Polepszenie osiągów Keewaya Hurricane ’08

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #247999
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam!

    Mam kilka pytań dotyczących polepszenia osiągów mojego Keewaya Hurricane ’08:

    1. Czy to prawda, że od 2004r. (czy któregoś tam) zaczęto montować inne przełożenia w hRR i przez to jego V-max jest mniejszy ❓ Bo słyszałem, że przed 2004 jeździły 75km/h, a te po tylko 65km/h, czyli tak jak mój ;( I jeśli to prawda, to czy różnica w osiągach jest właśnie taka jak napisałem ❓

    2. Jeśli te przełożenia były zmieniane, to czy zamontowanie TYCH albo TYCH przełożeń coś zmieni przy odblokowanym hRR bez tuningu (więcej patrz pkt. 3) ❓ Co prawda na stronie pana M… jest napisane, że nie, ale dla pewności chciałbym się dowiedzieć jakie jest Wasze zdanie na ten temat.

    3. Jeśli te przełożenia z pkt. 2 nic nie dadzą to oznacza, że przy takim samym tuningu dwa hRRy sprzed 2004r. i po 2004r. (bez tych przełożeń z pkt. 2) będą miały różne osiągi ❓ ;(

    4. A więc jeśli te przełożenia przy 50ccm nic nie dają, to czy przy zamontowaniu ich przy hRR po 2004r. z 70ccm szanse obydwu hRR (sprzed 2004r. i po 2004r. – obydwa po takim samym tuningu, oprócz przełożeń) będą porównywalne ❓

    5. Czy TEN MODUŁ zamontowany przy całkowicie seryjnym, ale odblokowanym hRR (większa dysza, zdjęta podkładka pod wario, wywalona rurka z filtra powietrza i zmienione kolanko) poprawi w jakikolwiek sposób jego osiągi ❓

    Myślę, że wszystko opisałem czytelnie i zrozumiale 😉

    Za odpowiedzi z góry dzięki, a za przydatne odpowiedzi podziękuję w formie “pomógł”, lub :564: 😛

    Pozdro

    EDIT:
    Być może to zły dział na ten temat, ale w końcu pada tu pytanie odnośnie zakupu danego produktu, więc to zależy już tylko od interpretacji danego moda, czy uzna ten dział za zły 😛

    DIT 2:
    Dodam, że prawdopodobnie zajmę się tuningiem tego Huraganka, i mam na to na razie 2 000zł – co byście polecili zrobić w klasie sportą Może jakieś propozycje setupów, i jakieś przypuszczenia co do osiągów po danym tuningu ❓

    #248000
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja miałem hhr z 2006 roku i szedł jak głupi 80 leciutko

    #248001
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja mam hrr z 2006 i idzie 60

    #248002
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie wiem czy były zmieniane przełożenia, ale jak zmienisz na tuningowe to dadzą Ci coś na pewno, nawet bez żadnego tuningu 😉

    #248003
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak zmieni przelozenia na tuningowe polini to mu skuter zamulo jak niewiem te przelozenia sprawdzajo sei jak się ma stage6 sport pro dopiero

    #248004
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ok, może ktoś jeszcze się wypowie dokładnieją Co z tym modułem i jeśli brać, to które przełożenia, może jakieś propozycje tuningu… ❓

    Ja myślałem raczej tak jak ReKoRd, a nie jak Damianho, ale jeśli jest inaczej niech ktoś poprawi.

    #248005
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja mam te przełozenia polini tylko ze w matrixie przyspieszenie spadło ale zato v-max jaki duzy ale przy moim setupie przyspieszenie nie spadło mocno , ja mam z allegro moduł chyba jak dobrze pamietam za 70 zeta i działa 😀a dokładnie taki mam

    #248006
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    noras093, rozumiem, że najpierw miałeś setup, a potem montowałeś przełożenia ? Czyli nie wiesz, czy przy 50ccm to coś da ? A ten moduł coś dał i kiedy go montowałeś, jeszcze na 50 czy 70ccm ❓

    [ Dodano: 23-03-2009, 20:43 ]
    Piwka i “pomógł” będą w swoim czasie 😉

    #248007
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Xarmac, jak zalozysz przelozenia to spadnie przyspieszenia vmax wzrosnie. to tak samo jak przezutki w rowerze

    #248008
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Do hurricane nie ma tuningowych przelozen jak cos 😛

    #248009
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    SiWy, jak nie ma jak są 😛 Popatrz na moje linki wyżej…

    #248010
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    moduła dał tyle ze nie blokował mi obrotów a te przełozenia mialem juz na setupie ale wadpie aby cos dały przy seri , moze poszukaj na allegro przełozen do hhr uzywanych czy cos ??

    #248011
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a zapomniałem dopisac ze jak zalozysz te przelozenia to skuter będzie pod gorke wolniej wjezdzal i w dwie osoby będzie wolniej bo jak zalozysz inne przelozenia to fakt vmaxa dostaniesz ale moc stracisz w jedna osobe to będzie dobrze jezdzil ale na wieksza gorke lub w dwie osoby to będzie slabo 😉

    #248012
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    I właśnie dlatego te kingwaye osiągają po 80km/h, ale pod górkę podjechać to już masakra.

    #248013
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    przełożenia polini jak masz wario i sportowy wydech to ci dużo dadzą.

    #248014
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja się załoze ze te przelozenia nie będą pasować bo pisze w nazwie cpi/keeway a przelozenia w hurricane sa calkiem inne niz w innych keewaych czy cpi.

    #248015
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    SiWy, skoro tak napisali, to tak pewnie jest.

    Ja na przykład na ich miejscu nie narażałbym się na reklamacje :->

    #248016
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Damianho, są inne między innymi dlatego że hrr ma koła 10 cali

    #248017
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kurdę… To są te same w końcu, czy nie??? Ale jakbym zamówił i by nie pasowały to chyba można reklamować, nieprawda? ? 😛

    #248018
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    na s&d chyba nie przyjmuja zwrotow. napisz lub zadzwon do nich

    #248019
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    przyjmuja odemnie przyjeli 😀

    #248020
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    przelozenia sa zupełnie inne mam dwa silniki keeway w garazu, od hurricane i od focusa i sprawdzalem 😛

    Co z tego ze dali w dziale hurricane, na s&d i na mielochu sami nie wiedzą co sprzedają 😆

    #248021
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Więc przełożeń nie będzie. Perfidny chinol ❗ 🙁

    A co sądzicie o takim SETUPIE:

    Cylinder Metrakit Hand Made 70cc – 444,70zł

    Wydech Stage6 [Pro Replica] lakierowany – 482.40zł, czy lepiej do tego cylka – Wydech Metrakit Hand Made – 492,65zł

    Wariator sportowy HEBO next generation Keeway – 238.00zł, czy może Multivar Malossi 2000 Keeway – 279.00zł

    Wał korbowy Top Racing Evolution NG CPI / Keeway 12mm – 426,48zł , czy wystarczy ten: Wał korbowy Tec Racing CPI, Keeway 12mm – 362,00zł

    Gaźnik DellOrto 17,5 mm Keeway (ssanie elektryczne) – 259.00zł

    Łożyska wału i uszczelniacze Stage6 – HQ Metal Keeway – 109.32zł

    Sportowa wkładka Stage6 do filtra powietrza CPI/Keeway – 25.66zł

    – Który pasek, Pasek Polini Kevlar Minarelli, CPI, Keeway – 130,19zł, czy Pasek MALOSSI [X-Kevlar] – 795×16,7mm – 134.00zł

    Pasek sportowy wzmocniony Stage6 – 84.00zł

    Moduł zapłonowy (CDI) odblokowany Naraku CPI/Keeway – 198.00zł

    -Jakieś rolki, sprężynki…

    I czy trzeba będzie od razu wkładać jakieś sprzęgło, czy to może trochę poczekać, aż dozbieram kasy, i jeśli nie daje teraz sprzęgła to można już montować pasek kevlarowy, co zrobić żeby się nie ślizgał bez sprzęgła (słyszałem, że można wstawić twardą sprężynę centralną), czy może wsadzić zwykły ale wzmacniany pasek ❓ Jakie byście polecili pod taki setup sprzęgło ❓ Czy seryjny moduł przy tym tuningu będzie bardzo blokował osiągi ❓

    Mam do wydania 2 000 zł (+- 200zł) a patrząc na ceny powyżej, chyba bym musiał wybrać te tańsze części, czyli Wydech MK HM zamiast Stage6, wario Hebo NG zamiast Multivara, wał Tec Racing zamiast Top Racing :/ Ale jeśli napiszecie, że te tańsze części są gorsze dużo to pewnie będę tuningował stopniowo, a nie wszystko na raz…

    #248022
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Z tych wydechów to bierz MK,

    Co do waria to multivara bo hebo w keewayu wogule się nie sprawdza (wiem bo mialem), polecam ci tez wario bgm supertune jest tanie i dobre( na pewno lepsze niz hebo :P)

    Wał będzie ok, ale seria ci bez problemu wytrzyma wystarczy tylko lozyska zmienić

    Gaznik tez ze ssaniem ręcznym bo automatyczne czesto nawala

    Co do paska to nie bierz kevlarowego bo on jest bardziej do racinga do sporta jest nie potzrebny, jeśli twoj pasek seryjny jest w dobrym stanie to zostaw go bo te paski sa naprawde dobre a puzniej ewentualnie zmień na dayco albo ariete. A tego S6 nie bierz bo to jest taki sam pasek jak jest w keewayu seryjnie montowany tylko dopisali napis :PP

    Jak nie masz duzo kasy to wez sprzęgło rms racing pro/tec evo bo to sa na prawde dobre sprzegla jak za taką kase.

    Firma top racing, tec racing i motoforce maja identyczne części wiec bierz te ktore sa tansze 😛 Rms tez nie które części ma takie jak tamte firmy ale gorszej jakości.

    #248023
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    SiWy napisał:

    Z tych wydechów to bierz MK,

    Pewnie tak zrobię 😉

    Co do waria to multivara bo hebo w keewayu wogule się nie sprawdza (wiem bo mialem), polecam ci tez wario bgm supertune jest tanie i dobre( na pewno lepsze niz hebo :P)

    Nie mogę znaleźć tego BGM Supertune…

    Wał będzie ok, ale seria ci bez problemu wytrzyma wystarczy tylko lozyska zmienić

    Wał kupię na pewno, a jeśli kasy zabraknie, to wymienię łożyska, a wał jak dozbieram, ale powinno starczyć $$$ 😉

    Gaznik tez ze ssaniem ręcznym bo automatyczne czesto nawala

    A miałem zadać takie pytanie czy czymś się różnią…

    Co do paska to nie bierz kevlarowego bo on jest bardziej do racinga do sporta jest nie potzrebny, jeśli twoj pasek seryjny jest w dobrym stanie to zostaw go bo te paski sa naprawde dobre a puzniej ewentualnie zmień na dayco albo ariete. A tego S6 nie bierz bo to jest taki sam pasek jak jest w keewayu seryjnie montowany tylko dopisali napis :PP

    Pasek raczej w dobrym stanie, bo ma dopiero lekko ponad 2k km. Ktoś jeszcze uważa, żeby go zostawić ❓

    Jak nie masz duzo kasy to wez sprzęgło rms racing pro/tec evo bo to sa na prawde dobre sprzegla jak za taką kase.

    Może jakoś zdobędę tego Multivara…

    Firma top racing, tec racing i motoforce maja identyczne części wiec bierz te ktore sa tansze 😛 Rms tez nie które części ma takie jak tamte firmy ale gorszej jakości.

    Dobrze wiedzieć 🙂

    Dzięki za odp :564:

    #248024
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #248025
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czyli brać ten gaźnik z ręcznym ssaniem

    EDIT:
    Dzięki pns, znalazłbym go sam, bo przeglądałem właśnie SC.pl 😉

    Na pewno ten wario dobry, bo strasznie tani…? :/ A wiadomo: cena = jakość 😀 hehehe…

    #248026
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wario niby fajny dość dużo ludzi ma go w keewayach. Sam się przymierzam do niego.

    #248027
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak już masz na wydanie tyle kasy, to może wrzucisz minarelliż Same kartery z przełożeniami ok. 150zł 🙂 A efekty lepsze… I pasuje bez przeróbek.

    #248028
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale części do minarelli są droższe… :/ Chociaż takie minarelli bez tuningu to jak chinol z 😛

    [ Dodano: 25-03-2009, 19:41 ]
    Chociaż tak tera patrzę na ceny na mielochu (pan M…) to zbyt dużych różnic nie ma.. A gaźnik nawet tańszy 😐

    [ Dodano: 25-03-2009, 19:44 ]
    Ceny zresztą takie same… Jasiu226, a mógłbyś dać linka do jakichś karterów z przełożeniami, bo znalazłem coś ale nie wiem czy dobre..?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button