Pomoc w zdjęcia blokad keeway matrix

Witam wszystkich;]
http://zapodaj.net/b62eafc90ea2b.jpg.html
http://zapodaj.net/76b3cea8e88a7.jpg.html
http://zapodaj.net/11bf138ea1e75.jpg.html
Pytam się jak i czym to usunąć?
Na trzecim zdjęciu jest taka mała rureczka która prowadzi gdzieś pod plastiki;] (to chyba recykulator spalin) jak ją usunąć?

refresh;]

co to jest Kolanko wydechu ??? .Najprościej uciąć boszką i git dziwna ta blokada pierwszy raz taką widze ;] stosowali taką[podobną] blokade w ogarach 200 ;]

Tak to wszystko to kolanko wydechu;;] To co uciąć to małą rurkę i zaślepić? nic nie trzeba regulować gaźnika? i czym najlepiej tą zwężkę uciąć ze środka co wspawana?

Uciąć musisz także tą ślepą kiszkę która jest widoczna na 3 zdjęciu. Uciąć jak najbliżej wydechu i dobrze, szczelnie zaspawać. Z tą mała rurką tak samo chociaż tutaj niech się ktoś wypowie kto ma to zaślepione czy osiągi się poprawiły.

No właśnie ta mała rurka;]
zna sie ktoŚ?

Z tego co widziałem to ludzie to zatykają twierdząc że to pomaga. Osobiście mam silnik 4T gdzie takiego rozwiązania nie mam dlatego poczekajmy aż ktoś się wypowie. Zatkać to najlepiej monetą i tyrytką.

jeśli nie skrócisz tulei wariatora o 2 mm to twój skuter nie poleci więcej jak 70 km/h, w skuterze z podobnym silnikiem zrobiłem coś takiego i teraz na dobrej drodze ok 90 ciśnie(mierzone samochodem), ale musisz lać dobre paliwo, polecam bp ultimate, może bp nie jest tanie , ale jak zatankujesz to zauważysz że prędkość i przyspieszenie będzie lepsze, w porównaniu do np lotosa czy orlena, o neste i bliska to już nawet nie wspominam

Lukario napisał:

i teraz na dobrej drodze ok 90 ciśnie(mierzone samochodem),

Myślisz że samochodowe liczniki nie przekłamują prędkości ? Ja tam jakoś nie zauważyłem różnicy pomiędzy paliwem BP a Lotosa albo Bliskiej tym bardziej że dostawcą do wszystkich tych stacji jest Orlen a dopiero to te stacje "chrzczą " to paliwo po swojemu. Ale tankuje na BP z racji że mam zaufaną tą stację i tankuje tylko na niej a drugie że mam do niej najbliżej.

Czyli podsumowanie:
-ślepa kicha (ucinamy i zaspawujemy;])
-ta mała rurka (ucinamu i zaspawujemy )
tylko a propo tej małej rurki:
https://www.youtube.com/watch?v=7dCbNYQS0x8
mam tu zatkać skąd on odłącza tego węża?;]
i czy trzeba wyregulować gaźnik?;]

wiem że samochody przekłamują, ale skutery bardziej kiedy w samochodzie jest 90 , u mnie już prawie wskazówka się opiera czyli wg licznika w skuterze to jadę coś koło setki, mi po zalaniu bp prędkość i przyspieszenie się poprawiło zauważalnie
PS w 4T też nie zauważyłem różnicy , tam leję co kolwiek tylko nie wodę ;)

ale ta rurka na filmiku jest potrzeba bo w przeciwnym razie skuter będzie palił ok 5l/100 km , ja w 2T to zostawiłem i tam spalanie nie przekracza 3,5l,4l/100 pomimo tego że piłuję go maksymalnie

Dzięki za pomoc:D W weeeeekend z kolegą będziemy odblokowywać:D

Lukario
"setki" przypuszczenia.. eh. Napisy predkosci na liczniku masz do 80 to skad wiesz ze jak wskazówka doparła do konca to nie ma np 90?.. Znając zycie te 90 licznikowe pewnie bylo.

ps przemokras twoj skuter to 2t?

gdy wskazówka się opiera(mam licznik jak u ciebie) to mi to wygląda na 100km/h oczywiście nie jadę tyle ale coś koło 90 już prędzej tak czy siak gdyby nie skrócenie tulei to jechałbym o wiele wolniej, ale po skróceniu można dla lepszego efektu założyć twardsze sprężynki sprzęgła, bo na oryginalnych to mam lekką zamułę na starcie, co nie zmienia faktu że i tak jestem zadowolony.

DooOminO , na 99,9 % to dwusuw , nigdy nie widziałem keewaya 50 w 4T

Lukario u mnie jak sie opiera to mam chyba 95 z gps 84-87

heh:D widać że kolega nie w temacie:D tak jest to bardzo fajny 2 suw:D