Pomocy !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #110759
    Outsider
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Jestem nowy na forum. Wcześniej pisałem, ale nie uzyskałem odpowiedzi.
    a więc. Szukam skuterka fajnego z wyglądu do 1800 zł. Może być uszkodzony lub nie, obojętnie czy 2 czy 4 suw.
    Oprócz jakiego podawać ? ROMET OGAR 900. ;D

    Zapraszam do dyskusji 😉

    #110765
    dexk1984
    Użytkownik
    • Postów: 83

    polecam tablica.pl tam masz wszelka game i 2t jak i 4t ale wolabym 2t mniej sie psuje 😉

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #110768
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Poszukaj na tablicy lub allegro. napewno znajdziesz coś interesującego.

    #110770
    dexk1984
    Użytkownik
    • Postów: 83

    albo gumtree.pl ja tam kupilem i nie narzekam kupilem od klienta po 30

    #110780
    Outsider
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Dzisiaj przejrzałem dobre 1000 ofert znalazłem kilka odpowiadających.
    Niektóre uszkodzone. Sprawdźcie :
    TGB HAWK 2009r.
    Router 2010r
    Aprilia sr 50 Di-tech uszkodzony wtrysk
    Ferro Ibizzo( FAJNY)
    Aprilia sr 50

    #110807
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    ten ferro też mi się spodobał to chińczyk z dużym przebiegiem no ale na pewno byłby lepszą opcją niż kupno aprilii di techa którego naprawa z pewnością nie jest tania 😉 i nie ma tłumika to nawet nią nie pojeździsz. Aprilia sr to klasyka gatunku 😀 dziwne że ma kierunki niebieskie niedozwolone w pl w razie kontroli mogą być problemy. i wgl jakaś sprzedający gada głupoty że nie wyregulowana jest , wg mnie zajechana już i żadna regulacja nie pomoże…jak kupujesz chińczyka to części też masz tanie do niego , ten ferro jest wart uwagi ze względu na to że jest na chodzie

    #110817
    Emul1
    Użytkownik
    • Postów: 93

    Outsider napisał:

    Jestem nowy na forum. Wcześniej pisałem, ale nie uzyskałem odpowiedzi.
    a więc. Szukam skuterka fajnego z wyglądu do 1800 zł. Może być uszkodzony lub nie, obojętnie czy 2 czy 4 suw.
    Oprócz jakiego podawać ? ROMET OGAR 900. ;D
    Zapraszam do dyskusji 😉

    Ja ci szczerze mogę polecić suzuki katane 🙂 BEZAWARYJNY SKUTER! 🙂 Za 1800 znajdziesz bez problemu . Dlaczego ci go polecam ? Bo sam go użytkuje 😉 I uwierz mi , nic się z nim nie dzieje 🙂

    #110818
    Emul1
    Użytkownik
    • Postów: 93

    Outsider napisał:

    Jestem nowy na forum. Wcześniej pisałem, ale nie uzyskałem odpowiedzi.
    a więc. Szukam skuterka fajnego z wyglądu do 1800 zł. Może być uszkodzony lub nie, obojętnie czy 2 czy 4 suw.
    Oprócz jakiego podawać ? ROMET OGAR 900. ;D
    Zapraszam do dyskusji 😉

    Ja ci szczerze mogę polecić suzuki katane 🙂 BEZAWARYJNY SKUTER! 🙂 Za 1800 znajdziesz bez problemu . Dlaczego ci go polecam ? Bo sam go użytkuje 😉 I uwierz mi , nic się z nim nie dzieje 🙂

    #110820
    Outsider
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Dziękuje Panowie. Z pewnością rozważę Wasze propozycje. Aczkolwiek muszę trochę naukę podgonić, inaczej nici 😛 (względy bezpieczeństwa)
    Gdyby był plugin „pomógł” czy coś to poleciałyby plusiki.:)

    Dzięki, napisze jak znajdę coś fajnego.

    #110822
    Outsider
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Fajna ta Suzuki ! Za takie pieniądze, taki wygląd, nie mam uwag 😀
    Suzuki Katana 1500 zł
    Co prawda ma tam elementy do wymiany, koszt naprawy to max 100 zł.
    Suzuki Katana 1300 + naprawa
    Katana 1500 zł, poprawki lakiernicze
    Zapraszam do szukania 😀
    Dodaję link, bo za dużo by tu wstawiać fajnych skuterków.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button