Pomoc przy kupnie Peugeot JetForce i moja historia ze skuterem (przy okazji)

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #139112 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • 161Postów:

    Witam mam na imie Bartosz. Mieszkam od paru lat w Niemczech, i po dlugo trwalym jezdzeniu na rowerze i zazdroszczeniu kolegom ich maszynek podjalem decyzje o kupnie skutera. Juz z przed laty bylem w posiadaniu chinskiego skuterka pod nazwa „Thunder 50”. Ogolnie fajna maszynka byla ale przez moja glupote i naiwnosc zgodzilem sie zeby sprzedajacy przyjechal nim pod wskazane przeze mnie miejsce. Skuter byl juz rozgrzany i bylo juz dosyc ciemno. Na drugi dzien byla sliczna niespodzianka, zaraz gdy wrocilem ze szkoly z kolegami(bo sami byli fanami „odkurzaczy” jak to mowia)chcemy odpalac a tu Suprise. Po 5 minutach odpalania nareszcie odzyl. Oddalem go do naprawy, na nie szczescie natrafilem na oszusta ktory nie potrzebnie NIE wymienil glowicy i pierscieni(pierscienie juz tak), wymienil olej

    #139113 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • 161Postów:

    dalsza czesc moich wypocin…
    i wiele roznych rzeczy skasowal 800zl. Po tygodniu skuter znowu sie rozkraczyl. Moj ojciec wkurzyl sie i sam go zrobil za 120zl. Ogolnie jest tylko mechanikiem od samochodow ale po rozebraniu uznal ze to jest to samo. Nastepnie jezdzilem nim dobre 7000 km bez awryjnie az wyjechalem za granice i musialem go sprzedac za 700zl. razem z kupnem(1500) i z tymi „naprawami”(800) tego oszusta(Orzechowski z Czarnkowa)i naprawami dolozonymi ode mnie(razem 200zl) wyszlo jakies 2500zl, za tyle mialbym nowy skuter i nie z biedry. Ale teraz musze zakupic nowy sprzet, i mam nadzieje ze mi pomozecie bo matka mnie zabije jak znowu kupie trupa. Wiem ze przez zdjecia nie duza da sie doradzic ale jesli sie znacie mozecie napisac jaki model najlepszy.
    Czekam na wasze odpowiedzi.

    #139129 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 990Postów:

    Jaki skuter chcesz kupić? Do lansu: sport czy klasyczny? Czysto użytkowy: do przemieszczania się z punktu A do punktu B czy raczej taki do polatania po mieście? Gabaryty: mały czy duży? A może coś do turystyki?

    #139130 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • 161Postów:

    Jak mowilem, mialem juz kiedys chinczyka i teraz cos z serii wyscigowych takich jak Jet Force. Sporo jezdzilem na Speed Fight 3 Dark Side i mykalo sie nim dobrze ale po pol roku spsial. Wiec, sportowy, do lansu i musi kosztowac mniej wiecej od 600€ do maksymalnie 1000€

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Pomoc przy kupnie Peugeot JetForce i moja historia ze skuterem (przy okazji)
Twoje informacje:




Back to top button