze raz wolne obroty. Złożyć wszystko i zrobić z 2-3 km a następnie sprawdzić kolor świecy – ma być kawa z mlekiem. Wariator i rolki nie mają tu nic do rzeczy bo gdyby to była ich wina skuter od samego początku by tak chodził. Zacznij od regulacji zaworów i gaźnika i napisz jak działa.

    • #46204
      ZezeR
      Użytkownik
      • Postów: 5

      Kupiłem szczelinomierz i ustawilem tak jak napisaliscie wszystko ok gaznik tez regulowalem ale jeszcze mam pytanie bo przy starcie troszke zamula tzn tak przerywa jak obruce manietke taz z 2 sekundy musze poczekac az zacznie startowac czy da sie to jeszcze załatwic ?

    • #46213
      Mystek
      Użytkownik
      • Postów: 191

      Też tak mam te silniki tak mają raz startuje płynnie, a raz tak lekko go przymuli i obroty idą w górę ;). Wszystko zależy od kierowcy jak machasz szybko manetką to go przymula, powoli to jest ok ;).

    • #46231
      norbert1710
      Użytkownik
      • Postów: 347

      Ja również tak mam hehe:) ( żyletka jak sie nie ma szczelinomierza, ja tak u siebie ustawilem i wszytsko idealnie, poradzil mi to mechanik z serwisu rometa:) )

    • #46267
      ZezeR
      Użytkownik
      • Postów: 5

      Oblukałem czego to wina ;P Filtr powietrza na starcie za malo powietrza ciagnie na samym koncu macie taką kratke ja ją sciagnelem i niema problemu wiem ze jakies syfy moga sie dostac do filtra ale bede go czesciej czyscił ;]

Wyświetlanie 10 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button