Benzer Indiana.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #57999 Reply
    wilczekiller
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 21
    • Postów: 27

    Miałbym parę pytań dotyczące tegoż skutera :

    1. Jaka jest róznica w tym skuterze między silnikiem 2t a 4t ?
    2.Jaka jest prędkość maksymalna po odblokowaniu ?
    3.Jakie są opinie o tym skuterze ?
    4. Czy często trzeba go naprawiać.
    5.Szybko przyśpiesza?
    6. Opinie o skuterze?

    #58000 Reply
    wilczekiller
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 21
    • Postów: 27

    7. Czy posiada on Start z Pilota.?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #58001 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Konkretnie tego modelu to nie znam, ale skuter skuterowi podobny 😉
    1. Silnik 2T jest bardziej zrywny i ma prawdopodobnie większy v-max. 4T jest bardziej ekonomiczny i mułowaty. Ten skuter jest ciężki więc polecałbym 2T.
    2. Coś koło 70km/h.
    3. Wujek google.
    4. „Jak się dba tak się ma”
    5. Zupełnie nie rozumiem pytania. Zależy co dla kogo znaczy szybko. Na pewno nie będzie przyspieszał tak jak markowy skuter, ale przyspiesza normalnie. Poza tym, przecież to zależy od silnika 2T czy 4T.
    6. Duży, wygodny.
    7. Chyba żaden skuter nie posiada startu z pilota od nowości. Samemu można zamontować, ale według mnie głupota. Po co Ci start z pilota? Będziesz przez okno go odpalał?!

    #58139 Reply
    wilczekiller
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 21
    • Postów: 27

    Owszem . Niektóre skutery posiadają start z pilota. Np: Zipp Quantum R

    Ale dziękuję za opinie..

    8. Warto go kupić..? xD

    #146354 Reply
    Raffix
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    Witam,

    Z racji że jest to mój pierwszy i nie ostatni post na tym forum …WITAM. I tak żeby nie zakładać nowego tematu:

    Od niedawna jestem posiadaczem skutera Benzer Indiana 2T, używany z przebiegiem ok 2300km. Dziś zrobiłem nim swoją pierwszą dłuższą wycieczkę 50km w obie strony i zaniepokoił mnie pewien fakt.

    1. Rano przy zimnym silniku po dodaniu gazu skuter nie chce się rozpędzić-wejść w obroty, dodaje gazu a skuter się dusi i chce gasnąć. Jak odpuszczę poczekam chwilę aż się nagrzeje jest wszystko oki, podczas drogi też jest wszystko OK.

    2. Po powrocie z roboty postawiłem skuter na 40min pod domem. Po ponownym odpaleniu (elektryk/kopniak), skuter nie chciał wcale jechać, dodawałem gazu i nie reagował, 2x mi zgasł. Po po jakimś czasie ok. 3-4min po dodaniu gazu skuter pojechał i już problemów nie było.

    Bardzo proszę o jakieś informację w tym temacie. Dodam, że na mechanice skuterów kompletnie się nie znam, czytałem dużo tematów na forum ale jest to póki co dla mnie czarna magia. Zapewne skończy się na wizycie u mechanika(może polecicie kogoś dobrego z okolic, Pruszkowa, Grodziska Maz), ale chce mu trochę podpowiedzieć co ma sprawdzić…

    Pozdrawiam Rafał.

    #146752 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    1. Nie widzę w tym nic dziwnego. Jak masz ustawioną iglicę?
    2. O jakim symbolu świecy używasz? Może wypadałoby juz dać numer cieplejszą (np. BR6HS z NGK)?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Benzer Indiana.
Twoje informacje:




Back to top button