! Forum Skutery Pomocy

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe CEFA CEFA 7 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #103384 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe zahrad77
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Witam stary cylinder utkną nie moge go ściągnąć jest jakby przyklejony do karterów nie wiem co z tym zrobic nie chce niczego uszkodzić pomóżcie .

    #103401 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    jezeli nie byl zatarty to wlej przez swiece nafty ze 150 gram odczekaj noc i na drugi dzien podwazaj madrze cylinder zeby czego nie polamac(karter)
    nafta to sposob jeszce za komuny kiedy nie bylo zadnych penetrujacych dostepnych srodkow ,byla wlewana do silnikow ktore staly po 20-kilka lat i pomagalo (z zapieczonymi tlokami)

    4T FOREVER

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #103444 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe zahrad77
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    ale powiem tak http://www.skutery.net/forumBB/viewtopic.php?f=35&t=24399 stanełem przy punkcie nr 9 ale tłok sie rusza góra dół
    tylko ten cylinder jakby przyczepiony do karterów wszystkie śruby poodkręcane mam

    #103458 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe zahrad77
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Kto wymieniał kiedyś własnoręcznie cylinder i miał take coś ?

    #103466 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 646

    Ja – po prostu weź ostry szeroki nóż i włóż go idealnie w to miejsce gdzie jest uszczelka pomiędzy karterami a cylindrem. Potem bardzo lekko wciskaj nóż i powinno zejść – jeżeli nóż nie wchodzi to bardzo lekko pukaj w niego małym młotkiem.

    Zipp Salmo: przebieg 57459km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 1007km.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #103489 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    w tym przypadku masz cylek tak i tak do wymiany wiec metoda sila x gwalt bedzie tu odpowiednia tak jak wyzej opisane ok chyba ze nie
    zejdzie to wieksza sila x wiekszy gwalt, duzy do bicia srubokret i solidny mlotek i ogien tylko uwazaj na karter-blok silnika zeby nie polamac cylek-zebra moga spekac polamac sie tak bedziesz przypuszam zakladal nowy zestaw

    4T FOREVER

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
Odpowiedz do: Pomocy
Informacje o Tobie: