Podłączenie silnika 2t do instalacji 4t . Problem

Witam. Mam nie typowy problem i już nie mam sił ani pomysłu jak go rozwiązać.
Mianowicie wymieniłem silnik w chińskim 4t (139Qmb) na silnik od Yamahy Booster.
Nie mogę uporać się z podłączeniem elektryki.
Z silnika Yamahy 2T wychodzi 5 kabli ( czarny, biały, czarno-czerwony, bialo-czerwony, żółto-czerwony) a z instalacji od skutera 4T wychodzą tylko 4 kable ( żółty, biały, niebiesko-biały, czarno-czerwony). Pomógł by mi ktoś rozwiązać ten problem? Na pewno ktoś z Was robił SWAP 4t na 2t .

schemat od boostera i od swojego 4T masz? bo tam wszystko widać.
Regulator napięcia masz od czego od boostera?

Schemat mam ogólny od chińskich 4t ale od boostera nie moge znaleźć schematu elektryki.
Regulator mam od 4t jak wszystko inne w instalacji .

a nie prościej kupić regulator od boostera i jego podłączyc do instalacji?
http://www.leertouwer.com/DB_FILES/productie/general/1_5_50/Handboek%20MH%20aerox.pdf

zapewne masz taki sam. strona 153

Dokładnie to jest ten schemat. Ale czy sama wymiana regulatora napięcia coś zmieni?

masz regulator dopasowany do prądnicy - odpada ci cała częsć z dopasowaniem. z regulatora wychodzi tylko plus “R” na ładowanie i masa.
Odciąg z cewki na światła jest taki sam jak w 4T i łatwo to wszystko pożenić

Ok. Kupię regulator od 2t i będę działał dalej. Ale nadal zostaję kwestia połączenia kabli … i wyjaśnij mi proszę jeszcze co masz na myśli pisząc “Odciąg z cewki na światła jest taki sam jak w 4T i łatwo to wszystko pożenić”

masz na schemacie.
z prądnicy wychodzą dwa “zasilania”. Jedno idzie na regulator (5) i z niego jest +12V prądu stałego (ładowanie i odbiorniki prądu stałego: klakson, kierunki, zapłon) a drugie idzie na światła (na żółto zaznaczone).
Instalacja wymaga rezystora jeżeli masz możliwośc całkowietego zgaszenia świateł - wtedy przełacznik świateł powinien ten prąd skierować na rezystor bo ten fragment instalacji nie może pracowac bez obciazenia wiec albo żarówki albo rezystor

Na tym schemacie to jest to ( na kolorowo)
sdsdsd

na tych schematach co masz od 4T (i 2T zresztą też) jest taka sama kombinacja, najwyżej sie kolory kabelków różnią ale nieznacznie