pomoc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #54706
    szunio28
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Kto pomoże mam mam T -Rexa ale nie chce odpalic sprawdziłem wszystko paliwo mam 98swieca i fajka sa ok bo napiecie jest ale nie chce sie uruchomic?/

    #54707
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    iskrę sprawdzałeś ? Bo że świeca i fajka wyglądają OK to nic nie znaczy. Weź wykręć świecę i sprawdź iskrę. Jak będzie ładna niebieska to sprawdź gaźnik czy nie jest zatkany. Jak gaźnik będzie OK to pozostaje kompresja

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #54721
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Gaźnika nie musisz sprawdzać, ocenisz to po wyglądzie świecy, jeżeli przez jakiś czas próbujesz uruchomić bez skutku, a świeca jest mokra, więc gaźnik jest OK a coś z zapłonem nie teges, lub odwrotnie- iskra jest, świeca sucha, to wtedy gaźnik lub dopływ paliwa do zrobienia

    #54728
    szunio28
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Kompresje mam dobra swieca i gaznik sa ok
    a czy moze to byc tez wina od filtru paliwa?

    #54754
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    raczej nie..

    #54762
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    szunio28 napisał:

    Kompresje mam dobra swieca i gaznik sa ok
    a czy moze to byc tez wina od filtru paliwa?

    Tak. Jeżeli długo próbujesz odpalić a świeca jest sucha, to nie dostaje paliwa, więc może być zatkany filtr paliwa.

    #54775
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Ale w gaźniku zawsze coś zostaje tego paliwa..

    #54776
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Jak zostanie za mało to też nie zapali. A filtry lubią się zapychać, wiem coś o tym. I ten za zbiornikiem i ten w gaźniku.

    #54783
    szunio28
    Użytkownik
    • Postów: 13

    A czy moze byc tak ze wezyk sie zagiął i może też nie odpalac?

    #54807
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    najlepiej spradź przewody paliwowe oraz kranik podciśnieniowy

    #54884
    szunio28
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Jak sprawdzałem wszystko to wydawalo mi sie ze chyba wezyk paliwowy jest zagiety i moze to jest przyczyna?Afiltr paliwa moze miec cos wspolnego z moca skutera?

    #54886
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    szunio28 napisał:

    Jak sprawdzałem wszystko to wydawalo mi sie ze chyba wezyk paliwowy jest zagiety i moze to jest przyczyna?Afiltr paliwa moze miec cos wspolnego z moca skutera?

    Skoro wężyk paliwowy jest zagięty, to paliwo nie leci tak jak powinno lub wcale. Jeżeli filtr paliwa jest zanieczyszczony, to jego przepustowość zmalała i może to skutkować w zmniejszeniu mocy skutera.

    #54913
    szunio28
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Mam jeszcze jedno pytanie,mam odblokowany skuter ale maksymalnie jedzie 50km/h czy to moze byc wina slabego modolu i gdzie bym mogł jak cos dostac dobry ktory go przyspieszy choc by do60km

    #56332
    szunio28
    Użytkownik
    • Postów: 13

    witam udlo mi sie usunac usterke z wezykiem plaiwowym ale mimo tego jezdzi jak by chcial a nie mogl,sa momenty ze idzie gora55km/h jaka moze byc jeszcze przyczyna?Skoro wysztkie mozliwe usterki zostaly usuniete

    #56387
    Karbon
    Użytkownik
    • Postów: 222

    Piszesz: „mam odblokowany skuter ale maksymalnie jedzie 50km/h „. Na zablokowanym module skuter osiąga właśnie takie prędkości. Czy aby na pewno masz odblokowany skuter (odpowiedni moduł)?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button