Tuning Kymco Agility 4T - pomocy.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Tuning Kymco Agility 4T - pomocy.

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Soliniak17 Soliniak17 7 lata temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #146132 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Soliniak17
    Soliniak17
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam posiadam Kymco Agility 50cc 4T z 2006r. moje zmiany w nim to :wariator top rancig, sprężynki sprzęgła top rancing czerwone i centralna zielona. Mam na wydanie 1000 zl. Moje plany to Cylinder Naraku 72ccm czy lepiej Airsal 80ccm, Sprzęgło sportowe Naraku Black, dzwon sprzęgła NARAKU R-Vent, dysza 90 i filtr stożkowy oczywiście gąbka. Proszę o POMOC. Czy lepiej pozostać przy swoim??

    #146136 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Bierz airsala! 😀 sam go mam i polecam 😀 Urywa dupe 😀

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #146144 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Soliniak17
    Soliniak17
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Czytałem że do naraku 72ccm nie trzeba wymieniać głowicy czy do airsal 80ccm też sie to tyczy czy konieczna wymiana ?

    #146149 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Jedni piszą że nie trzeba wymieniać, Ale chyba nie mieli doczynienia z airsalem. Kolega założył seryjna głowice i po cylindrze. Do airsala jak i naraku kup głowice na wszelki wypadek. Bierz airsala 😀 Nawet nie mysl nad naraku.

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
    #146167 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    airsal kosztuje 3 stówy , ja miałem cylinder 85cc(tłok 51mm) WMmotor z głowicą i dysza 95 całość niecałe 200 a mocy więcej niż na airsalu. naraku 72 daje nieco lepsze przyspieszenie

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #146169 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Soliniak17
    Soliniak17
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Mam prośbę jak byście mogli dać mi cynk na jakieś dobre części czy pozostać przy swoim co wypisałem ?

    #146171 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Soliniak17
    Soliniak17
    Użytkownik
    • Postów: 12

    OO panowie i panie prośba jeszcze gdzie mogą być blokady w agilitce:D

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
Odpowiedz do: Tuning Kymco Agility 4T - pomocy.
Informacje o Tobie: