Pomocy Skuter 4t 50/80 strzela z tłumika i dużo pali

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #721569
    marel532
    Uczestnik
    • 2
    • 5Postów:

    Witam, jestem w posiadaniu skutera 4t 50cm3 w skuterku około rok temu został założony zestaw 80cm3 i podczas jego eksploatacji zauważyłem strzelanie z wydechu, oraz spore spalanie około 5l/100km. Ponieważ jestem laikiem, jeśli chodzi o mechanikę posłuchałem radę znajomych, aby wyregulować zawory, także zrobiłem tak jak mówili i problem występuje nadal, lecz strzały z wydechu nie są, aż tak obfite i głośne, natomiast spalanie nieuległo zmianie. Skuter, to marketowy baotian z wczesnych lat 2000, a zestaw w nim założony może przejechał 3000km. Prosiłbym o szybką pomoc. Pozdrawiam.

    #721570
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    a nie masz w okolicy kogoś kumatego kto ogarnia takie silniki? bo to bardzo dużo rzeczy może takie objawy powodować – kompresja, regulacja gaźnika, uszkodzony gaźnik, wyciek..itd
    jesteś w stanie to samodzielnie zweryfikowac?

    #721573
    marel532
    Uczestnik
    • 2
    • 5Postów:

    Właśnie staram się znaleźć kogoś odpowiedniego, bo u mnie w okolicy o fachowcach motocyklowych/skuterowych słyną same złe opinie, a z mechanikiem, który naprawiał ten skuter straciłem kontakt i teraz staram się sam coś wykombinować, ewentualnie przy pomocy znajomych. Co do kompresji, to raczej ona jest, oczywiście diagnozuje, to w sposób “wyczucia kopniaka”, bo nie posiadam specjalnego przyrządu. Gaźnik został wymieniony, wraz z zakładaniem całego nowego zestawu i zdejmując siedzenie nie widzę żadnego wycieku, nawet odkręciłem świecę i jej kolor oceniam na w miarę okej, jest trochę ciemniejszy niż tzw kawa z mlekiem, ale nie jest kompletnie czarna, czy też szara.

    #721574
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    czyli w sumie to nie wiesz nic o stanie silnika 🙂 najwyżej stwierdzasz że jest na miejscu

    #721575
    marel532
    Uczestnik
    • 2