Pojemność skokowa cylindra 139QMB/GY6

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #154785
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Z racji, że na allegro dużo osób robi w bambuko, i podaje zawyżone pojemność postanowiłem podać wam dokładne pojemności cylindrów silnika 139QMB / GY6.

    Pojemności zostały policzone następującym wzorem:
    (średnica^2*pi*skok)/4
    Skok tłoka to 41,4mm

    Podane pojemności są prawidłowe, jednak przyznaje się, że to nie są moje obliczenia. 🙂

    Cylinder 39mm = 49,5 cc
    Cylinder 44mm = 63 cc
    Cylinder 47mm = 72 cc
    Cylinder 49mm = 78 cc
    Cylinder 50mm = 81,3 cc
    Cylinder 51mm = 84,6 cc
    Cylinder 52mm = 88 cc
    Cylinder 52,4mm = 89,3 cc

    A więc aukcje typu: http://allegro.pl/cylinder-tlok-100cc-skuter-4t-quest-romet-dysza-i3815741846.html
    Gdzie sprzedawca podaje, ze tłok ma średnicę 50mm, po prostu wali w c**ja. Należy o tym pamiętać kupując takie cylindry na allegro.

    Dodatkowo chciałbym was poinformować, że pod dany karter bez rozwiercania maksymalnie wejdzie cylinder o średnicy wewnętrznej 52,4mm, i można „na ścisk” zainstalować np. taki drogocenny zestaw:
    http://www.scooterkingz.pl/cylinder-naraku-89

    #154786
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    skok tłoka nie cylindra…. 😉

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #154789
    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Ten Naraku kosztuje tyle samo lub więcej,jak nowy silnik 139 FMB :O

    #154792
    Rurek
    Użytkownik
    • Postów: 179

    Wzór na powierzchnię koła jest zły. Powinien być promień a nie średnica

    #154798
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Rurek wzór jest dobry . Na powierzchnię koła są dwa wzory .

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button