Pomoc przy tuningu roxa
- This topic has 8 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 15 years, 2 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 15 lipca 2008 dnia 02:21 #275431
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam właśnie stałem się posiadaczem Roxa ….i mam kilka pytanek ….Mam Yasuni C16 ze starego skuta …..jaki cylinder ze względnie tańszych i dosyć wytzymały polecilibyście do lekkiego stunt`u tzn żeby wchodzić z gazu na koło i żeby zgrać się po C16 …. jeszcze pytanko bo mam wario z keeway`a Hebo Ng …..i czy trzeba tylko tulejke wymienić żey podeszło czy nie podejdzień….I takie tam pytanka co byście doradzili do tego ….jakie sprzłgie?ko i czy konieczny jest gaźnik 17,5 jeżeli chodzi o stunt a nie V-max…..Jeżeli ktoś odp….to z góry thx 😉
[ Dodano: 2008-07-15, 02:22 ]
Dzięki ….może ktoś jeszcze się wypowieś xD15 lipca 2008 dnia 02:28 #275432Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wydaje mi się, ze przy sprzęgle, wario i tłumiku i oczywiście dobrej regulacji, skuter też byłby w stanie iść z gazu na kolo 🙂
15 lipca 2008 dnia 10:25 #275433Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
oczywiście że był by wstanie bez wymiany cylka i z tymi częsciami wystarczy załorzył dość letkie rolki i wchodzi bez problemu. A co do tańszych cylków to ja polecam Hebo Alu Racing 70cc lub Metrakit Hand Made 70cc i Stage6 Sport Pro 70cc ale chyba także przy wymianie cylka na 70 musisz także wymienić wał
15 lipca 2008 dnia 12:19 #275434Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Po co Ci cylinder do stuntu? Wsadziłem C16 do seryjnego roxa;p Kup malossi multiwara i jakieś rolki około 3,0g i będziesz śmigać na kole, chyba że chodzi Ci o autowheelie
15 lipca 2008 dnia 12:52 #275435Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
@Podły a sprawdzałeś rolki 3g w malossim to by nie jechało a chodziło pewno jak odrzutowiec i nie jechało mateuszpiatek ty tylko polecasz a z ładną z tych rzeczy nie miałeś nawet styczności ;/ Do tego wydechu najlepiej jakiś wysokoobrotowy 1 pierścień – Metrakit SP2
15 lipca 2008 dnia 13:23 #275436Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak do stuntu to załóż sobie Stage6 Sport Pro i jakiś wiekszy gaźnik, od 21mm ;). Jesli chcesz stunt to 17,5 to jest za mały gaźnik żeby były odpowiednie efekty ;). Postrach, mam wrażenie, że PodLy pisze dla ilości postów na swoim koncie a nie żeby napisać coś czego jest pewny… żal…
15 lipca 2008 dnia 15:05 #275437Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wydaje mi się że do lekkiego stunu c16 się nadaje , ale do bardziej profesionall (czyli wyżej przednie koło) 😛 to całkiem możliwe że wydech by zawadzał o asfalt :-/
15 lipca 2008 dnia 21:08 #275438Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Postrach ja nie stety nie moglem miećz nim styczności ale kumple nie które z nich mają a także są one często opisywane na forach ale ja także mu nie polecilem cylka tylko dobry dydech np c16 i jakiś wario np malossi multiwar
15 lipca 2008 dnia 21:41 #275439Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
LUdzie robiący skuter wyłącznie pod stunt zakładają jakieś mocne zapłony, cylki sport łapiące moc jak najniżej i w całym zakresie obrotów (np. Stage6 Sport Pro), duży gaźnik (np. 26 lub nawet 28mm), wydech łapiący jak najniżej moment obrotowy. Do tego przydać by się wzmocniony dzwon sprzęgła (np. Stage6 R/T) oraz jakieś mocne sprzęgiełko (np. Stage6 Torque Controll, Polini 2G Evo II) ;). Przy takich set upach skuter nie potrzebuje już przedniego koła :P.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.