Podstawy o INCE LAMBROS 2T

Witam. Kupiłem w poniedziałek Ince lambros, limited edition z roku 2009, ten skuter jest przerobiony pod 70'tke. Mam ok... Tysiąca pytań, iż nie znam się aż tak dobrze na skuterach. Na początku po odebraniu, na wstępie zepsułem korek od baku, wyważyłem, bo nie dalo sie zdjac, i kupilem zamiennik, niestety bez opcji kluczyka ;d, ale tak sie zaczelo, zalalem i wlalem zbyt duzo oleju, poniewaz mieszanke robie sam, z powodu, ze zbiornik oleju zostal wymontowany przez poprzedniego wlasciciela, robiąc mieszankę samemu, lałem na oko i trochę przesadziłem, zalałem go wczoraj 2-3 razy, tzn. świecę, dzisiaj wszystko przepaliłem i już jest ok, aczkolwiek juz wczoraj zdąrzyłem zmienic świece i przewod od cewki ; > myslalem, ze tutaj lezy wina, aczkolwiek bo zmianie odpalil, i pozwolilo mi to, na spalenie resztek benzyny. Teraz mam mam małe problemy, gdy go odpalam, to przez chwile ostro "pierdzi" i muszę mu dać max'a gazu, zeby przepalił coś, bo strasznie na starcie kopci, jak chwile postoi, 15minut, to znow. Mysle, ze pobiera za duzo benzyny przy starcie, ale nie wiem, nie chce nic popsuć i chciałbym prosić jakiś poradnik dla zielonych, jak ew, dobrze sprawdzić gaźnik itp itd, ponadto, nie wiem co mam w środku :< rolki były zmieniane, ale są do kitu, nie wiem jakie mu wstawić, rolki są do kitu z tego względu, ze kręcę do 4 tysiecy obrotow, ok 25km/h i nagle turbo doładowanie do ok 50 km/h, nastepnie przy ok 60 kolejne turbo do ok 80, a v/max to ok 90km/h, cylinder nie jest markowy, 70'tka, ale chyba jakis Japonczyk, opancerzony w plastiki, skuter odpala mi ze startu elektrycznego, akumulator ma tydzien, rozrusznik jest okej, ale to i tak nie zmienia roli, ze wydaje mi sie, ze pobiera za duzo benzyny przy starcie, muli przez minute i kopci, i nie wiem jakie rolki wstawic, ani tez, jak je zmienic, gaznik tez chyba potrzebuje regulacji, nie wiem jak sie za to zabrac, w rowerach szybko sie odnalazlem, dzisiaj remontuje rowery połowie miasta, w motoryzac