Pomocy! Mój ND jedzie tylko 63km/h, a ma 70cc

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Pomocy! Mój ND jedzie tylko 63km/h, a ma 70cc

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Raf Raf 8 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #32375
    Zdjęcie profilowe dink70
    dink70
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Co mam zrobić? Chce jechać szybciej, a już nie wiem co da się z nim zrobić. Wymieniłem ostatnio moduł na ten tuningowy i było gorzej. Owszem ma lepsze przyspieszenie, ale dalej już tylko 63 i ani kolometra więcej. Chcę jeździć 80 km/h ratunku!!!

    #32377
    Zdjęcie profilowe lop16
    lop16
    Użytkownik
    • Postów: 372

    A wszystkie blokady poza modułem masz zdjęte ?

    Kingway Coliber 4T 50 – <6000km
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #32387
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Wysil sie i napisz co zmieniłeś razem z wymianą cylka. Jaka dysza, gaźnik itd.

    #32393
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Musisz zmienić zębatki przełożenia wtórnego.

    #32397
    Zdjęcie profilowe dink70
    dink70
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Niestety zupełnie jestem zielony w sprawach mechanicznych. Był skuter u tzw. fachowców. Zmienili tylko cylinder. Gaźnika ani dyszy nie ruszali. Nie chce też wchodzić w jakieś megakoszty. Słyszęłem jeszcze o zmiane wydechu, ale to ponoć prawie tysia kosztuje. Gdzie i za ile mogę zrobić mi zebatki przełożenia wtórnego, jak pisze Pietro? czy to wystarczy i czy nie popłynę z kasa za mocno?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #32404
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    To jakaś dupa nie fachowiec. Jak masz większy cylinder to zwiększa się pojemność komory spalania a więc potrzebna jest większa ilość paliwa ale dysza nie jest w stanie jej przepuścić a w efekcie przytarty luz zatarty cylinder.
    Dysza to koszt kilku złotych.

    #32405
    Zdjęcie profilowe dink70
    dink70
    Użytkownik
    • Postów: 4

    To w takim razie gdzie w Warszawie mi to zrobią? Wie ktoś?

    #32434
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    A ile leciał seryjny, przed tunem, zdjąłeś blokady?

    Pietro nie przesadzaj z przełożeniem, seryjny powinien przynajmniej 65 jechać, więc to nie przełożenia.

    Dysza do cylka 72ccm powinna być ok 86-90, zależnie też czy filtr stożkowy czy seryjny 😀

    Dyszę to samemu możesz wymienić.

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
    #32438
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Vezyr napisał:

    Dyszę to samemu możesz wymienić.

    Nie tylko dyszę można samemu zmienić 😉

    Router WS 50 2013
    #32441
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Pod 72ccm to już raczej podchodzi większy gaźnik, bo sama dysza może wiele nie dać. Poza tym jak na większą pojemność i tuningowy moduł to kiepskie osiągi, porównywalne z 50-tką. Idź z tym do tych „fachowców” co to robili i niech za darmo go teraz wyregulują, bo co to za tuning co nie daje żadnych efektów? 🙄

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie