Polepszenie osiągów Keewaya Hurricane ’08
- This topic has 44 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 8 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 23 marca 2009 dnia 15:12 #247999
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam!
Mam kilka pytań dotyczących polepszenia osiągów mojego Keewaya Hurricane ’08:
1. Czy to prawda, że od 2004r. (czy któregoś tam) zaczęto montować inne przełożenia w hRR i przez to jego V-max jest mniejszy ❓ Bo słyszałem, że przed 2004 jeździły 75km/h, a te po tylko 65km/h, czyli tak jak mój ;( I jeśli to prawda, to czy różnica w osiągach jest właśnie taka jak napisałem ❓
2. Jeśli te przełożenia były zmieniane, to czy zamontowanie TYCH albo TYCH przełożeń coś zmieni przy odblokowanym hRR bez tuningu (więcej patrz pkt. 3) ❓ Co prawda na stronie pana M… jest napisane, że nie, ale dla pewności chciałbym się dowiedzieć jakie jest Wasze zdanie na ten temat.
3. Jeśli te przełożenia z pkt. 2 nic nie dadzą to oznacza, że przy takim samym tuningu dwa hRRy sprzed 2004r. i po 2004r. (bez tych przełożeń z pkt. 2) będą miały różne osiągi ❓ ;(
4. A więc jeśli te przełożenia przy 50ccm nic nie dają, to czy przy zamontowaniu ich przy hRR po 2004r. z 70ccm szanse obydwu hRR (sprzed 2004r. i po 2004r. – obydwa po takim samym tuningu, oprócz przełożeń) będą porównywalne ❓
5. Czy TEN MODUŁ zamontowany przy całkowicie seryjnym, ale odblokowanym hRR (większa dysza, zdjęta podkładka pod wario, wywalona rurka z filtra powietrza i zmienione kolanko) poprawi w jakikolwiek sposób jego osiągi ❓
Myślę, że wszystko opisałem czytelnie i zrozumiale 😉
Za odpowiedzi z góry dzięki, a za przydatne odpowiedzi podziękuję w formie “pomógł”, lub :564: 😛
Pozdro
EDIT:
Być może to zły dział na ten temat, ale w końcu pada tu pytanie odnośnie zakupu danego produktu, więc to zależy już tylko od interpretacji danego moda, czy uzna ten dział za zły 😛DIT 2:
Dodam, że prawdopodobnie zajmę się tuningiem tego Huraganka, i mam na to na razie 2 000zł – co byście polecili zrobić w klasie sportą Może jakieś propozycje setupów, i jakieś przypuszczenia co do osiągów po danym tuningu ❓23 marca 2009 dnia 16:28 #248000Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja miałem hhr z 2006 roku i szedł jak głupi 80 leciutko
23 marca 2009 dnia 17:58 #248001Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja mam hrr z 2006 i idzie 60
23 marca 2009 dnia 18:25 #248002Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Nie wiem czy były zmieniane przełożenia, ale jak zmienisz na tuningowe to dadzą Ci coś na pewno, nawet bez żadnego tuningu 😉
23 marca 2009 dnia 18:35 #248003Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jak zmieni przelozenia na tuningowe polini to mu skuter zamulo jak niewiem te przelozenia sprawdzajo sei jak się ma stage6 sport pro dopiero
23 marca 2009 dnia 19:46 #248004Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ok, może ktoś jeszcze się wypowie dokładnieją Co z tym modułem i jeśli brać, to które przełożenia, może jakieś propozycje tuningu… ❓
Ja myślałem raczej tak jak ReKoRd, a nie jak Damianho, ale jeśli jest inaczej niech ktoś poprawi.
23 marca 2009 dnia 20:32 #248005Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja mam te przełozenia polini tylko ze w matrixie przyspieszenie spadło ale zato v-max jaki duzy ale przy moim setupie przyspieszenie nie spadło mocno , ja mam z allegro moduł chyba jak dobrze pamietam za 70 zeta i działa 😀a dokładnie taki mam
23 marca 2009 dnia 20:41 #248006Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
noras093, rozumiem, że najpierw miałeś setup, a potem montowałeś przełożenia ? Czyli nie wiesz, czy przy 50ccm to coś da ? A ten moduł coś dał i kiedy go montowałeś, jeszcze na 50 czy 70ccm ❓
[ Dodano: 23-03-2009, 20:43 ]
Piwka i “pomógł” będą w swoim czasie 😉23 marca 2009 dnia 20:43 #248007Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Xarmac, jak zalozysz przelozenia to spadnie przyspieszenia vmax wzrosnie. to tak samo jak przezutki w rowerze
23 marca 2009 dnia 21:46 #248008Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Do hurricane nie ma tuningowych przelozen jak cos 😛
23 marca 2009 dnia 22:49 #248009Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
SiWy, jak nie ma jak są 😛 Popatrz na moje linki wyżej…
24 marca 2009 dnia 06:17 #248010Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
moduła dał tyle ze nie blokował mi obrotów a te przełozenia mialem juz na setupie ale wadpie aby cos dały przy seri , moze poszukaj na allegro przełozen do hhr uzywanych czy cos ??
24 marca 2009 dnia 13:10 #248011Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a zapomniałem dopisac ze jak zalozysz te przelozenia to skuter będzie pod gorke wolniej wjezdzal i w dwie osoby będzie wolniej bo jak zalozysz inne przelozenia to fakt vmaxa dostaniesz ale moc stracisz w jedna osobe to będzie dobrze jezdzil ale na wieksza gorke lub w dwie osoby to będzie slabo 😉
24 marca 2009 dnia 13:13 #248012Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
I właśnie dlatego te kingwaye osiągają po 80km/h, ale pod górkę podjechać to już masakra.
24 marca 2009 dnia 13:53 #248013Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
przełożenia polini jak masz wario i sportowy wydech to ci dużo dadzą.
24 marca 2009 dnia 16:55 #248014Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja się załoze ze te przelozenia nie będą pasować bo pisze w nazwie cpi/keeway a przelozenia w hurricane sa calkiem inne niz w innych keewaych czy cpi.
24 marca 2009 dnia 18:01 #248015Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
SiWy, skoro tak napisali, to tak pewnie jest.
Ja na przykład na ich miejscu nie narażałbym się na reklamacje :->
24 marca 2009 dnia 18:37 #248016Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Damianho, są inne między innymi dlatego że hrr ma koła 10 cali
24 marca 2009 dnia 19:27 #248017Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Kurdę… To są te same w końcu, czy nie??? Ale jakbym zamówił i by nie pasowały to chyba można reklamować, nieprawda? ? 😛
24 marca 2009 dnia 19:30 #248018Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
na s&d chyba nie przyjmuja zwrotow. napisz lub zadzwon do nich
24 marca 2009 dnia 19:44 #248019Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
przyjmuja odemnie przyjeli 😀
24 marca 2009 dnia 20:05 #248020Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
przelozenia sa zupełnie inne mam dwa silniki keeway w garazu, od hurricane i od focusa i sprawdzalem 😛
Co z tego ze dali w dziale hurricane, na s&d i na mielochu sami nie wiedzą co sprzedają 😆
25 marca 2009 dnia 12:31 #248021Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Więc przełożeń nie będzie. Perfidny chinol ❗ 🙁
A co sądzicie o takim SETUPIE:
– Cylinder Metrakit Hand Made 70cc – 444,70zł
– Wydech Stage6 [Pro Replica] lakierowany – 482.40zł, czy lepiej do tego cylka – Wydech Metrakit Hand Made – 492,65zł ❓
– Wariator sportowy HEBO next generation Keeway – 238.00zł, czy może Multivar Malossi 2000 Keeway – 279.00zł ❓
– Wał korbowy Top Racing Evolution NG CPI / Keeway 12mm – 426,48zł , czy wystarczy ten: Wał korbowy Tec Racing CPI, Keeway 12mm – 362,00zł ❓
– Gaźnik DellOrto 17,5 mm Keeway (ssanie elektryczne) – 259.00zł
– Łożyska wału i uszczelniacze Stage6 – HQ Metal Keeway – 109.32zł
– Sportowa wkładka Stage6 do filtra powietrza CPI/Keeway – 25.66zł
– Który pasek, Pasek Polini Kevlar Minarelli, CPI, Keeway – 130,19zł, czy Pasek MALOSSI [X-Kevlar] – 795×16,7mm – 134.00zł
– Pasek sportowy wzmocniony Stage6 – 84.00zł
– Moduł zapłonowy (CDI) odblokowany Naraku CPI/Keeway – 198.00zł
-Jakieś rolki, sprężynki…
I czy trzeba będzie od razu wkładać jakieś sprzęgło, czy to może trochę poczekać, aż dozbieram kasy, i jeśli nie daje teraz sprzęgła to można już montować pasek kevlarowy, co zrobić żeby się nie ślizgał bez sprzęgła (słyszałem, że można wstawić twardą sprężynę centralną), czy może wsadzić zwykły ale wzmacniany pasek ❓ Jakie byście polecili pod taki setup sprzęgło ❓ Czy seryjny moduł przy tym tuningu będzie bardzo blokował osiągi ❓
Mam do wydania 2 000 zł (+- 200zł) a patrząc na ceny powyżej, chyba bym musiał wybrać te tańsze części, czyli Wydech MK HM zamiast Stage6, wario Hebo NG zamiast Multivara, wał Tec Racing zamiast Top Racing :/ Ale jeśli napiszecie, że te tańsze części są gorsze dużo to pewnie będę tuningował stopniowo, a nie wszystko na raz…
25 marca 2009 dnia 15:03 #248022Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Z tych wydechów to bierz MK,
Co do waria to multivara bo hebo w keewayu wogule się nie sprawdza (wiem bo mialem), polecam ci tez wario bgm supertune jest tanie i dobre( na pewno lepsze niz hebo :P)
Wał będzie ok, ale seria ci bez problemu wytrzyma wystarczy tylko lozyska zmienić
Gaznik tez ze ssaniem ręcznym bo automatyczne czesto nawala
Co do paska to nie bierz kevlarowego bo on jest bardziej do racinga do sporta jest nie potzrebny, jeśli twoj pasek seryjny jest w dobrym stanie to zostaw go bo te paski sa naprawde dobre a puzniej ewentualnie zmień na dayco albo ariete. A tego S6 nie bierz bo to jest taki sam pasek jak jest w keewayu seryjnie montowany tylko dopisali napis :PP
Jak nie masz duzo kasy to wez sprzęgło rms racing pro/tec evo bo to sa na prawde dobre sprzegla jak za taką kase.
Firma top racing, tec racing i motoforce maja identyczne części wiec bierz te ktore sa tansze 😛 Rms tez nie które części ma takie jak tamte firmy ale gorszej jakości.
25 marca 2009 dnia 15:45 #248023Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
SiWy napisał:
Z tych wydechów to bierz MK,
Pewnie tak zrobię 😉
Co do waria to multivara bo hebo w keewayu wogule się nie sprawdza (wiem bo mialem), polecam ci tez wario bgm supertune jest tanie i dobre( na pewno lepsze niz hebo :P)
Nie mogę znaleźć tego BGM Supertune…
Wał będzie ok, ale seria ci bez problemu wytrzyma wystarczy tylko lozyska zmienić
Wał kupię na pewno, a jeśli kasy zabraknie, to wymienię łożyska, a wał jak dozbieram, ale powinno starczyć $$$ 😉
Gaznik tez ze ssaniem ręcznym bo automatyczne czesto nawala
A miałem zadać takie pytanie czy czymś się różnią…
Co do paska to nie bierz kevlarowego bo on jest bardziej do racinga do sporta jest nie potzrebny, jeśli twoj pasek seryjny jest w dobrym stanie to zostaw go bo te paski sa naprawde dobre a puzniej ewentualnie zmień na dayco albo ariete. A tego S6 nie bierz bo to jest taki sam pasek jak jest w keewayu seryjnie montowany tylko dopisali napis :PP
Pasek raczej w dobrym stanie, bo ma dopiero lekko ponad 2k km. Ktoś jeszcze uważa, żeby go zostawić ❓
Jak nie masz duzo kasy to wez sprzęgło rms racing pro/tec evo bo to sa na prawde dobre sprzegla jak za taką kase.
Może jakoś zdobędę tego Multivara…
Firma top racing, tec racing i motoforce maja identyczne części wiec bierz te ktore sa tansze 😛 Rms tez nie które części ma takie jak tamte firmy ale gorszej jakości.
Dobrze wiedzieć 🙂
Dzięki za odp :564:
25 marca 2009 dnia 15:49 #248024Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
proszę wario bgm 🙂 http://skutercentrum.pl/product_info.php?products_id=2926
25 marca 2009 dnia 15:52 #248025Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Czyli brać ten gaźnik z ręcznym ssaniem ❓
EDIT:
Dzięki pns, znalazłbym go sam, bo przeglądałem właśnie SC.pl 😉Na pewno ten wario dobry, bo strasznie tani…? :/ A wiadomo: cena = jakość 😀 hehehe…
25 marca 2009 dnia 16:36 #248026Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wario niby fajny dość dużo ludzi ma go w keewayach. Sam się przymierzam do niego.
25 marca 2009 dnia 19:03 #248027Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak już masz na wydanie tyle kasy, to może wrzucisz minarelliż Same kartery z przełożeniami ok. 150zł 🙂 A efekty lepsze… I pasuje bez przeróbek.
25 marca 2009 dnia 19:18 #248028Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale części do minarelli są droższe… :/ Chociaż takie minarelli bez tuningu to jak chinol z 😛
[ Dodano: 25-03-2009, 19:41 ]
Chociaż tak tera patrzę na ceny na mielochu (pan M…) to zbyt dużych różnic nie ma.. A gaźnik nawet tańszy 😐[ Dodano: 25-03-2009, 19:44 ]
Ceny zresztą takie same… Jasiu226, a mógłbyś dać linka do jakichś karterów z przełożeniami, bo znalazłem coś ale nie wiem czy dobre..? - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.