Pomoc w Toruniu

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem używanego Zippa Salmo w Toruniu. Nie mam żadnego doświadczenia z motorowerami i też nie mam nikogo znajomego, kto by się na nich znał, więc jeśli ktoś z Torunia (lub Bydgoszczy, bo ja będę jechał z Bydgoszczy) mógłby ze mną obejrzeć Zippa w najbliższą sobotę i podpowiedzieć, czy warto go brać, to byłbym wdzięczny.

Ja jestem z Bydgoszczy ale nie bardzo mogę jechać. Masz jakiś link do aukcji ? Przeczytaj sobie to: http://www.skuterowo.com/z-drugiej-reki-jak-sie-nie-naciac/

Dzięki za link. Czytałem już podobny artykuł i właśnie dlatego myślę, że potrzebuję pomocy :) Wiadomo, że jak będzie trzeba to poradzę sobie sam według ogólnych wskazówek.

Tu jest link do ogłoszenia:

http://tablica.pl/oferta/zipp-salmo-2009r-mozliwa-zamiana-CID5-ID1xQ8h.html#7284bda116;r:15;s:

Wstępnie rozmawiałem z właścicielem. Oczywiście twierdzi, że działa bez zarzutu. Jest drugim właścicielem. Pytałem, czy silnik jest dotarty, ale powiedział ogólnie, że tak i że ma 4000 km. przebiegu. Da się coś z tego wywnioskować?

Na zdjęciu widać że ma przebieg 8000 tyś km,chyba że żle widzę ?

8526 km, dobrze widzisz.

Może być ok. Nie jest jakiś specjalnie drogi a i tak jak się coś rozsypie to zapłacisz grosze za naprawę i części. Tylko specjalnie nie ma w Bydgoszczy salonu Zippa ( jest na Białych Błotach sklep z telewizorami gdzie też sprzedają skutery i jest wpisany ten ,,salon'' w rejestr dealerów ). Może jakiś w Toruniu jest ...

No jak mówi że ma 4tys przebiegu a na zdjęciu 8,5tys km to już bym się mocno zastanawiał co z nim jest.

Rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na tak podstawową sprawę... To mnie trochę od niego odrzuciło.

Może więc lepiej będzie wybrać się do Szubina?:

http://tablica.pl/oferta/zipp-salmo-polecam-CID5-ID1SsDt.html#6e5eb33465;r:;s:

Pierwszy właściciel. Przebieg już trochę większy niż w ogłoszeniu - 4800 km. Tylko jak zapytałem, czy docierał silnik, to odpowiedział, że go nie katował... Tylko dojazdy do szkoły, sklepu.