Pomocy! Moduł zapłonowy i wariator

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #112069 Reply
    FiguS
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 26
    • Postów: 34

    Witam. Dzisiaj zdjąłem niektóre blokady w swoim skuterze SYM 2T. Zdjąłem z filtra powietrza, patrzyłem na gaźniku i nie było żadnej blokady, zwiększyłem dysze z 60 na 70, z tłumika wyciąłem takową rurkę. Jadę nim 60 km nie wiem czemu jakby nic nie dało. Nie wiem co teraz robić czy zrzucać blokadę z wariatora i z tego modułu ? Może mi ktoś mniej więcej opisać jak zrzucić tą blokadę z wariatora i gdzie znajduje się ten moduł ? Słyszałem, że chodzi o jakieś kabelki (różowy) Tylko nie wiem gdzie ten moduł się znajduje. Potrzebuje pomocy.

    #112079 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    Skutery SYM nie mają blokowanych modułów to po pierwsze.Blokadę wariatora (tulejka)trudno będzie Ci zdjąć jeśli nie masz odpowiedniej blokady (służy do zablokowania wariatora)lub klucza udarowego.Najlepiej pojedż gdzieś do serwisu gdzie takowy klucz mają.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #112091 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    Dziadku – jesteś pewien co do blokowanych modułów ???
    Bo w moim przypadku było inaczej (fiddle 50 – 4T z 2011 r.)

    #112100 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    Sym 2T nie ma blokowanych modułów,w 4t być może są.

    #112101 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    Zmyliło mnie zdanie – „Skutery SYM nie mają blokowanych modułów to po pierwsze.” Ale może tak być że inne moduły do 2T a inne do 4T

    #112140 Reply
    FiguS
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 26
    • Postów: 34

    Dziękuje za odpowiedź 😉 Przynajmniej już z modułem wszystko wiem 😀 Jeżeli chodzi o wariator to jeszcze spróbuję zdjąć blokadę (tulejkę) z niego może się jakoś uda 🙂 Ale jak ściągnąłem blokady z tłumika, filtra powietrza i gaźnik (wymieniłem dysze na 70 ) to dlaczego mi to żadnej prędkości nie dało tzn. skuter teraz się o wiele szybciej rozpędza dostał tzw. kopa! Ale najwięcej nim to mogę pojechać 50-60 :/ Silnik chodzi normalnie. Może trzeba coś z obrotami po ustawiać ? Jak myślcie co zrobić, aby dało mu większej prędkości ?

    #112164 Reply
    FiguS
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 26
    • Postów: 34

    Znalazłem ten moduł i są 2 kabelki czarne 2 kabelki zielone i 1 kabelek niebieski i korci mnie przeciąć ten niebieski kabelek. Jak myślicie warto ?

    #112173 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    Napisałem Ci że moduł nie jest zablokowany więc po kiego grzyba chcesz odcinać jakiekolwiek kable ?.Tulejka na wariatorze to w sumie najwieksza blokada w skuterze która ogranicza prędkość.Więc nie kombinuj tylko wywal tę tulejkę i na pewno będziesz zadowolony.Jak już nie daje Co spokoju ten niebieski kabelek to go sobie odetnij i napisz następny post /Pomocy skuter nie zapala/.Pies jak nie ma co robić to jajka sobie liże,szkoda że ludze mają taką czynność bardzo ograniczoną :).

    #112217 Reply
    FiguS
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 26
    • Postów: 34

    Hahaha 😀 Dzięki jeszcze raz ;] Już do mnie dotarło po tej twojej odpowiedzi i nie będę niczego ruszał. Jebłem normalnie po tym poście 😀

    #112230 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Jeśli jedziesz z górki i odkręcisz maksymalnie gaz są tylko dwie możliwości:

    1. Skuter rozpędza się do pewnej STAŁEJ prędkości. Jeśli rozpędzi się odrobinkę więcej to przyhamowuje. Po uważnym wsłuchaniu się w dźwięk silnika słychać takie „ryryryryry”.

    2. Skuter rozpędza się do pewnego zakresu prędkości w zależności od tego jak stroma jest pochyłość i dźwięk jest podobny jak przy normalnej jeździe tylko obroty nieco większe.

    Wnioski? 1. Moduł blokowany. 2. Moduł odblokowany.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Pomocy! Moduł zapłonowy i wariator
Twoje informacje:




Back to top button